Suee

Vehnänalkioöljy

645 posts in this topic

Jahas, pitänee kokeilla vehnänalkioöljyä todennäköisesti sitten. Jostakin luin että keskenmenon jälkeen suositeltavaa jopa uudessa yrityksessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmas kierto vehnisten kanssa menossa. En tiedä onko vehnikset syynä, mutta menkkakipuja ei ole enää! :huh: (jee!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on eka kierto menossa vehniksen kanssa. Jostain syystä alkoi näppyä pukkaamaan nyt 6 päivää oviksesta. Niin ja oviksen tikutin tässä kierrossa. Muuta muutosta en ole vielä huomannut. Jos täti kurvaa viikon päästä vierailulle, niin osaan sitten kertoa lisää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ainakin huomannu et tunnen ovikset kun oon käyttänyt vehnistä... mä paskanmakuista se kyllä on!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla toka kierto käytössä,saas nähdä kuinka käy. Iho voi ainakin hyvin :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuun tännekin kertomaan, että mulla piteni luteaalivaihe 1. vehniskierrossa, joka oli todella positiivista. Sen lisäksi tämän hetkisessä 2. vehniskierrossa mun ovulaatio tuli paria päivää aikaisemmin ja sekin oli hyvä asia :girl_dance: Nyt kun saisin vielä sen plussan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä menossa YK8, ja nyt otettu vehniskin käyttöön! Aiemmat kierrot tosin oli enempi TJOTtailua kuin varsinaista yrittämistä, tässä kierrossa ajoituskin pitäisi olla aika hyvin kohdallaan.. Mutta toivottavasti vehnis vielä boostaa osumatarkkuutta ja tärppi tulisi vihdoinkin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. vehniskierto menossa ja tänään DPO 12 tehty plussatesti :girl_in_love: Ihmeainetta sanon minä ja suosittelen jokaisella kuumeilijalle!:girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heips vaan kaikille :)

 

Oon uusi täällä ja ajattelin vain hehkuttaa, että itsekin kävin tänään vehnisöljyä ostamassa, eli eka vehnis kierto alkoi nyt :) Itse oon vasta parikymppinen mutta vauvakuume jo kova. Nyt en tarkkaan muista onko yk 4 vai 5 mutta luulen että 5 alkoi juuri.

Nyt on kyllä kaikki mahdolliset niksit käytössä, greippimehu ja vitamiineja vaikka muille jakaa, ja toki nyt toi öljy. Toivottavasti tärppää, mutta sen näkee vasta syyskuun puolessavälissä o.O

 

Plussaonnea kaikille sitä haluaville!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi kiertoa öljyä nappailtu ja tänään alkoi menkat :girl_sad: Mulla ei taida enää tärpätä, snif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nyt ei natsaa, ens kierrosta otetaan kaikki apuvoimat käyttöön :) toivottavasti vehnis ei oo ihan törkeen pahaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei oo minusta mitenkään erityisen pahaa. Öljyä se on siinä missä muutkin öljyt. Esim. kalanmaksaöljy on mun mielestä pahempaa kuin vehnis. :) Täällä on menossa siis eka venhiskierto ja DPO 7. Ei kyllä tunnu yhtään raskaalta, eli odottelen tätiä käymään viimeistään viikonloppuna. Mutta jos sen vaikutus alkais vähän viiveellä, sillä aloitin tämän ihmeaineen litkimisen vasta ihan vähän ennen ovista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään ostamassa tuota ihmeainetta ja aloitan kp3/yk1 vehniskiertona :). Ostin kapseleina, kun en varmasti olisi mitään öljyjä saanut alas. Juurikin tuo jonkun aiemmin kehuma Vitatabs E 50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä johtuuko vehniksestä, mutta eka vehnänalkioöljykapselikierto ja plussattu pari päivää sitten :girl_in_love: Syön myös ladyvita mamaa. Jätin vehniskapselit pois nyt kun ajattelin et tuosta mamasta saa kyl ilmeisesti kaiken tarpeellisen raskaudessa. Nyt vain toivotaan et pieni pysyy matkassa :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:girl_smile: Onnea Sinikello5 plussauksesta!

 

Täällä itsekin kovasti toivon että tässä kierrossa tärppäisi. Toivotaan että tuo öljyn litkiminen ja foolihapon ja greippimehun juominen auttaisi :girl_smile: Tosin oviskin vasta ensi viikon lopulla joten aika kauan tässä saa vielä odotella...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Innostuin tän keskustelun pohjalta myös aloittamaan vehniksen käytön! Oon aika tuore tapaus eli eilen kävin hakemassa ekan purkin Prismasta. En uskaltanut maistaa vehnänalkioöljyä pelkiltään, mutta laitoin/laitan sitä smoothieen, jota teen päivittäin. Vaikka ei heti tärppäiskään sen avulla, toivon, että se auttais muuten, mulla on ollut ehkäisyrenkaan käytön lopettamisen jälkeen mm. todella pitkä kierto. Ehdin jo luulla olevani raskaana, kun oli kaikenlaisia kummia oireitakin. Noh, en sitten tainnut ollakaan kun testi näytti negaa tai meni kesken, nyt kun on ilmeisesti menkat... Monivitamiinin otan päivittäin sekä D-vitamiinia ja E-EPAa tarpeen mukaan, D:tä tosin pitäisi varmaan ottaa ihan päivittäin, jotenkin se on vaan jäänyt... Nyt tulikin sellainen olo, että täytyy vähän skarpata näitten vitamiinien ym. suhteen! Täytyy kysellä gyneltä tarkemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Sinikello5! :) Mä söin vehniskapseleita vielä jonkin aikaa raskaanakin, kunnes niiden maku alkoi ihan kamalasti ällöttää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo-o. Meilläkin tuli ekasta vehniskierrosta plussa, 8. yrityskierrolla. lipsrsealed.gif Enkä edes ehtinyt nauttimaan vehniksestä ihan kierron alusta, vaan alle viikko ennen ovista sen otin käyttöön. Lisäksi käytössä on Multivita Raskaus. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

9. yk menossa meillä, ja vehniksen litkiminen alotettu tän kierron oviksen aikoihin, joten ei kai ehtiny vielä avuks olla. Mut jos ens kuun eka täys vehniskierto sit tekis tehtävänsä? :girl_wink: Mulla myös huonokuntoset hiukset ja kynnet vois tarvita jeesii..

Yhessä kierrossa koitin greippimehua juoda, mutta se ei sopinu mun makunystyröille sitten pätkän vertaa, ja lopetinkin koko touhun alkuunsa. Pelko oli persuuksissa, et jos vehnänalkioöljyn kanssa kävis samoin, mutta tää kävi mulle paljon paremmin. Ei tietenkään herkkua ole, mutta suht helposti alas saa. Miestä kanssa jännäsin, et noinkohan saan sen maistamaankaan, mutta kiltisti se troppinsa otti ja vasta jälkeenpäin kysy, että mitäs se tökötti edes oli :girl_haha: Siittä lähtien se on ollu tunnollisempi vehniksen käyttäjä kun minä. Kiva että ukkokulta osaa vielä positiivisesti yllättää:girl_smile:

 

 

Onnea vehnisplussista! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen kaks kiertoa tosiaan sitä öljyä ottanut ja ne menkat alkoi ja jatkuvat jo toista viikkoa :girl_cry2: Vaihdevuodetko sieltä nyt tulee :girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jännityksellä odotan jos vaikka vihdoin tärppäisi, oviksen pitäisi olla tässä muutaman päivän sisällä. Ahkerasti olen vehnistä napsinut ja mies myös vaikka valitteleekin sen pahaa makua :girl_wink:

 

Onnea uusista vehnisplussista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea uusista vehnisplussista! :)

 

Mulla on nyt 3. vehniskierto, mutta tää kyllä jää vähän huonoksi sellaiseksi, kun vehnisöljy on ihan lopuillaan (tosiaan pullo kesti n. 2,5 kiertoa kun myös mies sitä ottaa ja mun kierrot on aikas pitkät). Tilasin juuri noita Vitatabs E50 kapseleita, joten kunhan ne kotiin tulee, niin alan jälleen popsimaan. Eli ensi kierrossa sitten taas vehniksen voimin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei vaan!

 

Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan ja vehniksen litkimisen aloitin eilen (KP3). Rohkaisevia kokemuksia ainakin olen lukenut, ehkäpä omallakin kohdalla jotain vaikutusta on :)

 

Onnea kaikille plussaneille!

 

-M-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa Missie!

 

Mä laskeskelin, että saan ruoasta yllin kyllin e-vitamiinia ja sinkkiä, mutta nyt negatestin jälkeen aion kyllä sortua tähän dopingiin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanaa lukea vehnisplussista! Onnea hirmusti! :girl_in_love:

 

Tulin raportoimaan, että ketjun aloittajan vehnisvauva syntyi tällä viikolla. Se on täydellinen. :lipsrsealed: Plussatuulia kaikille, lisää näitä pieniä ihmeitä maailmaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now