Sign in to follow this  
Followers 0
Mariyah

Alapään ajelu raskaana

32 posts in this topic

Tällä hetkellä mennään viikoilla 40+6 ja sheivausta on harrastettu. En muista milloon ittelle kävi tuo homma hankalaksi enkä enää uskaltanut haavojen uhalla mennä sokkona alapäätä sorkkimaan mutta tuolloon tuli langetettua tuolle ukkokullalle se tehtävä ja eipä oo mitään vastalauseita kuulunut vaan rutiinilla sheivaa kun karvat on kasvaneet jonkin verran :girl_wink: Ite en ainakaan pysty montaakaan milliä pitkiä kasvattamaankaan sillä atooppisen ihottuman vuoksi sitä kutinaa on jokapaikassa ja karvojen kanssa vielä pahempi kutina. Muutenkin tykkään mahdollisimman posliinista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole näköjään olemassa asiaa, jota ei jo täällä olisi pohdittu! grin.gif

Samat kysymykset pyörii ilmeisesti monen muunkin mielessä...

Edited by HotMama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmissa raskauksissa olen ajellut karvat normaalisti eikä tullut edes mieleen että voisi olla jotain haittaa. Mutta mitä ilmeisimmin ei ollutkaan smile.gif Loppuraskaudessa kun ei itse nähnyt enää niin mies sai ajella.. Ihan pelkällä höylällä loppuun asti.

Edited by veevi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ajelin ihan normaalisti kaikki pois koko raskauden ajan. Ei tullut ees mieleen, että siitä olis jotain haittaa. Lopussa kävin pari kertaa brasilialaisessa sokeroinnissa ku en enää yltäny ajamaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen käynyt vuosia brassisokeroinnissa ja aion käydä jahka toivottavasti raskaudun. Synnytyksen jälkeen pitänee jonkin aikaa odotella ennen seuraavaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin käyn brassisokeroinnissa ja karvat pysyy useita viikkoja poissa eikä tuu terävää sänkeä :) Tällä hetkellä vielä riittäis näkyvyys, että voisi itsekin höyläillä, mutta maksan mieluusti siitä ettei tarvi joka päivä hääräillä pimppikarvojen parissa. Sokerointi on mun käsityksen mukaan myös hellävaraisempi ja hygieenisempi vaihtoehto, että ehkä ei tuu mitään oireita vaikka raskaus niille herkistäiskin. Synnytyksen jälkeen tosiaan tulee varmasti pidettyä taukoa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0