Monalisa

Ihanat menopelit

40 posts in this topic

Brion happyt esim pinkkinä ois aika söpöt vauvalle ;) ja rattaina jotkut missä pyörät kääntyy, ei mitään hyökkäysvaunuja meille enää :D tuplina p&h tai em urbanjunglet-niitä on myös söpinä singleinä. jos olisin rikas, vaihtaisin varmaan parin kk välein rattaita ihan kokeilunhalusta x)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilla on Mutsyn 4rider light travel system. Se tosin on menossa myyntiin silla nyt vauvan kasvettua tajusimme etta tarvitsemme kompaktimmat rattaat autoilua ynna muuta varten.

stroller.jpgmut-trav-one.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ joo harmi B) Ja harmi etta joudutaan myymaan, olen ollut todella tyytyvainen. Mutta kaikkea ei osaa ennakoida kun ei ole vauva-arkea ennen kokenut.

 

Silver Crossin Pop rattaat taitaa olla meidan seuraava ostos.

e0b3_1.JPGf8d7_1.JPG

 

 

Mua myos himottaisi Bogaboon Bee mutta se vain ei ole meidan tarpeisiin kaytannollinen kapine joten haaveeksi jaa. Se vain on niin hauskan ja napparan nakoinen.

bugaboo_bee_stroller.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nämä olis niiiin kivat :)

 

2978740.jpg

Gesslein F6-Fi

 

Gessleinilla on tosiaan paljon kivoja kankaita!!

Mä laitoin tuolla aikaisemmin kuvan mun unelmavaunuista, ja mulla on nyt ne vihertävämmän väriset mutta verhoilen ne uudetsaan ja niihin tulee itseasiassa just tota ihan samaa musta-valkoraitasta kangasta jota tuossa sun laittamissa vaunuissa on. Soitin suoraan Gessleinille ja kysyin saako niiden kankaita ostaa jos verhoilee omat Gessleinit uudestaan, eikä tarvinnut muuta kuin ilmoittaa se värikoodi niin ne lähettää haluamani kankaat. Jee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bugaboot on ihan ihkut ja tosi käytännölliset. Ei tarvi matkiksia niiden omistajat. Jos ei olis tuplat meillä must niin ne haluisin.

Mä elättelen toiveita, että ne muutama vuoden huhutut ja puhutut bugaboo tuplat tulisi silloin, kun meille tulisi sisarus ja tää eka olis vielä niin pieni et tarvii rataskyytiä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Quinny buzz 3 ja nykyisin 4 (renkaiden lukumäärästä toi numero). Valinta tehtiin puhtaasti toimivuuden pohjalta ja meni aikaa sulatella tuota ulkonäköä. Mut kivat on ollut! Nyt ois haaveissa phil&teds sport yhdelle. haluan rattaat jotka menee yhtenä osana konttiin... on niin turkasen kapee ja matala kontti. Sekä päiväkotikäyttöön halvat ja tilavat univaunut. ehdotuksia????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mut sitten näitä mä ihailen tällä hetkellä :D Vaikka ei tarvitakkaan vaunuja :D

 

 

 

beigezz0.jpg

 

 

Minkä merkkiset nämä vaunut ovat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoh, tulipas se hassusti näkyviin. No anyways, noi I'coo Classicit olis aika mageet. Ei mitään hajua millaiset käytössä, mut noi kuvasta vois päätellä et toimii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tuossa joskus kirjotinkin että haaveissa phil&teds sportit. Ne on kotiutunu meille jokin aika sitten jo.

Niistä on jo kuva täällä joten en viitsi uutta laittaa. Mutta jostain ihmeen syystä menin äsken pingpong-online.com... ja voi voi mua, törmäsin näihin.......

Teutonia Elegance

post-1968-1238419735_thumb.jpg

Vanhaa kaunista muotokieltä ja uutta toimivaa tekniikkaa.... vitsi, pakko saada..... Jos meille se vauva saatais niin eikö nuo olis just hyvät nukkumisvaunut sisällekin...... ;) Nukkui esikoinenki puolivuotiaaksi vaunuissa. Vaikeempi ois vaan saada mies ymmärtämään, kun onhan noilla hintaakin hiukan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään näistä iCandyn Apple Joggereista, en kyllä tiedä millaiset ovat käytännössä.

 

1.jpg2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä rattaat hankit? Olen katsellut niitä PikkuHUrmurista, Keravalta.

 

 

post-1183-1218980583_thumb.jpg

 

Meille pistettiin perjantaina tilaukseen nämä P&T vibet. Aikasemmin oli käytössä UJ mountain buggyn tuplat, mutta käytännön syistä meni vaihtoon, vaikka rakastinkin niitä yli kaiken. Ja kun vihdoin oli tullut P&T: ltä minuakin miellyttävät menopelit, niin tilaukseen lähti!

 

Bugaboot on ihan ihkut ja tosi käytännölliset. Ei tarvi matkiksia niiden omistajat. Jos ei olis tuplat meillä must niin ne haluisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now