Guest

Selvitittekö sukupuolen?


281 posts in this topic

ei pysty joo...poikaa kuitenkin odotetaan (kai) ja tahdottiin siis tietää. tosin ensimmäiset 30 raskausviikkoa odotettiin varmasti tyttöä..pikkuhiljaa sitten alkoi lääkärit epäröimään ja sitten kasvoikin jo varmasti pippeli :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniiii, korjattu! :P Anteeksi tollouteni, oli eka kerta kun tällaista pollia tein, niin meni vähän sökkyräiseksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä halusin alusta lähtien tietää. Mies oli lopulta sitä mieltä, että olisi kiva jättää yllätykseksi ja se sopi sitten minullekin. Rakenneultrassa mies sitten kumminkin kysyi haluanko tietää. Olin siihen "joo, jos sinäkin". Mies oli sukupuolen jo siinä vaiheessa bongannut (näkyi kuulemma selvästi, mulle piti ihan osoittamalla osoittaa enkä siltikään oikein hahmottanut :rolleyes::lol: ). Poika on tulossa. Siitä oltiin samaa mieltä, että kun kerran itse tiedetään niin ei aleta salailla (olisi kumminkin lipsashtanut). 4d:ssä vauva vielä läväytti ensimmäisenä pippelinsä ruutuun, joten ei siitä ole epäselvyyttä :lol: Itsellä ei ollut missään vaiheessa fiilistä sukupuolesta, tyttöä ihan alussa hieman toivoin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaolo oli ja poika tuli. Ei tahdottu tietää.. Olin kuitenkin loppuraskaudesta sairaalassa seurannassa ja siellä yritin hieman udella asiaa ultran aikaan. Eivät kommentoineet. :)

Edited by HelmiQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tästä puuttuu sellainen vastaus, että tahtoi tietää, mutta ei saanut selville. Napanuora tukki haarovälin ultrassa, joten synnytykseen asti jännitetään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei haluttu tietää ekan kohdalla eikä nyt tämän toisenkaan. Kummankaan kohdalla ei ole ollut selkeää tyttö- tai poikaoloa, tosin ekan kohdalla loppua kohti tuntui hieman enemmän tytöltä, joka vauva olikin.

 

Tämän toisen osalta oltaisiin halutessamme saatu sukupuolesta 100% varmuus, koska lapsen kromosomit selvitettiin muusta syystä, mutta haluttiin säilyttää yllätys synnytykseen asti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosi kauan mietittiin halutaanko tietää, mut sit päätettiin kysyä.... Mut se on vaan mun ja miehen välinen tieto, muille ei vielä kerrota :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei haluta tietää. Ainakaan vielä. Katotaan, kun vauva tulee konkreettisemmaksi. Tosin mua ärsyttää jo etukäteen, että tiedän työkavereiden arvailevan ääneen vauvan sukupuolen. Mä olen sitä mieltä, että meidän vauvan sukupuoli ei kuulu kellekään etukäteen. Ei ainakaan sillä tyylillä mitä tullaan arvailuja esittään. Mä en tiedä, miten olen niin herkkä muiden sukupuolen arvailuille. Ehkä siksi kun itse toivoo vain, että kaikki menee hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tästä puuttuu sellainen vastaus, että tahtoi tietää, mutta ei saanut selville. Napanuora tukki haarovälin ultrassa, joten synnytykseen asti jännitetään.

Enää ei voi oikein vastausvaihtoehtoa lisätä, koska muuten pollin tulokset muuttuu. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tästä puuttuu sellainen vastaus, että tahtoi tietää, mutta ei saanut selville. Napanuora tukki haarovälin ultrassa, joten synnytykseen asti jännitetään.

 

Tuttu tunne. Useampaan kertaan on nyt jo ultrattu, mutta tämä tulokas haluaa olla salaperäinen. Tyttöä joka kerralla on veikattu (kun on uskallettu), mutta varmuus asiaan taitaa tulla vasta synnytyksen jälkeen. :unsure:

 

Mutta onhan vaihtoehtona, että tahdottiin tietää, vaikkakin tuloksetta.

Edited by suosin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emme tahtoneet tietää. Alussa oli poikaolo, mutta loppuraskaudesta tyttöolo voimistui ja tyttöhän sieltä tuli. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä haluaisin kyllä tietää etukäteen, miehelle on varmaan ihan sama, en ole kauheasti vielä tässä vaiheessa asiasta udellut. Jos asia tulee eteen rakenneultrassa, niin sitten pitää varmaan miettiä. Jos mies ei tahdo tietää, niin kyllä mäkin voin olla epätietoisuudessa lokakuuhun asti. Sehän toisaalta olis vaan kiva yllätys. Mulla on ihan "poikaolo", ja mietin vain pojan nimiä, mutta ihan hyvin hän voi olla tyttökin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me haluttiin tietää alusta asti. Monen kerran jälkeen ultrassa ei kuitenkaan näkynyt. Miehellä oli vahva poikaolo plussaamisesta asti. Mä en todella pitkään tiennyt yhtään kumpi masukki on, mut loppua kohden sanoin, et jos on pakko veikata niin musta tuntuu, että hän on tyttö. Mun äiti, anoppi ja appiukko oli alusta asti kanssa sitä mieltä, että poika on tulossa, aivan varmasti.

 

Mentiin 4d:hen ja siellä varmistui aivan varmaksi, että poika on tulossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tästä puuttuu sellainen vastaus, että tahtoi tietää, mutta ei saanut selville. Napanuora tukki haarovälin ultrassa, joten synnytykseen asti jännitetään.

Joo, samalla tavalla kävi meilläkin. :unsure: Yksityinen ultra olisi ollut yli 100€ kelavähennyksineen, joten niin innokkaita tietämään ei kuitenkaan oltu. Rakenneultrassa lääkäri yritti muutamaankin otteeseen katsoa, mutta se nuora meni juuri haaroista. :rolleyes:

 

Vastasin, että haluttiin tietää ja että ei ole sukupuolioloa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä minä olin alusta asti sitä mieltä, että olisi kiva tietää sukupuoli etukäteen. Mies ei ollut niin varma asiasta.. Kun oltiin menossa rakenneultraan, mietittiin mitä tehdään ja mieskin oli sitä mieltä, että jos se siellä näkyy selkeästi, niin voidaanhan me se sitten kysyä.

 

Rakenneultrassa kätilö kysyi, että halutaanko tietää sukupuoli. Kun myönnettiin haluavamme, niin kätilö näytti monitorista, että "tuossa olisi nyt todella hyvin näkyvillä"... Ei tämä tuleva äiti ainakaan tajunnut, mitä siinä ruudussa oli... :rolleyes: Piti tulevan isän selventää, että poikahan se siinä haarojaan availi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä toi neiti ei halunnut millään paljastaan itteään :D Oli napanuora sukukalleuksien edessä :D Sit tossa synnytystapa arviossa oli niin solmussa ettei näkynyt :D Mies kyllä oli koko raskausajan sitä mieltä että tyttö tulee samoin äiti :) Kaveri oli sit taas sitä mieltä että poika :) Mut tyttöhän sieltä syntyi :D Mä ite kovin halusin tietää mut mies ei :D Saas kattoa sit joskus taas et mitä mieltä ollaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä halusin tietää ihan alusta alkaen eikä tulevalla isällä ollut siihen paljoakaan sanottavana. :rolleyes: Aluksi minulla oli poikaolo. Np-ultasta saatua kuvaa vertasin netistä löytämiini np-ultrakuviin, jossa verrattiin 12 viikkoisia tyttö- ja poikasikiöitä. Meidän pikkuinen näytti jo silloin enemmän tyttösikiöltä kuin poikasikiöltä.

 

Rakenneultrassa sitten sanottiin suoraan lääkärille että meille saa sitten sen sukupuolen kertoa jos sieltä jotain näkee, ja hän lupasi katsoa sen tutkimuksen päätteeksi. Koko tutkimuksen ajan vauva yritti peitellä paikkojaan; ensin oli jalat ristissä, sitten oli napanuora tiellä ja lopuksi hän yritti vielä laittaa kättä eteen, ettei nähtäisi hänen kalleuksiaan. Lopulta lääkäri sai kuvaa peppupuolelta, jossa näkyi selvä vakonen melkein peppuun asti ilman ulokkeita. Tyttö on siis tulossa, mutta lääkäri ei mennyt kuitenkaan 100% vannomaan mitään. Asia selkenee kesäkuussa, mutta aika alkuajan poikaolo on vaihtunut melko vahvaan tyttöoloon.

 

Poikakin kyllä aijotaan pitää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halusimme tietää ja ultrassa näkyikin selvästi, että poika tulossa. Kaikille emme ole kertoneet vauvan sukupuolta, joillekin olemme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now