Guest Penni

Monikkoperheet

223 posts in this topic

Valtavasti ONNEA Jooginille ja perheelle!!! Hyville viikoille ja hienoihin painoihin pääsitte! :) Tsemppiä vauva-arkeen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Jooginille perheineen! Kävinkin jo teidän kuvia katsomassa tuolla kuvaketjussa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisin ilmoittautua tähänkin ketjuun :) Identtisiä kaksosia odotan syntyväksi tammikuun alussa. Nyt on menossa rv 12, eli vielä aika alussa. Nyt vaan toivomaan, että kaikki menee hyvin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooginille (todella myöhäiset) onnittelut vauvojen syntymän johdosta myös täältä suunnasta! Toivottavasti arki on lähtenyt hyvin rullaamaan, ihania kesäpäiviä teille!

 

Ja Syeshalle onnittelut tuplaraskaudesta ja tsemppiä raskausaikaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin voisin laittaa tänne joukon jatkoksi vielä esittelyn meidän pojista, vaikka ollaankin varmaan jo tultu tutuksi tässä monikkoketjussa lukuisten kysymysten ansiosta :D

 

Eli meidän pojat syntyivät 19.7. Herra A klo 22.02 ja B 22.27. Poikien mitat A: 3350g 50cm ja B 3130g ja 48cm. Synnytys käynnistettiin raskaushepatoosin takia rv 37+5. Molemmat pojat syntyivät alakautta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uusi monikko-odottaja ilmoittautuu.

Muutama päivä sitten saatiin hämmästykseksemme tietää että tuplat on tulossa! Onnesta hykkyrällä!!

LA on 29.4.2010 eli nyt 12+2. Innolla odotetaan tulevia haasteita!

 

Opiskelut on loppuvaiheessa, eli saan rauhassa kotona kasvatella mahaa ja kirjoitella gradua, sen minkä vauva-ajatuksilta pystyn keskittymään. Pääkaupunki seudulla asustellaan kahden kissan kanssa.

Hienoa, että täältä saa kokeneimmilta vinkkejä ja zemppiä! Tämä monikkous kun jokseenkin uusi juttu meille!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONNITTELUT TUPLAMASUASUKEISTA saaga83!!! :)

 

Opiskelut on loppuvaiheessa, eli saan rauhassa kotona kasvatella mahaa ja kirjoitella gradua, sen minkä vauva-ajatuksilta pystyn keskittymään. ...asustellaan kahden kissan kanssa.

 

Heh, ihan kuin meillä aikoinaan! ;) Tosin mulla on se gradu edelleen tekemättä ja kissatkin asuu vielä saman katon alla. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille syntyi 7.10. kaksi ihanaa prinsessaa. Syntyivät raskausviikolla 34+0 sektiolla (raskausmyrkytys). Neiti A oli 43,5cm ja 2000g, neiti B 1860g ja 43cm. Tytöt voivat hyvin, vaikka ovatkin tällä hetkellä teholla keräämässä painoa. Luultavasti pääsevät kotiin n. 2vk:n kuluttua. :wub::wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että, suuren suuret ONNITTELUT, S28!!! :wub: On varmasti ihanaa kun saa lopulta tytöt kotiin! Toivottavasti se on jo pian! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmoittaudutaan monikkoperheisiin mukaan! :) Laskettuaika 1.3.2010, tällä hetkellä viikkoja 21+2 ja huomenna rakenneultra! Kaksoset ovat erimunaiset. Meillä on ennestään kohta 6-vuotta täyttävä poika.

 

Uutinen kaksosista saatiin jo varhaisultrassa, tämä on kyllä aivan mahtava juttu ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut S28 pienistä prinsessoista! :wub:

 

Tiikeri-äitälle onnea poikien syntymästä! Tosi hyville viikoille pääsit, ja hyvän kokoisia olivat pojat! :)

 

Meidän pojat syntyivät jo 22.7. -RV 36+3 (en ole tainnut tänne siitä mitä kirjoittaa).

A-vauva oli 2900g ja B-vauva 2770g.

Eilen oli 3kk-neuvola, ja hyvin olivat pojat kasvaneet.

A 6830g ja B 6120g.

Aika menee ihan hirvittävän nopeasti!

Ollan päästy parin viime viikon aikana lähes täysimetykselle. :rolleyes:

Tuttelia annetaan enää iltaisin ennen nukkumaan menoa. Jaksavat sen voimin nukkua tosi pitkään.

Yleensä nukahtavat yöunille ennen yhdeksää, ja yöllä heräävät syömään 4-5 välillä. Aamupalaa syödään n. 8.30.

Päivällä mennään siis pelkän tissimaidon voimin!

 

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille tuplamammoille!

Ruislintu ja pikkumiehet (3kk & 1 pvä)

Edited by Ruislintu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervehdys!

 

Täältä kirjottelee 30v äiti. Meille syntyi elokuun alkupuolella kaksostytöt, isoveljiä on kaksi 4v ja 2v. Emme tiedä onko tytöt identtiisiä vai ei, kovasti samannäköisiä tosin. Tarkkaan saadaan tutkia itsekin kumpi on kumpi :D Tytöt syntyivät suunnitelmien mukaan sectiolla viikolla 38 ja kaikki sujui hyvin. Arki on lähteny mukavasti kulkemaan, tytöt antaa meidän nukkua yöt ja ovat muutenkin tyytyväisiä vauvoja olleet. Kovasti onnellinen olen kun tälläinen tuplaonni on meiän kohdalle osunu.

 

Olen lueskellu taustalla teidän kirjotuksia ja nyt voisin yrittää silloin tällöin vaikka jotain kirjotellakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa mukaan ja onnittelut sekä tsempit kaksosraskauteen, Heidijohanna!! :)

 

Tiikeri-äittä ja Ruislintu, onnittelut pienistä pojista!! :wub:

 

Riikka, onnittelut tytöistä ja tervetuloa mukaan keskustelemaan!! :) Onko teillä mitään varmistuskeinoa tunnistamiseen, jos vauvat menisivätkin sekaisin? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kaikille!

 

Täällä yksi kaksosten tuleva äiti ilmoittautuu mukaan, mikäli aihe on vielä hengissä!

 

Eli olen 21 -vuotias nainen ja kuten jo sanoin, odotan kaksosia, LA 29.3.2010. Sukupuolista en juuri osaa sanoa juuta tai jaata, yksi kätilö veikkasi että kyseessä on epäidenttiset pojat, mutta myöhemmin se ei ole saanut vahvistusta. Asia selvinnee viimeistään silloin kun lapset päättävät ilmaantua maailmaan. Minulla ei ole vielä muita lapsia, eli kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä.

 

Mukavaa löytää foorumi, jossa on ihan oma sivusto monikkovanhemmille, saa parasta vertaistukea ja toivottavasti neuvoja tulevaan. Pitemmittä puheitta väistyn estraadilta ja annan muille tilaa!

 

Ellyod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa Ellyod! Kyllä täällä keskustelua on, vaikka välillä näyttää taukojakin olevan itse kullakin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä ilmoittautuu uusi kaksosten odottaja mukaan keskusteluun.

 

 

Olen 32-vuotias ja asustelen Pirkanmaalla. Odotan epäidenttisiä kaksosia, rv 21+6, ensimmäiset lapset tähän perheeseen. Kaikki asiat ovat uusia ja ihmeellisiä. Vauvojen sukupuolet eivät eilisessä rakenneultrassa vielä selvinneet koska molemmilla oli jalat niin tiukasti ristissä.

 

Raskausaika on tähän asti ollut raskasta, ensimmäiset kuukaudet kärsin erittäin rankasta hyperemesiksestä ja olin s-lomalla n. 3kk:tta, välillä sairaalassa tankilla. Nyt ovat alkaneet kovat liitoskivut ja supistelut, eilen lääkäri laittoi taas saikulle.

 

Mielenkiinnolla olen täällä käynyt lukemassa jo aiemmin muiden kaksosten äitien tarinoita ja odotan innolla lisää keskusteluita.

 

-Lene-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippati! Täällä näyttäisi olevan muutama "vanha tuttu", itse löysin vastikään tämän forumin kun eräs vakiopaikka lopetti toimintansa yllättäen ja jäin ns. "kodittomaksi". Kävin välillä lukemassa ja tuli sellainen fiilis että tämä voisi olla kiva paikka :D

 

Eli, mie täytän kohta 26v ja mies on 30v. Meillä on 11/2005 syntyneet kaksospojat. Tämä kolmas raskaus alkoi hieman yllättäen ja nyt on menossa rv 36.

 

Poikien syntymä oli kyllä täynnä draamaa, toivon että tämä synnytys olisi hieman helpompi kokemus. Pojat syntyivät 38+6, käynnisteltiin useita päiviä hepatogestoosin vuoksi ja käynnistely ei edistänyt tilannetta 3cm avautumista pidemmälle joten sydänäänten heikkenemisen myötä mentiin kiireelliseen sektioon. Poikien mitat olivat 3450g/51cm ja 2570g/46cm ja saman suhtainen kokoero on käytännössä vieläkin. Pojilla oli yhteinen 1200g painava istukka, monokoriaalinen diamniaalinen. Pojat ovat eri näköisiä ja luonteisia joten yhteisestä istukasta huolimatta en voi sanoa heitä identtisiksi. Mutta ei sen väliä...

 

Jännitän hieman että milloin tämä synnytys käynnistyy, toivon että saisi itsestään käynnistyä vaikka menis sitten yliajalle. Hepatoosin varalta käyn verikokeissa 2 viikon välein, seurataan maksa-arvoja ja sappihappoja. Kahdessa edellisessä näytteessä ovat olleet normaalit ja ei kyllä kutisekaan eli olen toiveikas sen suhteen. Olen varuilta menossa pelkopolille puimaan tuota edellistä synnytystä että pääsisi tositoimiin sitten vailla mitään ylimääräistä henkistä kuormaa ja pystyisi rentoutumaan vaikka tapahtuisi yllättäviä juttuja...

 

Tällaista tarinaa, jatkan höpinöitäni foorumeilla :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now