macka81

Kuvia vauvan vaatteista

683 posts in this topic

^ Kuolasin tuota sekä mainoksessa, että kaupassa, mutta on vähän liian tyttömäinen pojalle :girl_haha:

Mutta ihana kuin mikä!! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Meillä on tuo mekko kans, käytettiin ristiäisissä kasteen jälkeen ja varmaan pääsee joulunakin käyttöön :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mista tuo hupullinen haalari on ja paljonko maksoi? Ihana! :tender:

 

Haalari on Kameleont Designin ja Lasten Taikamaasta. Hinta 39.90 e, mut palautan kun oli tosi reilua kokoa, en jaksa ootella et poitsu kasvas siihen sopivaks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä tarttui mukaan Lindexin aletangosta -50% ja on tosi söpö neidin päällä lipsrsealed.gif

 

S0000006566667_F_W30_20110628203016.jpgS0000006566667_B_W30_20110628203030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään pitää mekkoja meidän tytöllä - mekko+sukkikset -yhdistelmä on jotenkin paljon kätevämpi kuin housut mielestäni...

 

Nyt käytössä mm. tämä Marimekon mekko:

 

mk_mini_unikot_ulvi.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

KappAhlista löytyi tämä ihanuus:

 

0214836620725_F_02.png

 

Aivan ihana! :lipsrsealed: Mutta sama "ongelma" kuin NcV:lla, että ehkä hieman tyttömäinen pojalle... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo pilkkumekko on ihana! :) Olen sitä(kin) käynyt hypistelemässä muutaman kerran, mutta ainakin vielä itsehillintä on riittänyt ja se on pysynyt kaupassa.

 

Tässä viime aikojen ostoksia:

 

S0000006680344_F_W30_20111107101803.jpgS0000006688046_F_W30_20111123101208.jpgS0000006692385_F_W30_20111123102331.jpg

^Nämä lähti eilen tilaukseen Lindexin verkkokaupasta. :girl_in_love: Toivottavasti on ihania livenäkin. Reunimmaiset tilasin kokoa 74, kesää ajatellen ja keskimmäinen on kokoa 86. Tyttö on siirtynyt juuri käyttämään koon 62 vaatteita, mutta kai nuo joskus on sopivia... :girl_haha:

 

S0000006680381_F_W30_20111102154214.jpg

Ja tämä tuli joulupukilta. :)

 

Lisäksi alesta tuli ostettua pino kivoja vaatteita, joiden kuvaa en saa liitettyä. :( Aijaa eikä tämä uusi foorumi suostu yhteistyöhön.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään pitää mekkoja meidän tytöllä - mekko+sukkikset -yhdistelmä on jotenkin paljon kätevämpi kuin housut mielestäni...

 

Sama juttu, käytän tytöllä paljon mekkoja ja tunikoita sukkiksien ja legginsien kanssa. Yhden pojan kun on pukenut paitaan ja housuihin, vaihtelu virkistää. Sekä sekin syynä että tyttö on kestovaipoissa ja pyllystä tulee niin massiiviisen kokoinen kestoilla ja housut jotenkin korostaa sitä vaipan kokoa. Mekon alle se jää piiloon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lähiaikojen ostoksia *muoks* kuvat lainattu googlen kuvahausta!*

 

875239ff9165b6020b0478fa6a991-orig-1.jpg

 

Lisäksi läjä bodeja, lindexin tähtivelourhousuja monissa eri väreissä. Pitää vissiin vähäksi aikaa lopettaa tää shoppailu ennen ku tulee konkurssi :grin:

Edited by kirsmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitää vissiin vähäksi aikaa lopettaa tää shoppailu ennen ku tulee konkurssi :grin:

 

:grin: Sama, mutta mä en pysty siihen! :girl_haha: Tosin olen pohtinut, että jos ajan meidät konkurssiin lastenvaateostoksilla, niin me oltiin varmaan köyhiä jo ennen sitä ja konkurssi olisi ollut edessä joka tapauksessa, mutta ainakin nyt tytöllä on kivoja vaatteita. :rolleyes:

 

Tosi ihania vaatteita olet kyllä ostanut :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now