Sign in to follow this  
Followers 0
Rae

Aivotärähdys

3 posts in this topic

Meidän Juniori, 1v6kk putosi päälleen viikonloppuna ja sai aivotärähdyksen. Vietettiin yö osastolla tarkkailussa mutta tuntuu olevan kunnossa.

Päätä tolla särkee edelleen ja sitä vissiin voi särkeä jonkun aikaakin tärähdyksen jälkeen. Mutta miten pitkään toi tasapainon normalisoituminen kestää? Poika kun horjuu nyt useammin kun ennen tota tärähdystä. Mietin että missä vaiheessa mun pitää tästä huolestua. Muuten tuo vaikuttaa ihan normaalilta, mitä nyt väsynyt on edelleen, mutta ihmekö tuo kun yksi yö meni ihan harakoille samoin kun seuraavan päivän päiväunet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, toivottavasti pikkumies voi jo paremmin.

Lapset ovat toistaiseksi säästyneet aivotärähdykseltä, itse olen sen riemun saanut kokea kahdesti, lievänä tosin.

Eka kerta oli aika kamala, hoipertelua kesti viikon verran ja päänsärkyä päivää vaille kuukauden. Molemmat kerrat ovat sattuneet tässä aikuisiällä.

Jospa nuori mies pääsisi vähemmällä :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Neven tiedoista :lipsrsealed: Poika ei huoju nyt ihan niin pahasti enää, josko alkaiis mennä tuo vaihe pikkuhiljaa pois. Päätä sillä särkee vieläkin, hurjaa antaa päivittäin särkyläääkkeitä. Toivottavasti tuo kipukin alkaisi pian hellittää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0