Babywish

Ovulaatiotestissä hymiö

43 posts in this topic

Tässä kuussa oli ensimmäinen kerta kun sain napattua ovulaatiotestiin jonkunnäköisiä elonmerkkejä, aiemmin olen testaillut netistä tilattavilla tikkutesteillä, sittemmin DonnaTestillä ja tässä kierrossa ostin Glearbluen ovulaatiotestin, johon sain kuin sainkin neljäntenä tikuttelupäivänä hymiön!!! Tämä oli mulle riemunkiljahduksen paikka, toivottavasti se raskaustestinkin positiivinen tulos tulisi itselle vielä eteen, jospa 11 kerta toden sanoo :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään ensimmäistä kertaa elämässäni Clearblue testiin hymynaama :girl_dance:

ekaa kertaa siis ovua testeillä metsästämässä ja yk 4 menossa.... 3:s päivä, kun testailin, jibbii! :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haa, toivoa siis vielä mullakin ;) Clearbluen ostin ja heti ekassa kierrossa ilmeisesti kuitenkin onnistuin missamaan the päivän. Pelkkiä tyhjiä rinkuloita tuli vaan. Muttamutta, nyt on sentään hajua ovulaation ajankohdasta --> tulis jo helmikuu, I´m ready! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEE!! :girl_dance: Elämäni eka ovistesti tehty tänään päivällä ja kyllähän sieltä kohta saadaan ovis kiinni napattua :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ovulaatiotesti näytti niinkin suuren hymiön, että se tarkoitti raskautta! :girl_in_love: Kp silloin 27/28, oli pakko seuravana päivänä hakea raskaustesti ja vahva plussa tuli!

Edited by minnie22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menee vähän off topic, mut mullakin tietyllä tapaa ovistesti näytti plussaa. Se munasolu vaan ennätti jo käymään klinikan maljassakin hakemassa miespuolisen vastineen itselleen ja tuli tänään avustetusti takaisin meikäläiseen möllöttelemään :girl_haha: Toivotaan, että olisi sitkeä yksilö, eikä tulisi muutamaan kymmeneen viikkoon pihalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesh, Julia -ovulaatiotesti syljestä on näyttänyt tiheää saniasviidakkoa nyt pari päivää :) Upea ja naisellinen olo!

Tämä on eka kerta kun testaan ovuloimista ja pieni (aiheeton) pelko hedelmättömyydestäkin on poissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että kun en päässy testaamaan ovu-testejä. Yritystä takana 7 kk ja tammikuussa ostin vihdoinkin ovutestejä, kun on kierto ollu niin epäsäännöllinen. Mut enhän mä niitä ehtinyt kokeilla, kun epäuskoissani tein pari viikkoa sitten plussatestin. :D Mutta, tosi onnellinen olen, että tärppäs kuitenkin aika pian. :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea niippanuupalle nopeasta tärppäyksestä :)

 

Mä olin bongaavinani itseltäni ovulaation viikonloppuna. Kunpa nyt tärppäis.. Yritystä kuitenkin takana jo kohta 10v. Viimeisimmän oviksenkin olen bongannut n. 9v. sitten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen aamulla mulle hymyiltiin tikussa. :girl_smile:

Hyödynneltiin ennen ja jälkeen. :jere:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli hymynaama :tender: Eilen pupuiltu sekä tänään, huomenna jatketaan :grin: Olis aikamoista jos ekasta kierrosta tulisi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaihdoin halpistesteistä Clearblueen, ja tänään napsahti hymynaama ruutuun! Aiemmilla testeillä olin saanut vain jatkuvaa haaleaa viivaa aikaiseksi, todella turhauttavaa. Muutkin hormonitoiminnan merkit vaikuttavat olevan hyvin tässä kierrossa, toivottavasti tärppää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hymynaama täälläkin iltapissasta (ja Sofin tikussa vahva viiva) :girl_dance: Ehdin nimittäin jo säikähtää, että menin jotenkin rikki kun kp 11 tuli verta melkonen määrä kierron ajankohtaan nähden.. Mutta ainakin hormonit (luultavasti) toimii :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

UAAAA ! Ovulaatiotesti näytti hymiötä, voi että... kovaa pupuilua ja toivotaan että tärppää. Viimeksi meni kesken :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikä riemu syntyikään, kun ovulaatiotestiin putkahti hymiö! :) :) :) Vaatteet tipahti päältä samantien (miehen kommentti).. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now