Sign in to follow this  
Followers 0
Coraline

Mitä annat joululahjaksi?

26 posts in this topic

Ajattelin avata tuon perusjouluketjun lisäksi myös tämmöisen, siirtäkää jos on väärässä paikassa.. Jos vaikka saisi uusia ideoita jokavuotiseen ikuisuustaisteluun :)

 

 

Eli mitä aiot antaa joululahjaksi?

 

Miehelle: Isyyspakkaus. Johonkin nättiin rasiaan body, tuutulaulu-cd, ehkä laulukirja (tykkää, ja luojan kiitos osaa, laulaa), viskipullo, Baby Blues-albumi yms. kamaa.

 

Äidille ja isälle: Anni Nykäsen Mummo-sarjakuva-albumi (lähinnä äidille), isovanhempien kirja, jotain kivaa tm vauvaan liittyen mikä voisi olla isovanhempien ja vauvan "oma juttu".

 

Miehen isälle: Mies osti lämpökerraston, ehkä vielä joku kirja

 

Mun pikkuveli, anoppikokelas miehineen ja miehen muut sukulaiset on vielä ihan auki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehelle: Creative Zen mp3

 

Pojalle: Yöppäri ja puinen nosturi mangeettinostimella(?)

 

Kummitytölle: Taikapiirustustaulu ja paita+mekko

 

Kummipojalle: Vaatesetti

 

1.lanko: 2x tyyny

 

2.lanko ja käly: Muumi-kannu Arabialta

 

Appiukolle, omalle äidille ja miesystävälle, sekä pikkuveljelle pitäisi vielä jotain keksiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

isä ja äiti: digikuvakehys (kirjahylly jo täynnä kuvia, niin tähän saa ladattua monia uusia sitten jotka ei vie tilaa) + teetetään lasten kuvista seinäkalenteri

appi ja anoppi: pussilakanasetit + sama kalenteri

veli 1+ vaimo: ei vielä tietoa

veli 2. Havukka-ahon ajattelija dvd

veli 3. Don Rosan uusin kokoelmakirja

mun koko perheelle yhteislahjaksi: Majavapato peli :grin: (tää on ihan pienenä piruiluna harjoittelua varten kun viime kesänä purkivat jatkuvasti majavapatoja joesta :girl_haha: )

 

veljenpoika1. ei vielä tietoa

veljenpoika(kummipoika)2. geomag + jotain toivetta

 

tytön kummeille emäntä vs isäntä peli :grin:

 

miehelle: ei vielä tietoa, pari ideaa on

pojalle: vaatteita ja leluja

tytölle vaatteita ja leluja

 

kummipoika 2. pikkuauto + velipojalleen samanlainen (menee postipakettina, niin ei mitään suurta pysty lähettämään)

 

muut taitaaki sitten jäädä ilman ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Villasukkia :D Näillä 270 euron kuukausituloilla ei juhlita ja olen nyt innostunut neulomaan (ja oppinut myös)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äiti saa Pentikin pienen porokulhon ja kynttilän, sillä on ennestäänkin noita poroja. Lisäksi lippu Heli Laaksosen runokiertueelle.

Isälle menee kirja.

Toiselle isoäidille lahjakortti jalkahoitoon niin kuin joka vuosi, toiselle riittää hänen kunnon takia se, että käydään jouluna moikkaamassa.

Veli vaimoineen saavat lahjaksi liput Bon Jovin keikalle.

Kummipojalle on lasketteluhanskat sekä essu, kaulin ja kauha. Se kun on kova poika kokkaamaan vaikka ikää onkin vasta puolitoista vuotta.

Miehen vanhemmat eivät lahjoista piittaa, mutta anopille ostan lipun Heli Laaksosen runokiertueelle.

Miehen isovanhemmille teetetään kalenteri valokuvista, jossa on heille tärkeitä maisemia.

 

Me ei miehen kanssa osteta toisillemme lahjoja vaan säästetään rahat ensi vuoden alkuun ja mennään ostamaan meille huonekaluja valmistuvaan kotiimme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tytölle: Brion hello kitty- taaperokärry + ruskovillan vaaleanpunainen silkkimyssy

 

Miehelle: Gantin rannekello (sai jo aikaisemmin, koska on yhdistetty isänpäivä-, synttäri- ja joululahja) + Björn Borgin olohousut

 

Omille vanhemmille: Kehystetty kuva tytöstä, pussilakanasetit Finlaysonin tehtaanmyymälästä

 

Miehen vanhemmille: Kehystetty kuva tytöstä + mies saa hommata mitä ikinä haluaa..

 

Isoisovanhemmille: Kuva tytöstä

 

Veli + vaimo: 2 kpl teekuppeja Marimekon siirtolapuutarha -kuosilla (toivoivat näitä)

Veljentyttö6v: Muutama suomenkielinen dvd, koska asuvat ulkomailla

Veljentyttö2,5v: Lindexin muumitunika + itsetehtyjä kestoivaippoja Baby Bornille

 

Veli + avovaimo: Kummallekin paita (toivoivat näitä)

Veljentyttö3v: Lindexin muumitunika + itsetehtyjä kestoivaippoja Baby Bornille

 

Tytön kummitädille: Muumimuki + itsetehty iso kaulahuivi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tytölle: taaperokärry

Miehelle: Ed hardy-lippis ja lapaset (sai lapasensa jo, kun tarvitsee)

Mun pikkusiskot:

1,5v: collegeasu, muumikeittiövälineet: puulusikka, kaulin, pullasuti, keittiöpyyhe

3v: paita ja joku lelu

13v: minisuoristusrauta ja ballerinat

mun vanhimmalle siskolle: pipo (toivoi tätä)

siskon miehelle: neule

+ noille yhteiseksi: arnoldsin lahjakortti

miehen veli ja kihlattu: ei hajuakaan mitä, saa mies keksiä

miehen äiti, miehen paappa ja mun isä + äitipuoli: kalenterit tytön kuvilla

mun äiti: äiti-lapsikoru

mun isäpuoli: varmaan joku t-paita tai muuta simppeliä ja halpaa

Pari lahjaa on näistä enää ostamatta girl_dance.gif

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on lahjat kasassa, voin vihdoin vastata tähän!

 

Mun vanhemmille joulumarkkinoilta ostettu kranssi (näkyy Taaperoiden joulukalenteri-ketjussa meidän kuvassa ;) )

Miehen äidille Reinot + isälle marmorikynttilä ja Marianneja (eronneet)

 

Mun siskolle + hänen miehelleen Muumimukit (ostettiin kimppalahja veljen kanssa)

Mun veljelle kaksi Iittalan Kartio-lasia

 

Miehen veljelle + hänen vaimolleen Taistelutoverit- dvd-boxi

Miehen kummipojalle ostettuun Pleikkari 3:en osallistuttiin 40 eurolla

Miehen kummitädille kaksi Iittalan Taika-murokulhoa ja Pentikin lasinen karkkipurkki metallikannella (budjetti oli 40e)

Miehen sukulaiselle (65v. naisihminen) lyhty

 

Poitsun lähes samanikäiselle serkulle pyjama ja kolme pientä Nalle Puh-canvastaulua

Poitsulle pyjama jossa lukee "I :lipsrsealed: DAD" (mies ei tiedä et ostin tän)

 

Poistun kummitädille teen lampunvarjostimen paperinarusta (lahjansaajan oma toive)

Ystävälleni paituli ja sukat (lahjansaajan oma toive)

 

Miehelle 50e lahjakortti koruliikkeeseen, saa ostettua joko toivomansa kaulaketjun tai sitten kellon, josta on myös puhunut.

 

Ja nyt saa joulu tulla, mä oon valmistautunut :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oma poika saa:

 

Dubloja

Dublo-poliisiauton

Muumi pehmolelun

Muumi palapelin

(Ja koska kukaan ei ole meille toiveista huolimatta tätä ostanut, niin ostin ehkä vähän itselleni mutta kuitenkin pojalle Muumi aterimet :D)

 

Kummitytölle ostin posliiniastioita ja kauniin paidan.

 

Isäni saa viskipullon ja liput jääkiekko-otteluun.

 

 

 

 

Toisillemme emme osta tänä vuonna mitään, yhteisenä lahjana hankimme joulun jälkeen PS3:n. Tämä on kyllä vähän epäreilu lahjojen osto vuosi kun ilman lahjaa jää moni "itsestäänselvyys" mutta ei voi mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojalle 1v 10kk: Pingu-DVD (pojan ehdoton suosikkihahmo tällä hetkellä), keppihevonen ja magneettitaulu (innostui juuri magneeteista)

 

Miehelle: Policen kello (mies haaveillut tästä kellosta siitä asti kun näki sen ensimmäisen kerran) ja Espiritin paita

 

Appivanhemmat: levysoitin (heillä on paljon vinyylejä, kun omistavat ennen baarin, mutta heillä ei ole ollut soitinta millä päästä niitä soittamaan. Lahja oli hieman hintava, mutta se on samalla kiitos siitä että anoppi hoiti poikaa arkisin kun olimme töissä)

 

Miehellä monta perheellistä sisarusta, joten tänä vuonna päätimme kokeilla sitä että jokainen nostaa lapun, jossa on jonkun nimi ja ostaa vain hänelle joululahjan eikä se että ostamme kaikki toistemme perheille lahjat. Tosi mukava idea. Itse sain anopin ja mies sai yhden hänen monesta veljestään. Näille ostimme siis:

 

Anoppi: silikonikakkuvuoat (haaveillut näistä viime keväästä asti)

 

Miehen 1.veli 34v: GTA 5 (GTA:n suuri fani ja ei ole vielä ostanut uusinta peliä)

 

Miehen kummisetä perheineen: Maria Drocilan kynttiläsetti

 

Miehen isovanhemmat: Fazerin jättikonvehtirasia

 

Miehen pikkuserkku, joka on meidän pojan kummi 25v: Playboy-merkin suihkusetti

 

Miehen hyvä ystävä 27v: ilmakiekkopeli

 

Miehen siskontyttö eli miehen 1.kummilapsi 9v: kaksi Lindexin hilebilepaitaa, rannekoru, huulikiilto ja kynsilakkasetti (tykkää kaikista "bling-bling"-jutuista ja nyt on alkanut meikitkin hieman kiinnostamaan)

 

Miehen veljenpoika eli miehen 2.kummilapsi 5v: iso robotti ja robottilego-setti (hulluna kaikkeen mikä vaan liittyy robotteihin)

 

Omat porukat: Festivo-kynttiläjalka ja koristekynttilä (keräävät kyseistä kynttiläjalka-sarjaa ja tämä jalka puuttuu kokoelmasta)

 

Mun veli + vaimo: tarjoiluastia, johon lisäsimme pieniä herkkuja mukaan

 

Veljen 1.poika 4v: Dublo-autosetti (joululahjatoive)

 

Veljen 2.poika 1v: Dublo-legoja (joululahjatoive)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehellä monta perheellistä sisarusta, joten tänä vuonna päätimme kokeilla sitä että jokainen nostaa lapun, jossa on jonkun nimi ja ostaa vain hänelle joululahjan eikä se että ostamme kaikki toistemme perheille lahjat. Tosi mukava idea. Itse sain anopin ja mies sai yhden hänen monesta veljestään. Näille ostimme siis:

 

 

Meillä tehdään samoin, mennään jouluksi miehen sukulaisten luo. Kaikki kokoontuvat yhteen, ja lahjansaajia olisi pikkuväki mukaanluettuna 21. Lahjat arvotaan aikuisten kesken, ja jokainen ostaa siis vain yhden vähintään 40 euron arvoisen lahjan. Tosi hyvä systeemi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isosisko: Tussityö koirastaan kehystettynä

Isosiskon mies: Call Of Duty: Black Ops -peli

siskonpoika 1 v.: Vielä auki!

 

Toinen isosisko ja miehensä: tussityö heidän kihlajaiskuvasta kehystettynä. Pitäisi vielä tänään miettiä jotain extraa, kun heille tuli kerran yhteinen lahja.

 

Mies: Liput Nilen ja Rushin keikalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämäpäs on kiva ketju! Ihana luke mitä muut ovat hankkineet :)

 

Meillä näin:

 

Tyttö: Muistipeli, 12 lahjaa joulupukilla -kirja (tyttö omistaakin jo lähes kaikki Kunnaksen kirjat), Baby Born nukke ja vauvan vaunut (saa sitten hoitaa omaa vauvaa kun Taavi syntyy) sekä Barbapapa pehmo

 

Taavi: Hymy -helistin (mikä tuli ennen äippäpakkauksessa)

 

Mies: Kirkasvalo -kuulokkeet kun sen raukan on aina niin vaikea herätä töihin..

 

Vanhemmat: Muumimukit molemmille, niihin suklaata ja esikoisen kuva kehystettynä

 

Appivanhemmat: Kokosin herkkukorin kun heille ei osaa mitään ostaa, ovat varakkaita ja kaikkea mahdollista löytyy. Lisäksi anoppi etenkin hyvin tarkka sisustus jutuista ettei mitään sellaistakaan sitten viitsinyt ostaa...

 

Sisko + mies, miehen isoveli + vaimo, miehen pikkuveli + avokki, esikoisen kummit: Isäntä vs. emäntä -peli + suklaarasia

 

Miehen isoveljen poika (kummipoika) 5v: Risto räppääjä -leffa (toivoi) + yöppäri.

 

Miehen isoveljen 2. poika 4v: Samanlainen yöppäri kuin toisellekkin pojalle + suklaarasia

 

Miehen isoveljen tyttö 1v 11kk: Muistipeli + yöppäri

 

Minun ja miehen isovanhemmat: Kehystetty perhepotretti ja suklaarasia

 

Kummipoika 4vk: Vaatteita (äitinsä toivoi)

 

Kummityttö 3v: Litle pet shop eläin ja tarvike paketti (toivoi)

 

Läheisimmille kavereille (jotka eivät esikoisen kummeja): Kynttilä ja itse tehtyjä nameja

 

 

Siinä taisi olla kaikki. Tykkään joulussa juuri siitä, että saa antaa lahjoja. Siksi meillä onki oikeastaan kaikille hankittu jotain :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttö: tarhareppu, Muumi-palapelikirja, Ti-Ti Nalle -dvd, collegesetti x 2

 

Mies: yöhousut, collegehousut, lompakko (puhunut, että näitä tarvitsisi)

 

Mun äiti: lahjakortti hierojalle (toivoi tätä, ostettiin yhdessä mun siskon kanssa)

 

Mun äidin miesystävä: arpoja (ostettiin yhdessä mun siskon kanssa)

 

Mun isä ja äitipuoli: suolakivilamppu (ostettiin yhdessä mun siskon kanssa)

 

Miehen vanhemmat: digitaalinen valokuvakehys (ostettiin yhdessä miehen siskon perheen kanssa)

 

Miehen isovanhemmat: marmorikynttiläsetti

 

Miehen enon perhe: marmorikynttiläsetti

 

Mun sisko: tossut ja teetä (sovittiin, että ostetaan jotain ihan pientä)

 

Miehen isosisko: lahjakortti vaateliikkeeseen (ostettiin yhdessä miehen toisen siskon perheen kanssa)

 

Miehen pikkusisko ja siskon mies: salaisuus, koska sisko palstailee :girl_wink:

 

Miehen siskon poika 1v: vaatetta

 

Miehen siskon poika 2vk (ja meidän tuleva kummipoika :girl_in_love: ): vaatetta ja ihan pieni lelu

 

Miehen "sisko" 7v: lasten ristipistotyösetti ja helmiä (saatiin vinkkiä)

 

Miehen "sisko" 4v: barbie (saatiin vinkkiä)

 

Mun kummityttö 8v: paita, farkut, pinnejä

 

Mun kummityttö 6v: käsinukke ja jotain pitäis vielä ostaa... :rolleyes:

 

Kaverin tyttö 2v: käsinukke

 

Tuttavapariskunnan poika 1v: Muumi-palapelikirja ja sukkikset

 

 

Miehen vanhempien koiralle ja mun äidin koiralle ostettiin herkkuja :lipsrsealed:

Mun isovanhemmille vie mun sisko jonkun kukan, kun itse asutaan kaukana heistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin 2 vuotiaalle tyttö- lapselle lahjaksi lumikolan ja se oli huippu lahja. :girl_wink: Varsinkin näillä lumilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei auttakaa mua! Mitä me voitaisiin antaa miehen siskolle, joka on hyvin tyylitietoinen, hänellä on jo kaikkea ja hänellä on varmasti varmaa ostaa mitä haluaa. Ainoa pieni apu lahjan hankintaan on tieto, että he ovat juuri muuttamassa pienestä asunnosta uuteen isompaan kotiin. Mutta..hän tietää varmasti itse miten haluaa sisustaa ym. joten tuntuu vaaralliselta antaa mitään sisustukseen liittyvää... Lahjakortti taas tuntuu ikävältä ja meidän budjetilla lahjakortti 30€ kuulostaa hänestä varmasti aika säälittävältä... Mielummin sitten antaisi jotain mikä muuten vaan maksasisi sen 30€ (ehkä max. 40€)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tytölle: Kaksi Fisher Pricen lelua ja vaatetta (vaikkei tuo vielä mitään lahjojen päälle ymmärrä :grin: )

Miehelle: Xboxiin kuulokkeet mikrofonilla ja neulepaita Jack & Jonesista

Äidille ja Isälle: Molemmille lahjakortit

Kummityttö 12v: Lahjakortti vaateliikkeeseen

Kummityttö 11v: Shoppailureissu kummitädin kans 27.12., täti maksaa

Kummityttö 7v: Lahjakortti H&M:lle (toivottu)

Miehen siskon poika 9v: Salaisuuksien saari- lautapeli

Miehen siskon poika 4v: Autot fleecehuopa ja Autot- värityskirja

Tytön kummit: Varmaan saunaan jotain kivaa molemmille pariskunnille

Mumma: Joulukukka-asetelma

 

Mies ostakoon omille vanhemmilleen meiltä yhteisen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostan pikkuveljen kanssa yhdessä siskolle ja veljelle, siskon ja veljien kanssa äitille, sekä äitin kanssa yhteiselle kummipojalle ja pikkuveljelle lahjat. Mä siis koordinoin kaikkea :girl_haha:

 

Äidille Kalevalakorun My Saaga nahkanauha ja siihen hela.

 

Veljelle ulkoinen kiintolevy.

 

Siskolle bändipaita ja ehkä napakoru.

 

Toiselle veljelle korvarenkaat ja toisen korvan rei´itys.

 

Kummipojalle Lego Dublo Autot paketin.

 

Näitä on kaikkia toivottu.

 

Lisäksi ostan kummitytölle helmitaulun ja kaulakorun, anopille jalkasuolaa ja miehelle lunastan äidiltä Holiday Clubin lahjakortin.

 

Mies ei mitään halunnut, niin käytän tilaisuuden hyväksi ja ostan meitä molempia hyödyttävän lahjan. Lisäksi tuo on joulu- ja synttärilahja, joten käy hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei auttakaa mua! Mitä me voitaisiin antaa miehen siskolle, joka on hyvin tyylitietoinen, hänellä on jo kaikkea ja hänellä on varmasti varmaa ostaa mitä haluaa. Ainoa pieni apu lahjan hankintaan on tieto, että he ovat juuri muuttamassa pienestä asunnosta uuteen isompaan kotiin. Mutta..hän tietää varmasti itse miten haluaa sisustaa ym. joten tuntuu vaaralliselta antaa mitään sisustukseen liittyvää... Lahjakortti taas tuntuu ikävältä ja meidän budjetilla lahjakortti 30€ kuulostaa hänestä varmasti aika säälittävältä... Mielummin sitten antaisi jotain mikä muuten vaan maksasisi sen 30€ (ehkä max. 40€)

Miten olisi lahjakortti hierontaa, jalkahoitoon tms.? Lahjakortissahan ei tarvitse lukea, että oikeuttaa 30euron hoitoon vaan ihan vain sen hoidon nimi. Minusta kyllä 30 euroa on iso lahjakortin summa eikä mitenkään säälittävä, me ei käytetä kenenkään yksittäisen ihmisen lahjaan noin paljon!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaahas, osa on vielä ostamatta, mutta tällaisia on "hankintalistalla":

 

Miehelleni farkut (H&M:n, jotka hän sai jo eilen, koska niille oli yllättävää tarvetta)ja cd/dvd/sarjakuvakirja tms.

 

Tytölleni 3 paitaa (Maxomorra ja Småfolk), MyLittlePony-laukku, vesiväri+pensselit-setti, sakset+liimapuikko+paperia (neiti on kova askartelemaan), satukirja, helmisetti korujen rakentelua varten, nuken amme, hevonen/poni, taskulamppu...

 

Pojalleni 2 paitaa (Maxomorra ja Småfolk), vesiväri+pensselit-setti, sakset+liimapuikko+paperia, satukirja, Finn McMissile-auto, roska-auto, monsteriauto, taskulamppu...

 

Yhteiseksi molemmille lapsille vielä cd-mankka ja pari itsepoltettua lastenlaulucd:tä.

 

Kummitytölle (4v.) Maxomorran velourhousut ja Pili Palan paita sekä (ehkä) MyLittlePony

 

Veljen tytölle (alle 1v.) Maxomorran velourhousut ja body

 

Kummipojalle (8v.) Maxomorran paita ja sarjakuvakirja tms.

 

Miehen siskon pojalle (4v.) Maxomorran paita ja kirja tms.

 

Serkkuni tytölle (8v.) askartelu-/korusetti tms.

 

Serkkuni pojalle (5v.) askartelusetti tai kirja tms.

 

Kaikille aikuisille eli omille ja appivanhemmille sekä sisaruksillemme puolisoineen ostetaan tänä vuonna vain jotain ihan pientä, esim. viinipullo ja suklaata tms.

 

Itselleni ostin synttäri- ja joululahjaksi uuden kännykän! :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiire tässä tulee, kun ei ole hankittuna vielä paljon mitään! Ideoita omille vanhemmille?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lähdemme jouluksi ulkomaille, joten ostimme miehen kanssa lahjat vaan toisillemme. No, mummolle neuloin hienot sukat :)

Sovittiin myös, ettei kukaan osta lahjoja meille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä mun lahjoja lähipiirille:

 

Miehelleni: Heureka-kaupasta Science-peli sekä Pocket IQ-test.

 

Pojalleni: Mustaparta-figuuri ( Pirates Of the Caribbean ), Muumi: Opi sanat ja kirjaimet- peli, Playmobile-juttuja

 

Tyttärelleni: Sylvanian Families- nukkekoti, tarhatossut, Playmobile- hahmoja

 

Suvun miehille (siskon mies, isäpuoli, äidin mies, anopin mies): Itse tehtyjä marinoituja valkosipulin kynsiä purkeissa säilöttynä

 

Äidille: Ensi vuoden kalenteri + suklaata

 

Anopille: Vielä vähän auki :D

 

Siskolleni: Itse neulomani nukke + karkkia

 

Toiselle siskolle: Neuleballerinat

 

Listasta todennäköisesti puutuu vielä joku :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatteita (siskolle neule, isälle huppari, appiukolle t-paita), ruokajuttuja (itsetehtyjä pipareita,erikoisglögiä, vuosikertaolutta tms), pähkinänsärkijä + pähkinöitä äidille, kaulakoru ja jumppahousut (oma toive) toiselle siskolle. Yritetää ostaa kohtuuhintaisia asiaoita joille olisi lahjan saajalla käyttöäkin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joululahjat on jäänyt tänä vuonna tositosi vähiin... Oon ollut ihan stressissä muista asioista niin ei oo jaksanut panostaa, onneksi taitaa lähipiirissä muutenkin olla samanlainen meininki :)

Jotain kuitenkin hommasin: äidille Pentikin hopeaporon, siskolle kylpytakin, kummitytölle Zhu zhu petsin prinsessalinnan ja miehelle otsalampun. Miekkosen kanssa käydään vielä yhdessä jouluostoksilla ja hommataan yhteisesti jokin isompi juttu, mistä on sit iloa molemmille joulunpyhiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0