-Heidi-

Haamupotkut..

96 posts in this topic

Mulla tuntui myös vahvoja haamupotkuja vielä pojan ollessa vuoden. Ja hassua oli kun tulin uudelleen raskaaksi (poika silloin reilu 1v) niin heti alussa muka tunsin potkuja kun ne oli tosiaan niitä haamuja.. Mutta ne loppui kyllä sitten. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enpä tiennyt, että tää on näin yleistä. Ihmettelin vain, että ihan kuin joku muksisi mua mahassa. Mulle tulee usein noista "potkuista" hyvä mieli, kun miettii, että "tältä se silloin tuntui".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on kans haamupotkuja ollut ja välillä on edelleenkin :lol: Ja lisäksi mulla on joskus elohiiri mahassa :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heips, mulla rupes tuntumaan haamupotkut tässä viikko pari viikkoa sitten. vaikka synnytyksestä on jo 1v3kk. itellä tuli aivan kauhea säikähdys et olenko jo raskaana vai olenko jo iha pimahtanut ku tuntu potku. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikon sisällä on tullut pari haamupotkua. Jos en olisi nähnyt joku aika sitten tämän ketjun otsikkoa, olisin varmaan säikähtänyt aika pahasti. Onneksi ei ole mitään mahdollisuutta, että olisin niin pitkällä raskaana :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: No hyvä että muillakin on, aattelin kans et oon ihan pehmee.. täälläkin siis haamupotkuja tuntuu, ja pojat nyt 10kk... Mutta tosiaan taitavat siis olla suoliston muljahduksia :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typyllä ikää 1,5 v. ja minäkin kyllä tunnen potkuja massussa edelleen. Luulenpa kyllä, että ne johtuu nimenomaan erilaisesta suhtautumista mahassa tapahtuvaan liikehdintään (eli siis suolen toiminta ja ilmaa mahassa..). SItä jotenkin tuntee vain kaiken niin paljon tarkemmin.. Muutama kk sitten sairastin mahataudin ja silloin tunsin "potkut" erittäin vahvana.. Tulee kyllä vähän pimee olo, mutta eihän tuota vauvaa ole vielä näkynyt ja menkatkin ovat tuleet aina silloin tällöin, että ehkäpä se paksusuoli siellä vaan potkiskelee.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis mitä!? :blink: Mä en ole kyllä tuntenut mitään tollasta??? :o Vai enkö vaan oo tajunnu?? :lol: Tuleekohan kaikille jossain vaiheessa?

 

Mä en saanut sitä yhden yhtäkään haamupotkua :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heps!!

Ekaa kertaa kuulen moisista, mutta heti kärkeen tunnustan, että tuntuu ja justiin hetki sitte viimeks. Sanoin tuossa miehellekki nii vastas, että "weeteeäf?" :P

Ei varmaan ottanu todesta, ku mää ihan tohkeissaan selittämään. ;)

 

Tulee toisaalta ikävä sitä aikaa, kun neiti siellä oikeesti potkutteli. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon vissiin nyt alkanut tuntemaan haamupotkuja, kun poika on 6kk. En mä aiemmin mitään huomannut, mutta nyt noin viikko sitten aloin pelätä olevani jo pitkällä raskaana kun tuntui että joku potki mahassa..ja tätä epäilyä lisäsi monet muutkin oireet, jotka kaikki oli kuitenkin sattumaa vissiin.. tarkistin asian, en ole raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kans tuntuu noita, on oikeastaan vasta nyt kesän kynnyksellä alkanut tuntua niitä ja en kyllä menkoista päätellen ole raskaana uudestaan. :) Poika on 1 v 1 kk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tunnen noita nyt jo, ollut kaksisen viikkoa ja poika pian 3kk. Ihan samanlaisia kuin rv 20 paikkeilla oli muksaukset. Mäkin luulen, että noita on normaalistikin ja aina ollut, mutta nyt niihin vasta kiinnittää huomiota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole itse koskaan ollut raskaana, joten en voi oikeasti tietää miltä potkut tuntuvat. Mutta silti aina välillä ihmettelen, että mahdanko olla raskaana, kun niin kovin potkii ;) En kylläkään osaa sanoa mistä tunne johtuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakaan ei ollu aluksi mitään tollasia tuntemuksia vasta kun nyt ihan muutama päivä sitten tunsin ns. haamupotkuja. Tuntuu oudolta ja samalla tulee tosissaan semmoinen olo, että pitäisköhän testata ihan varmuuden vuolksi. Pahinta tässä on, että haluan jo niin kovasti toista lasta ja nuo vain pahentavat mun kuumetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mieki tunsin valepotkuja kuukausi synnytyksestä.soli suhtpelottavaa,piti ihan alkaa käsi massulla tunnustelemaan,että mitä ihmettä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon jo aiemmin vastannu tänne, mutta pakko on vieläki tulla sanomaan, että vajaa kuukausi neidin 2vee juhliin ja mää tunnen sillointällöin vieläki haamupotkuja!! :P

Ei, en ole raskaana, vaikka mieli niin jo tekis olla. Varsinkin, kun ystäväpiiriin tulee nyt alkuvuodesta todella paljon vauvoja! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut nyt muutaman viikon jokin vatsapöpö ja voin kertoa että se pöpö on siellä potkistellut mua aika lailla! :lol: Joka päivä mä tunnen ihan selvän vauvan napakan potkun monen monta kertaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen tuntenut kans. Luulen että ilmaa suolistossa poksumassa eteenpäin. Olen miettinyt että olikohan osa vauvan potkuistakin väärin tulkittua ilman kiertämistä. Aavemaista jokatapauksessa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mun poika syntyi kohta 5v sitten, nyt olen vasta huomannut sillon tällön nuo haamupotkut. ihmetelly että olenko raskaana ja tehny testin, mutta en ole :D nytten sitten kauhee vauvakuume päällänsä :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen miettinyt että olikohan osa vauvan potkuistakin väärin tulkittua ilman kiertämistä.

Näin mää ainakin olen asian järkeillyt. Että raskausaikana luultavasti kaikki suoliston tuntemuksetkin laittoi vauvan piikkiin ja nyt jälkeenpäin ne tuntuvat sitten "haamupotkuilta". Ennen raskautta niihin ei kai osannut kiinnittää samalla tavalla huomiota kuin nykyisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin on haamupotkuja, mutta luulen niiden olevan seurausta kovasta vauvakuumeesta ja siitä, että välillä makaan sohvalla kädet vatsalla ja haaveilen olevani raskaana. Enpä noin normaalista ole vatsan ja kaasujen kulkemista seuraillut :D Haamupotkuja, kun ei kuitenkaan ollut ollenkaan synnytyksen jälkeen ... joo, virallisesti sekaisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutulta kuulostaa. Mulla on kierukka, joten kuukautisistakaan ei aina voi päätellä mitään ja noiden potkujen vuoksi olen tehnyt raskaustestejäkin. Itselle jäi tosi hyvä maku koko raskaudesta ja synnytyksestä, ehkä kroppa vaan muistelee hyvällä tuota mukavaa aikaa. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now