polpukka

Tarkistustaulukko tytön tai pojan vanhemmille!

216 posts in this topic

Mä tuun horjuttamaan taulukon uskottavuutta, joka varmasti ois muuten todella suuri. :jere:

 

Esikoisesta mä täytin vuosia kuussa, jossa lapsi sai alkunsa. Alkukuusta veikkaa poikaa ja loppukuusta tyttöä.  :girl_haha:

 

Toinen on tehty ihan kuun vaihteessa. Itse voisin veikata, että vasta jälkimmäisessä kuussa, ultran laskujen mukaan aiemmassa. Kuukaudet toki veikkaa eri sukupuolta, :lol: ensimmäinen niistä oikeassa. 

 

Kolmannesta on ensimmäinen selkeä vastaus ja poikaa sanoo. Pari eri ultraa on sanonut, että tyttö.  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta  näyttää tyttöä ja tyttö on.

Toisesta näyttää tyttöä ja tuokin on tyttö.

Kolmannesta näyttää poikaa ja poikahan tuo on.

Neljännestä näyttää poikaa ja poikahan se on tuokin.

Meillä piti siis täysin paikkansa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäiseksi näytti poikaa mikä pitää paikkansa, ja nyt tämän toisen pitäisi olla tyttö. Nähtäväksi jää pitääkö paikkansa myös toisella kerralla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässäkö ei tarttee omaa ikää vähennellä eikä lisätä? Toisissa versioissa sitä tapaa käytetään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan;

1. tyttö(on poika)

2.poika (on tyttö)

3.Tyttö (on poika)

4.Poika (on tyttö)

5. Tyttö(on tyttö) Eli yksi osui oikeaan meidän viidestä lapsesta :D Eli empä liikaa tuijota taulukkoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan poika ja poikahan tuli.:D Maaliskuussa saanu alkunsa ja sillon olin 26v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä pitäis olla poika ja tyttö, mutta tyttöjä nuo on molemmat. Katsoin mitä näyttäis tulevasta vauvasta ja tyttöä lupaa taulukko. Saa nähdä pitääkö tällä kertaa paikkaansa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta taulukko näytti poikaa ja poika tuli. Nyt tämä toinenkin olis näköjään poika. Katsellaan, katsellaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan eka olis ollu poika, toka tyttö ja nyt olis ulossa taas poika. Saapas nähdä, mitä sukupuolta vauva on, koska meillä on nyt taulukosta huolimatta kaksi poikaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi poikaa on talossa, kuten taulukkokin väitti. Jännä nähdä kuinka tämän kolmannen kanssa käy. Tyttöä veikkasi taulukko.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kertoo, että poika tulisi! Suku toivoo tyttöä ja minä poikaa <3 tietysti kumpikin käy. Hauska katsoa pitääkö paikkansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei toi taulukko pidä paikkaansa. Tossa sohvalla näkys kyllä istuvan poika eikä tyttö, kuten taulukko väittää ;) Tän nykysen pitäs vissiin olla poika, mutta taitaa olla sit tyttö ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now