Lötköpossu

Kuinka pian menkat alkoivat synnytyksen jälkeen?


445 posts in this topic

Reilu 7kk synnytyksestä alkoivat. Ihan selkeästi imetyksen vähentämisellä oli osuutta asiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voisin kopsata maustekahvin tekstin... 6 kk synnytyksestä alkoivat. Kiinteäitä alotettiin maistelemaan 5 kk ja edelleen imetän 2 h välein, päivin öin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 kuukauden päästä synnytyksestä alkoivat. Olisivat voineet olla kauemminkin poissa. Luulen kyllä niiden alkaneen sen takia, että poika lopetti yösyömiset ja päivälläkin syö vähemmän tissiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päivää ennenku poika täytti 4kk ja oli heti päiväntarkasti säännölliset.

Kolmet menkat ehti tuleen...

Edited by nania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähän päälle 2 kk synnytyksestä. Osittaisimetin n. 1,5 kk. Eipä näitä ikävä ehtinyt tulla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

7vk ja 4pv... Juu osasin odottaa. Jotain yritysti oli kai jo 5vk kohdalla, mutta nyt holisee ja lujaa. Ja en löydä kuukuppiani muuton jälkeen nyt mistään! Hip hei ja hurraa, näihin siteisiin menee hermo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imetys loppui 3 kk iässä, sitten aloitin minipillerit ja sitten alkoivatkin menkat ja kestivät yhteen putkeen 4 viikkoa. Minipillerit jätin sen jälkeen ja nyt menkatkin normalisoituneet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta tasan 6kk, täysimetin siihen asti ja yöimetyksetkin oli kuvioissa. Kuopuksesta 1v10kk eli siihen kun imetys loppui kokonaan,

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 ½ kk, kun imetyksiä vielä n. 4 kertaa päivässä. Täysimetin vajaa puoli vuotta, mutta jatkoin kiinteiden ohella imetystä yötäpäivää vielä paljo pidempään. Yöimetykset lopetin joskus kun poitsu oli n. 8 kk. Ihan sopiva aika alkaa, olin jo ehtinyt vähän ihmetellä että mikä on kun ei menkoista tietoakaan. Kiva päästä aloittamaan pikkusisaruksen yrittäminen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekan jälkeen 4kk (imetin 5,5kk).

Toisen jälkeen 8kk (imetin 11,5kk).

Nyt ei vielä ole alkaneet (synnytyksestä 3,5kk), eikä ole ikävä! Varsinkaan kun jälkivuoto kesti 6viikkoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasan kuukausi sektion jälkeen alkoi menkat ja verta tuli ihan tolkuton määrä. 2 viikkoa vuosi kuin pistetty sika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuossa ei ollut vastausta mikä olisi sopinut minulle. Menkat eivät ehtineet alkaa kun yllätykseksi olin uudelleen raskaana esikoisen ollessa 9kk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muutamaa päivää vaille 3kk päästä alkoi menkat, vaikka täysimetin 6kk ja yöimetykset ei ole vieläkään loppuneet.. Ois saaneet pysyä kyllä kauemminkin poissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täysimetyksestä huolimatta menkat alkoivat jo 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Oletin ja olisin toivonut pysyvän kauemmin poissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molempia lapsia olen täysimettänyt 6kk ja jatkanut molempia 1v. asti. Silti kuukautiset alkoivat esikoisesta 4kk ja kuopuksesta 3kk synnytyksestä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle 2 kk ja vieläpä ihan säännöllisesti vaikka täysimetin. Olisi ne nyt vähän kauemmin voineet pysyä poissa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alkoi menkat tasan kuukauden päästä neidin syntymästä täysimetyksestä huolimatta. Lisäksi ne on olleet heti alusta asti säännölliset... Olisihan ne voineet pysyä pidempään poissa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now