Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Vieras

Imetystoppi

24 posts in this topic

Tietääkö kukaan onko H&M:n tai Lindexin myymälöissä myytävänä imetystoppeja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindeksillä ei enää taida olla äitiysvaatteita myynnissä ollenkaan. H&M riippuu myymälästä onko. Esim. Junbon henkalla on, mutta helsingin keskustan henkalla ei ole.. Tai ainakaan minä en löytänyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexistä ostin just eilen, löytyy alusvaateosastolta sieltä missä imetysliivejäkin :) hm:llä en nähnyt kuin imetyspuseroita, joiden kaa tarvinnee liivitkin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M riippuu myymälästä onko. Esim. Junbon henkalla on, mutta helsingin keskustan henkalla ei ole.. Tai ainakaan minä en löytänyt.

 

Helsingin Kämpin Henkalta löytyy äitiysvaatteita, samoin Itäkeskuksesta. Tosiaan eivät enään pidä joka myymälässä äitiysvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin lindexiltä imetystopin reilu kaks kuukautta sitten, on ollut tosi hyvä ja oon käyttänytkin sitä melkein joka yö. Löytyy tosiaan alusvaateosastolta mustana ja valkoisena, tais maksaa noin 20€. Suosittelen kyllä, on kivempi nukkua se päällä kun jos ois rintsikat. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^14,95 ;) ja samaa mieltä! ei tosin riitä kovin isoille rinnoille, nimim 80E ja L (isoin, 44-46) peittää just ja just tarpeeks, M on jo niukka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkohan mulle sitten sattunut joku maanantaikappale sillä mun Lindexin imetystoppi on ihan järkyttävän huono! :girl_mad: M-koko on mulle rinnoista tosi pinkeä ja antelias (ja siis ihan normaalit b/c-kokoiset rinnat omaan) ja, mikä pahinta, toppi yltää kiskottuna ehkä just ja just napaan saakka. Ei siis puhettakaan, että tuota voisi käyttää missään kodin ulkopuolella. <_< Hennesin tuplapakkauksesta puolestaan tykkään ja ne on kivoja koti-/yötoppeja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistänpä kysymykseni tänne kun en viitsi asian takia uutta ketjua perustaa..

 

Mistä nettikaupasta löytäisin (edullisia) imetyspaitoja?

 

Joensuussa asustelen, ja täällä ainoastaan lastentarvikeliike Päivänsäde myy imetysvaatteita. Lindexiltä löytyi imetystoppi (tosi hyvä, tykkään), imetysliivejä on useimmissa alusvaatteita myyvissä liikkeissä, mutta imetyspaitoja ei niin missään.

 

Hennesin nettisivuilta olen ennen bongannut imetyspaitoja, mutta nyt en enää löytänyt niitä sieltäkään..

 

Tarviisin ainakin pari pitkähihaista, sekä joku vähän siistimpi paitapusero/tunika olis kanssa hakusessa.

 

Tietäiskö joku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta oikeastaan H&M on ainoa jolla on edullisia imetysvaatteita netissä myynnissä, nyt juuri vaihtuu mallisto kevätkauteen eli sen takia juuri nyt ei ole niin paljoa imetysvaatteita myynnissä, kosta varmaan täydentävät taas nettikauppaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, Kuunlilja nopsasta vastauksesta!

 

Miekin olen joitain nettikauppoja selaillut, mutta paitojen hinnat alkaa viidestäkympistä ylöspäin.. vähän liian hintavia meikäläiselle. Henkkiksen hinnat olis sopivia, mutta ihmettelin kun valikoima oli olematon.. pitääpä siis palata parin viikon päästä asiaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä ainakin Nettiemolla on Boobin imetysvaatteita aika hyvässä alessa. Eihän ne siltikään halpoja ole, mutta kohtuuhintaisia ja laadultaa hyviä ja niissä on tosi toimiva se luukkusysteemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää nyt ei vielä Nellikaneli sua auta jos paita pitäisi saada heti, mutta mulle on tulossa imetyspaitoja kunhan mun tavarantoimittaja lanseeraa kesä-malliston noin helmi/maaliskuussa :girl_smile:

 

Luonnollisesti täytyy vielä katsoa, että vaatteet on kivan näköisiä, mutta heidän raskausvaatteet ainakin on trendikkäitä ja tyylikkäitä, joten odotan kyllä kovasti heidän imetysvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille vinkkaajille!

 

Nyt kuitenkin on käymässä niin, että imetyspaidat alkaa olla tarpeettomia. Toivo syö tissiä enää harvakseltaan päivällä, eikä muualla kuin kotona.. ja kotona imettäessä voi hyvinkin sitä paidanhelmaa nostaa, eikä imetyspaita ole enää välttämätön..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexin nettikaupasta löyty ainakin joku aika sitten imetystoppeja, n. 10-15 e kpl. H&M liikkeissä on kans toppeja, ja lyhyt- ja pitkähihaisia imetyspaitoja-kannattaa kuitenkin huomioida, että noi äitiys ja imetysvaatteet ei kuulu kaikkien myymälöiden valikoimiin. Noi lienee halvimmasta päästä, kun monet nettikaupat myy vaan yli 50e imetyspaitoja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites te, jotka ootte ostanu Boobin- toppeja, niin kuinka hyvin niissä pitää koot paikkansa? Arvon kahden koon väliltä, enkä nyt osaa päättää kumpaan päädyn. Kangas on kuitenkin hyvin venyvää, eikö?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut Boobin toppeja, pitkähihaisia ja lyhythihaisia paitoja ja mielestäni ne koot on aika nafteja. Kannattaa mieluummin ottaa se suurempi koko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitkähän imetystopit olisi mahdollisimman pitkiä? Mulla on hirmu pitkä selkä, enkä voi/halua käyttäää noita peruspitkiä toppeja, kun ne jää mahapaidoiksi melkein, eikä varmasti ole kaunis näky heti synnytyksen jälkeen :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buttercat: itse käytin esikoisen imetysajan melkein pelkästään Glamourmomin imetystoppeja. Heillä on normaalipituisten lisäksi valikoimissa myös pidempi malli ja noista pidemmistäkin imetystopeista vielä kahta eri mallia, joista toinen on periaatteessa tarkoitettu vähän isommalle rintavarustukselle ja toinen sitten normaalikokoisille. Itse en ole isorintainen, mutta tykkäsin silti tuosta tukevammasta mallista kun siinä oli helppokäyttöisempi se klipsisysteemi. Mutta siis toi pidempi malli oli mun mielestä tosi kiva, ei tarvinnut pelätä selän vilkkumista. :)

 

Tässä vielä linkit noihin toppeihin (en vieläkään tiedä miten tässä uudessa pohjassa linkitetään silleen nätisti :rolleyes:)

 

http://www.pientenpa...tails.php?p=437

http://www.pientenpa...tails.php?p=435

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multakin ääni Glamourmomille! Niiden imetystopit ovat ihan parhaimpia. Kesällä olivat edes jotenkuten viileitä, kun liivit olivat paidassa kiinni. Ja muuten kätsy käyttää esim. neuleen kanssa. Ainoa miinus on tosi kallis hinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löysin muuten ihan googlettelemalla muutamia verkkokauppoja joissa noita glamourmomin imetystoppeja näyttäisi olevan alennuksessa. Koot oli äkkiä katsomalla aika isoja, mutta kannattaa käydä kurkkimassa jos topit kiinnostaa. Itse laitoin kaksi tollasta pitkää mallia tilaukseen kun löysin 20 e/kpl. Viimeksi niitä jo mietin mutta jäi tilaamatta kun oli kalliita. Ainakin öisin kaipasin jotain helppoa ratkaisua joka on kuitenkin niin tiukka, että saaliivinsuojat laitettua kiinni, ja rintsikoilla ei ollut kiva nukkua.

 

Www.pientenparhaaksi.fi ja www.potito.fi ainakin näytti myyvän noita toppeja alennettuun hintaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0