Guest Penni

Monikkoperheet

223 posts in this topic

Tervetuloa Pata!

Ja onnittelut kaksosraskaudesta! Toivottavasti kaikki menee hyvin :girl_smile: Ja "lohdutuksena" voin sanoa, että voi ne tytötkin olla vilkkaita isolla V:llä :girl_haha::girl_crazy: Että vilkkauden kannalta ei kannata ainakaan suupuolta "murehtia". Meillä ainakin on kaksi tosi vilkasta, riehakasta jne. tyttöä ja on ne ihania silti :girl_in_love:

 

Monikkojen omasta osta-myy -palstasta: Mä en nyt oikein ymmärrä, että mihin sitä tarvittaisiin? HMP:n kirppis on tosi hyvä ja voidaanhan monikkojuttuja myydä myös tuolla yleisellä puolella. Mutta laittakaa ihmeessä ylläpidolle viestiä, jos on ideoita :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pata tervetuloa joukkoon! Meillä kaksospojat, jotka nyt reilun vuoden iässä ovat jo alkaneet tuoda esiin sellaista vilkkautta ja uhmaa, että oksat pois. Koko ajan menevät paikasta toiseen (itse ei kerkiä edes kahvikupillista juoda), repivät kaiken käsiin saamansa alas, aiheuttavat vaaratilanteita ja ennen kaikkea tappelevat keskenään. Tänäänkin on toisen pojan käteen ilmestynyt kolmet pahat puremajäljet, kun veikka on vähän ollut asialla :girl_wink: Saa nähdä, miten käy, kun pojat alkavat kävellä omin avuin. Pelottaa oikein. Mut eiköhän siitä selviä :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HUOM!

 

Olen siirtänyt tästä ketjusta viestejä runsaasti chattiketjuun. Jouduin tekemään senkin ketjun uudelleen, koska ensin meni vähän väärin... :girl_crazy::girl_haha:

 

Eli pidetään tämä ketju esittelyketjuna, kuten alunperinkin oli tarkoitus ja keskustellaan muut asiat muissa ketjuissa. :girl_smile: Tietty tässä ketjussa saa edelleen myös toivottaa uudet tervetulleiksi, mutta pidetään kysymykset ja kokemustenvaihto eri monikkoasioissa kunkin aiheen omassa ketjussa ja sekalaiset monikkoperhehöpinät chattiketjussa.

 

Toivottavasti tämä selkiyttää monikkofoorumia ja olette tyytyväisiä. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä vasta odotellaan kaksosia, viikkoja nyt jo kasassa 36+1, eikä poitsut ole antaneet merkkiäkään siitä, että olisivat vielä kaksiostaan luopumassa. Tämän äidin olo on jo melko tukala, ja kaikki aika tuleekin nyt vietettyä telkkaria katsellessa ja tietokoneella. Verataistuki & kokemukset kullanarvoisia etenkin arjen pyörittämisessä kaksosvauvojen kanssa. Tästä syystä siis minä täällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa Nati! Ja ihanan isoilla viikoilla olet jo! Tsemppiä loppuraskauteen :girl_smile:

Kokemuksia arjesta ja kaikesta kaksosten kanssa löytyy paljonkin täältä monikoitten omalta aluuelta. Lueskele ketjuja ja kysy ihmeessä lisää tuolla eri aiheiden ketjuissa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natille onnittelut ja tervetuloa joukkoon. Kyllä ne pienet miehet sieltä syntyy, olette päässeet hyville viikoille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille kovasti! Täällä vaikuttaa olevan tosi mukavaa porukkaa, ehkä tänne voisi kotiutuakkin :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kaikille!

mä tulin tänne kurkkimaan ja lukemaan teidän monikollisesta elämästä.girl_smile.gif Ihanaa kun täällä on paljon juttua.

 

Itse sain tänään tietää ultrassa (nyt vko 11+5) odottavani kaksosia ja mieli on aivan myllertynyt, ei osaa oikein ajatella selkeästi. Toisaalta on tottakai niin onnellinen ja toisaalta hyvin pelokas tulevaan nähden. Onneksi tässä on vielä aikaa sisäistää asia.girl_sigh.gif

Edited by sode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wau, sode. Tervetuloa. :girl_smile: Mukava saada sut tänne. Eiköhän se mieli siitä rauhoitu aikaa myöden, kun totut ajatukseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä oli tälläinen esittelyketjukin. :)

 

Olen pikku_kolikko, vuosimalli -82. Perheeseen kuuluvat mies, esikoinen ja kolme koiraa. Ar-ultrassa näkyi, että kaksoset olisivat tulossa. LA 24.6.2011. Kauhean alussahan tässä vielä ollaan ja oma pääkin aikas sekaisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut, pikku_kolikko! Ja tervetuloa. Ihana nähdä sulla odotustickeri ja vieläpä tuplasellainen. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kaikki!

Esittelen minäkin itseni, täältä varmaan saa niitä kaikkein kaivatuimpia neuvoja... Eli odottelemme kaksospoikia keväällä, "oikea" laskettu aika on 3.4.2011, mutta kuvittelen heidän saapuvan vähintään maaliskuun puolella.

 

Emme tiedä vielä ovatko pojat odenttiset vai ei, omat istukat ja pussit on molemmilla.

 

Nyt siis kasassa viikkoja 21+3. Asumme Sveitsissä, mikä tuo lisämaustetta odotukseen kun ei oikein tiedä raskaus/lapsisysteemeistä paljon mitään, mutta pikkuhiljaa asiat rupeavat varmaan selviämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea kaikille uusille monikko-odottajille. Täällä on Suomi-Hollanti pariskunta ja asutaan Suomessa tällä hetkellä. Monikielisyys on kyllä lähtenyt sujuvasti käyntiin kun mies puhuu vauvoille hollantia ja minä suomea. Katsotaan sitten mitä sieltä alkaa tulemaan kun alkavat puhumaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heips! Täällä odotellaan kolmospoikia, joista kaksi ovat identtisä! Viikoja takana 19+3. Aika hurjaa..

Fiilikset ovat mahtavat mutta samalla jännittää aika lailla..heh

:lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now