Guest

Selvitittekö sukupuolen?


281 posts in this topic

Joo, samalla tavalla kävi meilläkin. :unsure: Yksityinen ultra olisi ollut yli 100€ kelavähennyksineen, joten niin innokkaita tietämään ei kuitenkaan oltu. Rakenneultrassa lääkäri yritti muutamaankin otteeseen katsoa, mutta se nuora meni juuri haaroista. :rolleyes:

 

Vastasin, että haluttiin tietää ja että ei ole sukupuolioloa.

 

Vastasin samalla tavalla. Mekään ei yksityiselle lähdetty maksamaan, koska ei se silti olisi ollut varmaa, että sukupuoli selviää. Kuitenkin vauvalla oli ultran mukaan kaikki hyvin, mikä tietysti oli tärkeintä. Kävin nyt loppuraskaudessa uudestaan ultrassa vauvan asennon varmistamiseksi, mutta ultralaitteisto oli niin huono ja lääkäri asian suhteen sen verran kokematon (osasi nyt kuitenkin pään, sydämmen ja pepun erottaa, joten asento selvisi), että ei selvinnyt sukupuoli loppumetreilläkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaolo ollut noin 12 viikolta ja haluttiin tietää kumpi sieltä on tulossa ja pojalta kuulemma näytti :rolleyes:

Vielä pitää jännittää muutama viikko ennenkuin lopullinen varmistus saadaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluttiin tietää. Ensimmäisen kohdalla eka veikkaus meni metsään varhaisista viikoista johtuen, eikä sitten päästy enää ultraan.Poikaa odotettiin ja tyttö tuli =). Toisen kohdalla oli ihan poika olo, mutta ultrassa oli iloisena yllätyksenä tyttö. Kolmannen halusin tietää, jotta ehtisin kertoa sukupuolen isälleni, joka ei koskaan ehtinyt nähdä viimeisintä tulokasta. Ensimmäinen ultra antoi epävarman pojan, ja loput varman tytön.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitkään mietittiin, haluttiinko tietää vai ei. Kysyttiin sitten ultrassa kuitenkin mutta pidettiin saatu tieto omanamme loppuun asti. Molemmat mummit olivat varmoja, että poika tulee mutta tyttöä odotettiin ja tyttö saatiin B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ensin halunnut tietää, mutta mies taas halusi. Ekassa rakenneultrassa lupailtiin tyttöä samoiten kun rv36+ tehdyssä ultrassa. Kyllä mä nyt uskon siihen, että tyttö sieltä tulee. Itselläni oli alkuun erittäin vahva poikaolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaolo ja poitsu tuli. Saatiin tietää 4D:n yhteydessä, johon tosin mentiin selvittämään tarkemmin mahdolliset poikkeamat (suvussa sydän- ja keuhkoprobleemaa...)

Edited by Fungus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisin vastannut, että ei haluttu tietää, mutta saatiin tietää kumminkin, jos sellanen vaihtoehto olisi ollut ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei haluta tietää sukupuolta etukäteen kumpikaan! Halutaan jännätä ihan loppuun asti! :) Ja kun meille käy ihan kumpi vaan, pieni poika tai pieni tyttö... :wub: Eikä ole edes mitään oloa! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ei kumpikaan myöskään haluta tietää etukäteen. Tää oli asia josta ei tarvinnut edes neuvotella, molemmat oltiin ehdottomasti tuota mieltä. Toki huumorilla veikkauksia otetaan vastaan, mut virallisia ultratuloksia ei kiitos. Mun kosmetologi veikkasi jo nyt että poika tulee ja että siitä tulee enemmän mun näköinen kun mun miehen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oisin ehdottomasti halunnut tietää, Ukkokulta ei taas missään nimessä tahtonut tietää. Joten en sitten itsekään ottanut asiasta selvää, vaikka pari kertaa ois ollut saumat siihen.

Mutta vahva poikaolo oli mulla heti niskaturvotusultrasta lähtien. Sanoinkin että jos meille tyttö tulee niin mä en usko että mä olen sitä synnyttänyt. :lol:

Ja poikahan sieltä tuli. Kätilö sanoi että POIKA ja Ukkokulta kovin ylpeänä totesi vieressä että "niin pitikin". :wub:

 

Mahdollisesta seuraavasta en ainakaan tällä hetkellä tunne että tahtoisin tietää. Hyvin meni raskaus ilman sitä tietoakin. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahdottiin tietää molemmat, miulla oli poikaolo heti alusta lähtien ja pojaksihan pieni rakenneultrassa varmistui. <3

Edited by Noose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahdottiin tietää, muttei näkynyt normaaleissa ultrissa.. Meillä molemmilla on ollut vahva poikaolo alusta lähtien.

 

Viimeisimmässä ultrassa (rv37+) kuitenkin näkyi jo sukupuolikin..eli melkein loppuun saakka mentiin ilman tietoa. Tieto kuitenkin pidetään synnytykseen saakka salassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: Tahdottiin tietää etukäteen, ja asiahan varmistui jo aika varhaisessa vaiheessa! Ja paikkansa piti! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me tahdoimme tietää kumpaa sukupuolta lapsi oli. Toki päätymiseen 4D-ultraan vaikutti eniten kättärin rakenneultra, jossa kuulimme kommentin: "no, ei se (vauva) suostu näyttämään, mutta eiköhän siellä kaikki ole hyvin."

kaikki oli vauvalla kuitenkin hyvin ja asiat paikallaan. mutta vauvamme ei suostunut 4D ultrassa näyttämään muuta kuin keskisormeaan, naama ja haaroväli jäi salaisuudeksi. sukupuoli-veikkaukseksi saimme tytön, sillä vehkeitä ei näkynyt.

itselläni oli kuitenkin poikaolo lähes koko raskauden ajan ja vielä tuon ultran jälkeenkin, ja poika meille sitten lopulta tulikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluttiin tietää, uteliaita kun ollaan, tyttöä on odotellaan kahden ultran mukaan! Saas nähä kuin käy! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ei haluttu tietää tälläkään kertaa. Esikoisesta oltaisiin nähtävästi saatu tietää, jos oltaisiin kysytty, mutta nyt ei ollut ultrassa puhuttakaan.

 

Meille, kun on ihan sama kumpi tulee ja halutaan säästää se yllätys synnytyssaliin. Muutenkin, kun nuo ultrat eivät ole 100% varmoja, niin en halua kuulla "arvauksia". Vaikka siinä olisi kuinka pieni todennäköisyys, että arvaus menee väärin, niin kyllähän se varmasti olisi jonkin asteinen "pettymys", jos olisi koko ajan miettinyt että tulee esim. tyttö ja sitten tulisikin poika tai toisinpäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavallaan meitä kutkutti tietää ja sitten ultraaja sanoi että varmaksi ei voi sanoa mutta veikkaus on tyttö. Mulla oli alusta asti tyttöolo joten en muuta odottanutkaan vaikka molemmat olivat tervetulleita. Pieni tyttöhän sieltä sitten syntyi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluttiin tietää. Molemmilla oli ihan tyttöolo, mutta 4d-ultrassa lupailtiin 100% poikaa ja poikahan sieltä tuli.

 

Nyt mulla oli myös tyttöolo (raskaudet alusta asti kuin yö ja päivä), mutta rakenneultrassa jo lupailtiin pikkuveljeä :wub: , mikä varmistui sitten vielä 4d:ssä, jossa kävimme tsekkaamassa sydämen tarkemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselta olisi haluttu tietää mutta koska meille tarjottiin vain yksi ilmainen ultra viikolla 12 niin ei sitten viittitty vain sen takia mennä omakustanne ultraan.

Nyt seuraavasta asutaan eri paikkakunnalla ja täällä tajotaan 4!! ultraa. :blink: Ja halutaan tietää sukupuoli etukäteen. Itsellä ihan (toinen) poikaolo. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mekään ei tahdottu esikoisen aikaan tietää sukupuolta.

Tälläkin kertaa mies oli aluksi kovasti vastaan, koska se tieto vasta synnytyssalissa tuntui hänestä viimeksikin niin ihanalta...

Käytännön syistä, kuten huoneen laittaminen, tarvikehankinnat, tulevan isosiskon epävarma olo koko tulokasta kohtaan jne... uteliaisuus voitti, varsinkin kun siihen tarjoutui ilmainen mahdollisuus. :rolleyes:

 

Alusta asti mulla oli kyllä todella vahva poika olo, koska tämä raskaus tuntui heti niin erilaiselta ja poikahan sieltä on tulossakin. Tieto ei siis hätkäyttänyt vaan totesin miehelle, että mitä mä sanoin... :lol:

Nyt lähtee siis kaikki isosiskon pienet vaatteet lopulta kiertoon ja kaapit täytetään uusilla väreillä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluttiin tietää, ja poikaa ilmeisesti tulossa- Eihän se vielä varmaa ole, mutta onpahan sitten ainakin mietitty pojan nimi valmiiksi, joka on paljon vaikeampi tehtävä kuin tytön nimen keksiminen :rolleyes:

 

Kuitenkin tietenkin molempi parempi, mutta jos kaksi tulisi, se olisi vasta sitten se yllätys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ei tahdota tietää. Tai siis: tahdottaisi tosi kovasti tietää, mutta päädyttiin siihen että ei kysytä. Halutaan pitää jännitys tai jotain... Esikoinen tulossa ja yhtään ei ole tyttö- tai poikaolo, yllärinä siis tulee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluttaisiin kyllä tietää, mutta ultrassa ei näy kumpi on tulossa! Ja niitä ultria on jo muutama takana... Poikaa kuitenkin veikkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahdottiin tietää ja oltiin niin kiinnostuneita tiedosta, että käytiin yksityisellä asia selvittämässä, kun julkisella eivät suostuneet sanomaan. Poika tuli. Kakkosen kanssa mennään varmaan saman kaavan mukaan kunhan viikkoja kertyy tarpeeksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now