Keelya

Kuinka pian raskaudit e-pillereiden lopettamisen jälkeen?


164 posts in this topic

Meillä meni noin 3 kuukautta pillereitten lopettamisesta. Ei kauaa siis, olin varautunut pitempään aikaan ja odottamiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heinäkuussa pillerit pois ja plussasin marraskuussa. tais olla siis neljännestä kierrosta ku tärppäs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vikan pillerin söin 7.5. ja menkat alkoi 10.5. Plussasin 14.6. Eli heti ekasta kierrosta.girl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pillerit lopetin 3.4. tyhjennysvuoto tuli ja meni, ensimmäiset luomumenkat 3.5. ja muistaakseni 20.5. tuli plussa, ensimmäisestä luomukierrosta siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelisen kuukautta meni pillereiden lopettamisesta, kun tärppäs. Se oli eka kierto, jossa olin suunnilleen laskenut ovulaation ajankohdan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heti pillereiden lopettamisen jälkeen tärppäs eli ei ollu yksiäkään omia menkkoja välissä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jätettiin pillerit pois tammikuun lopulla, tyhjennysvuoto tietty välissä ja sitten tuli ekasta kierrosta raskausoireita ja haalea plussa maaliskuun alussa, mutta se ei jatkunut pidempään. Tuli vuoto ja sitte jäikin seuraavat menkat välistä. Meinas hermo mennä, ku oli epävarma olo, et mitä nyt on käyny. Raskaana en kuitenkaan ollu. Onneksi seuraavalla kertaa menkat tuli ajallaan ja oli kunnolliset. Sen jälkeen sitten jo tärppäsikin ja nyt ootellaan helmikuulle esikoista. Eli neljä kuukautta taisi mennä, että tärppäsi. smile.gif

 

34Kdp3.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastasin kuukauden päästä, eli ensimmäisestä kierrosta napsahti! :) Nyt menossa 13+1 :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerkesi tulla yksi luonnollinen kierto ja sen jälkeen tärppäsi. Eli ehkäisyn lopettamisen jälkeen tuli kahdet menkat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin raskaaksi 8kk kuluttua pillereiden lopettamisesta, mutta se raskaus päättyi keskenmenoon. Seuraavan kerran tärppäsi 4kk kuluttua keskenmenosta ja se raskaus meni hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussasin neljännestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Olin syönyt pillereitä n. 8 vuotta. Nyt jännätään, että pysyykö tää kaveri mukana. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi kuukautta siinä meni. Yhdet kuukautiset ehti tulla. Kierto minulla on aina ollut pitkä, joten neuvolassa laskivat edellisten kuukautisien perusteella että raskauteni olisi ollut paaaaljon pidemmällä kuin mitä se oli, vaikka kuinka yritin kertoa pitkästä kierrosta. No ultrassahan se selvisi oikea laita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now