anina

Bugaboo

1006 posts in this topic

^Ma en ole tassa lahiseudulla (Chelsea, Knightsbridge) enaa nahnyt tuota Paul Frankia, sen sijaan Missonia on viela ollut mm. Peter Jonesilla. Mua himottais se Missonin viltti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti mOmma loytaa haluamansa Paul Frank -lampopussin. Mothercaren kanssa saattaa kylla olla, etta Bugaboo tuotteista esilla on vain mallikappaleet. Nain oli ainakin meidan mukitelineen ja aurinkovarjon kanssa (toki en ollut Oxford Streetin myymalassa ostoksilla).

 

Facebookista huomasin etta Bugaboo tuo vihdoin markkinoille denimisen lampopussin! Ma olen tata niin odottanut.girl_dance.gif Meilla on 2010 mallin denim cameleonit ja kaytossa on ollut musta lampopussi, mutta hiphei vihdoin. Uuden denimlampopussin kuosi matsaa nyt markkinoilla olevia denimbugigsia (harmahtavan siniset, keltaiset tikkaukset ja farkun napit), joten ei nyt ihan just samaa savya kuin meidan karryt, mutta lahelle... Laitoin hataisena pre-orderin menemaan, tulisivat nyt vain kauppoihin! grin.gif

 

Bongasin kayttamastani nettikaupasta pre-order listalta myos tallaisen Bugaboo-lisaosan:

 

bugaboo_tray_72dpi_1280x798px_e.jpg?w=474&h=296

 

Edit. piti tulla selventamaan etta tarjotinta en siis tilannut...

Edited by Lululime

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuota tarjotinta oli juuri tullut Vaunuaittaan. Se paketti oli ihan älyttömän pieni :huh: Mahtaako niin pienellä tarjottimella pienen ihmisen tavarat pysyä?

 

Minkälainen lämpöpussi sopii Bee+:aan? Mun silmään toi Bugan oma footmuff näyttää liian pitkältä, jos on kasvot työntäjään päin. Kyyditettävä on vielä mallia kirppu niin ei mitään super pitkää tarvis muutenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli viime loppukeväästä Brion Shiny-pussi (joka normaalisti oli meidän isoissa rattaissa). Sen sai musta ihan kivasti kiinni valjaisiin ja ei se mitenkään hysteerisesti pursunnut yli kasvojen ollessa työntäjään päin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkohan ne Paul Frank -viltitkin loppuunmyytyjä?

 

Oih, nuo farkkukankaat on tosi makeat! Raaskiskohan sitä vielä vaihtaa kankaat omiin kärryihin. Meillä ei taida kyllä enää kauaa olla vaunuaikaa jäljellä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä noita denimkuosisia saisi tilattua kaikkein halvimmalla?

 

Missä bugiksia olisi ihan livenä nähtävillä? Vaunuaitassa ilmeisesti, mutta onko muualla? Asumme Tampereella, mutta tässä lähimailla ei taida olla. Eli on pakko ajella Hesaan????

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ babytrade.eu sivuilla on ainakin bugaboo alet edelleen, ja siellä näkyisi noita denimkuosikankaita olevan. Sieltä saisi hieman halvemmalla kuin Suomessa kaupasta. Ja hyvä, nopea palvelu sieltä ainakin on. Tilasin omat vaunut sieltä syksyllä ja tulivat kotiovelle viikossa tilauksesta.

 

Tampereen bugaboo kaupoista en tiedä, mutta Stockmannhan myy bugiksia, eli sieltähän voisi käydä kysymässä josko voisivat tilata heille mallikappaleen näytille?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ meillä oli trillen sellainen kukallinen (löytyy muitakin kuoseja). istuu tosi hyvin bugiksien istuimeen ja koppaankin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan se bugisten oma, joka tuli mukana. Oon tykännyt siitä ja pienten alkuvaikeuksien jälkeen sen laittaminenkin käy jo nopeasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mekin käytetään sitä Bugisten omaa, se menee hyvin alakoriinkin kun nätisti taittelee eikä vahingoitu muista koriin tungettavista kamoista, kun jättää sen suojuksen kangasosan päällimmäiseksi. Aluksi oli tosi kireä ja jäykkä, mutta nyt sen sutaisee ihan nopeasti päälle. Mun mielestä se on tosi hyvä sadesuoja, koska lapsi näkee sen alta ihan normaalisti ulos eikä ole tavallisten suojien ongelmaa, että aukosta sataa/valuu vettä sisään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskaltaako vauvaa kantaa cameleonin kopassa niin pitkään kun siihen mahtuu? Onhan kahva tarkoitettu kestämään sen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Juu kyllä se kahva kestää. Lapset on tietysti hirmu erikokoisia, mutta mä esimerkiksi olen uskaltanut kantaa kahvasta meidän 1v3kk/n.9,5kg poikaa vielä ratasistuimessakin. Tykkään ottaa istuimen mukaan vauvakinoon, johon on kätevintä kantaa lapsi istuimessa istuen. Myös välillä olen vaihtanut lennossa pojan istumasuuntaa (jos vaikka tuulee kovasti naamaan muuten) eli kahvasta kiinni, istuin irti ja takas kiinni naama toiseen suuntaan. Siinä vaiheessa muuten kun vaihdettiin rataskankaat kehikkoon niin tuo kahva meni ihan älyttömän paljon kireämmälle ja sitä oli vaikea saada paikoilleen/pois (valitustani aiheesta löytyy tästä ketjustakin), mutta on tosin nyt kankaiden vähän venyttyä kahva on normalisoitunut.

 

En ole vielä jaksanut ohjekirjasta tavata, että onko joku painoraja kantamiselle...

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ohjekirja sanoo, että lapsi pitäisi aina ottaa pois kopasta / istuimesta kun sitä kantaa ;) Eli Bugaboon virallisen ohjeen mukaan ei ole mitään ylärajoja, vaan noin ei saisi tehdä. Lähinnä varmaan vastuukysymyksiä. Mutta tietysti kaikki niin tekee, olisihan se muuten tosi hankalaa. Ja kyllä meillä ainakin on kanssa kestänyt tuon 10 kiloisen kanssa suunnan vaihto lennossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ot, mitä kuppimallisella penkillä tekee vauvakinossa? mää en oo edes ajatellut asiaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirppu: sitä voi käyttää lapsen omana istuimena ja matkasyöttötuolina :grin: Istuimesta tulee yllättävän vakaa, kun istuimen taaksen käännetään nojaksi "tukijalka" eli se liikkuva osa millä kiinnittyy normaalisti vaunurunkoon. Toki istuimen selkänoja myös nojaa samalla penkin selkänojaan eli tuo lisätukea.

 

Ei poika tuossa koko aikaa istu (ei ikinä suostuisi), mutta välillä saa rauhallisen hetken itselle kun laittaa tuohon istumaan ja antaa rusinoita jatkuvalla syötöllä ;) Samalla tavalla tuon istuimen oon laittanut esim. ahtaassa kahvilassa tai ravintolassa sohvalle (tukevalle tuolillekin vois laittaa mutta ite oon suosinut sohvaa, koska on tukevin alusta) ja vaunurungon voi jättää tällöin pihalle/narikkaan/nurkkaan. Jos siis ei ole syöttötuoleja ollenkaan/vapaana (esim. leffassa eräät äidit tapaavat varata niitä itselleen koko ajaksi "sitteriksi" <_< ) Istuimessa istuen poitsu pääsee mukavasti mukaan seurustelemaan, mutta pystyn kuitenkin itse syömään koska on kädet vapaana.

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

vitsi mikä idea :D meillei oo kyllä buggigset, toimiskohan toi emmaljungan ratasosalla. pitänee huomenna koettaa sohvalle vaikka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ohjekirja sanoo, että lapsi pitäisi aina ottaa pois kopasta / istuimesta kun sitä kantaa ;) Eli Bugaboon virallisen ohjeen mukaan ei ole mitään ylärajoja, vaan noin ei saisi tehdä.

Ai niin, näinhän se olikin, muistinkin heti kun sanoit että niin siellä lukee :girl_haha: Nooo, aion silti kantaa vielä toistaiseksi kahvasta niin kauan kuin se tuntuu ihan tukevalta :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Niinhän tuo ohjekirja sanookin. Oli mennyt multakin ihan ohi. Noh, kannan maata viistäen nuo kodin portaat ylös/alas, niin ei tapahdu vahinkoa. Turvallisemmalta se tuntuu, kuin noin pienen sylissä kantaminen neljännestä kerroksesta alas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tataa olla mulla vaan ammattitauti lukea pienet präntit ja miettiä, miksi ne on sinne laitettu :D Mut en mäkään aina niitä noudata ja varmasti tosiaan tuollaista pientä palleroa on parempi kantaa siellä kopassa. Kyllähän se suojaa mm. pienltä horjahduksilta paremmin kuin sylissä, varsinkin kun molemmat on talvivaatteissa liiukkaina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo mekin poitsua aina vauvana kannettiin kopassa ihan maata viistäen, kun pelättiin että kahva pettää :grin: Sittemmin käytännön kokemuksen ja tottumuksen myötä on uskaltanut nostella/kantaa ihan normaalisti (oon katsonut että esim. kehikko ei väänny paineen alla).

 

Me tilattiin siihen kantokahvaan just suojus, koska poitsu päätti yhtäkkiä innostua sen pureskelemisesta ja saikin jo vaahtomuovin vähän repeämään! :girl_mad: Googlaamalla löysin tällaisen Bagabottlen suojuksen, mutta mies innostui sitten enemmän tästä, joten tilattiin se :rolleyes: Se kantokahva on kuitenkin aika hyvä turvakaari, joten en viitsi ottaa sitä poiskaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, Ebaysta saa tosiaan kakkea :D Meilläkin on tuo kahva vähän revennyt, kun poika on jyrsinyt sitä.

 

Jokunen päivä sitten meidän alakorin kangas repesi :( Saakohan Bugaboollta tilattua jotenkin tuollaisen uuden? Voin mä tuon parsiakin, mutta jos olisi hyvä olla kunnossa, jos joskus meinaan nämä myydä eteenpäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noita kaikkia saa varaosana, ja ebay on buggisten mekka.. ainakin uk :D siellä saa kaikea kamaa uutena ja käytettynä, ja kaikilla väreillä

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo ja bugababy.se, jos ei suomesta saa. :) punavuoren peikosta olen saanut ääreishyvää palvelua, sieltä olen mm. muutaman tavarakorin ostanutkin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti. Näytti olevan nytkin pari myynnissä, mutta sen verran tyyriillä (40 puntaa ja pitäisi vielä sitten saada kavereilta Briteistä tuotua), että oottelen parempia aikoja :)

 

M: kiitti sikkarallekin vinkistä :)

 

Tuon verran ne näköjään sitten maksaa :(

Edited by Lainie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.