Suee

Vehnänalkioöljy

645 posts in this topic

Mirabel, itse aloin litkiä tuota noilla main, kuuden päivän päästä tiedetään taas enemmän :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ninde: Rupesin heti miehelle hössöttämään venhäalkioöljystä nii tuuppas mulle kaapista elovenan vehnäalkiorasian kouraan :girl_haha: ei öljyä mutta venhäalkioita kummiski, piti heti sekotella jogurttiin, nuilla pääsee ainaki alkuun, ja tutkin että ei mee vitamiiniannoksetkaan ylitte vaikka syön samalla raskausvitamiinia, ehkä haen öljytki jo kaappiin odottamaan huomenna :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mirabel, mä vetelen Multivitan Raskaus & Imetys-vitskuja ja samaan aikaan noita vehnis-kapseleita. Kummassakin on E-vitamiinia, mutta luontaistuotekaupan täti sanoi että voi ottaa samaan aikaan. Vuorokausisuositukset on laskettu niin pieniksi, että ylitys ei haittaa vaikka purkin kyljessä lukeekin toisin.

 

Sama juttu D-vitamiinin kanssa, sitä pitäis vetää varmaan kolminkertainen määrä että siitä oikeasti olis apuakin, mutta jostain kumman syystä suositusannos on laskettu niin pieneksi.

 

Juu, höyrähdän näihin vitsku-juttuihin kun pari kaveria on tutustuneet aiheeseen enemmänkin. Etenkin tästä D-vitamiinin annostelusta ne jaksaa aina muistuttaa. :rolleyes: Ja kuulema noissa monivitamiinipurkeissa on paljon turhaa mitä ei oikeasti tarvittaiskaan.. mielenkiintoisia juttuja nuo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koran_: joo meiltä löytyy kans kaapista D-vitamiini-lisät :). mies kans aika hyvin perillä noista ku vissiin lääkiksessä jauhettu aika paljon :). lähinnä se kuitenki vaan naureskelee tälle mun innostukselle aina ku löydän täältä foorumilta jonku uuden hyvän keinon raskautumiseen, kiusaa aina että on sulla varmat lähteet ja faktat mihin pohjaat nuita :girl_haha:

 

Mutta pääasia että ite uskoo nii pysyypä mieliki virkeänä eikös :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lueskelin tossa lisää ja korjaan, D-vitamiinin annostus pitäis ollakin SEITSENKERTAINEN. Tän yhden lähteen mukaan.. melko villiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vehnänalkioöljy on myös täällä käytössä nyt ensimmäistä kiertoa, yhdessä greippimehun kanssa. Ilman mehua ei sitä alas saisikaan (tai sitä makua poistettua suusta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämän ketjun innoittamana on tännekin hankittu vehnänalkioöljyä, tosin kapselimuodossa. Mies aikoi syödä noita kans, mielenkiinnolla odotamme tuloksia... :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hehe, mitenhän saisin kanssa meikäläisen miehen innostumaan vehniksen nauttimisestä :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitiköhän se nyt itselläkin käydä luontaistuotehyllyn kautta kun seuraavan kerran kaupassa käy :girl_crazy:. Kiertokin on vielä aika alussa niin ehtis tämä jo ensimmäiseksi öljykierroksi. Ihan vaan siksikin kun kerran kuulostaa olevan iholle hyväksi :girl_wink:. Tämä pillereiden jälkeinen naaman kukkiminen on melkein järkyttänyt kun ei sillon teininäkään pahemmin finnejä tullut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla meni iho aluksi vähän huonompaan kuntoon (edit. siis öljyn aloittamisesta), mutta nyt tuntuu, että iho-ongelmat ovat ainakin vähentyneet. :) Voihan se olla, että hormonit on muutenkin tasoittuneet, kun ehkäisyn lopetuksesta on jo kuukausia.

Edited by Maisie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Höh, mun mielestä se öljy on ihan hyvää! Oon kai outo, kun niin monet täällä pitää sitä niin karseen makuisena. Käytin sitä aikaisemmin vyöhyketerapeutti-äitini suosituksesta ihon hoitoon (siis ihan sisäisesti nautittuna), ja olin huomaavinani hienoisia positiivisia vaikutuksia, ainakaan ei iho ollut aivan niin kuiva tänä talvena. Pullo tosin loppui jo ennen kuin jätettiin pillerit pois. Jos ei vielä tässä kierrossa ole tärpännyt, niin otan kyllä myös tuon öljyn uudestaan ohjelmaan... Greippimehut ja foolihapot on jo käytössä, kiitos tämän palstan. Olen siis uusi käyttäjä, ja vielä aivan ihmeissään tästä vertaistuen määrästä! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopas jotain. Onpas teitä monta plussanneita ekasta vehniskierrosta! En kyllä enään usko sattumaan kun teitä on noinkin monta, taidan mäki käydä ostaan tuota ihmeainetta :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee, vehnismania leviää! :grin:

 

Käyn vaan kurkkimassa alakerrasta ja tsemppaamassa yrittäjiä, täällä ketjun aloittajan vehnisvauva kasvaa jo toista kolmannesta :lipsrsealed: (ja joo, vaikea se on skeptikonkaan uskoa enää sattumaan kun näitä on niin paljon alkanut tulla...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin taidan hurahtaa tähän ja käydä huomenna ostamassa vehnistä. Jäin kans miettimään, että onko jotenkin tehokkaampaa pullosta kuin kapseleista... Mullakin käytössä jo greippimehu (plussasin ekasta greippimehukierrosta, josko se onnistuis uudestaan..) monivitamiinit, aiemmin söin raskausajan vitamiineja mut ajattelin nyt pitää vähän taukoa km:n jälkeen kun verikokeissa hb oli 138... Ikinä ennen varmaan ollu yli 120. Tosin ehdin niitä syömäänkin jo puoli vuotta... Täällä on kyllä ihanan rohkaisevia kokemuksia vehniksestä! Onnittelut plussanneille!! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harkitsen parhaillani vehnänalkioöljyn nauttimisen aloittamista. Olen sitä pari kertaa maistanut, ja se maistui kyllä joltain ihan epätodellisen kamalalta. (jos muistan oikein nauttimani aineen) Mutta mitäpä sitä ei tämän asian eteen tekisi... Tässä ketjussa on kyllä aikalailla vastaansanomatonta todistusaineistoa tuon kamalan makuisen litkun nauttimisen puolesta. Ehkä noi kapselit voisivat olla hyvä vaihtoehto. Onneksi olkoon vaan teille plussanneille! :grin: Vieläkö jatkatte kaikki öljyn nauttimista...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä yritys alkaa kesällä ja oon jo alkanut syödä kaikenlaisia raskautumista edistäviä "aineksia" eli B-vitamiinia (sis. foolihappoa), monivitamiinia ja nyt oon hommannut myös VEHNÄNALKIOÄLJYÄ:girl_crazy:Öljyä en oo vielä aloittanut, mutta varmaankin aloitan sit kun yritys oikeesti alkaa...Miehelle oon alkanut "syöttämään" myös vitamiineja: sinkkiä, B-vitamiinia ja magnesiumia. Parempi aloittaa tää valmistautuminen hyvissä ajoin. Onneks tulin näille palstoille, koska aiemmin en ollu kuullu edes foolihaposta!!

 

Itsellä on ollut ongelmia on ollut ovulaation kanssa pillereiden lopettamisen jälkeen... Eli ei oo kierrot kunnolla käynnistyneet. Kuulin kaverilta sitten hyvän keinon, nimittäin Maca-jauheen, jonka pitäis tasoittaa naisen hormooniatoimintaa. Oon syönyt sitä nyt muutaman kierron ja täytyy myöntää että bongasin mielestäni ekan selvän ovulaation edellisessä kierrossa!

Eli jos haluatte vielä yhden taika-aineen luetteloonne niin kokeilkaa Macaa!! :girl_haha: Käykää lukeen netistä Macasta...Sitäkin saa luontaistuotekaupoista.

Edited by Rose-86

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt jääkaapissani pönöttää pänikkä tätäkin ihmeainetta, ihan siinä greippimehupurkin vieressä. Ja edelleen: mun mielestä sekä tuo öljy että greippimehu ovat ihan hyvänmakuisia. tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selkeä plussa (haamuja jo parin päivän ajan) ja myös digisti todistettu (tosin vasta h 3+5 eli kaikki vielä mahdollista) ja eka kokonainen vehniskierto pulkassa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä plussasin ekasta kokonaisesta vehniskierrosta.lipsrsealed.gif Kaikenkaikkiaan sitä tuli litkittyä vajaa kaksi kuukautta ja tosiaan reilu viikko sitten pärähti plussa testiin.

En tiedä onko öljyn ansiota mutta tiedän että esim. äidilleni määrättiin e-vitamiinia jo reilu kolmekymmentä vuotta sitten kun oli vaikeuksia tulla raskaaksi joten kyllä se jotain tekee.girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä oliko juuri vehnäalkioöljyn ansiota, mutta n. kuukauden sitä nautin kunnes testiin pärähti plussa kahden vuoden yrityksen jälkeen lipsrsealed.gif uskon siitä ainakin jotain apua olleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläki hommattiin vehnäalkioöljyt ja viikon oon sitä nyt ottanu, kp 10 alkaen. Ovislimat on olleet aivan hurjat! tänään tuli tikkuun myös ovisplussa ja hartaasti toivon että tuosta öljystä olis meillekin apua ja vaikka jo näin lyhyellä ajalla ja saatais se tärppi vihdoin!

 

onnea hurjasti plussanneille, kyllä näyttäs öljy toimivan!:)

Edited by mirabel

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi vitsit, kyllä se taitaa olla jotain ihmeainetta. Oletteko muuten kuulleet siitepölystä? Siis sellaisesta siitepöly-ravintolisävalmisteesta. Tuli mieleen Alwan kirjoituksesta, että 30 vuotta sitten oli jo nämä keinot tepsineet. Äitini nimittäin kertoi pitkän yrityksen jälkeen vihdoin tulleensa raskaaksi alettuaan käyttää siitepölyä. Ne on siis semmoisia hunajaisia rakeita, joiden kai pitäisi parantaa hedelmällisyyttä. Onko kokemuksia? (Tästä aiheesta olis kai voinu avata uudenkin ketjun mutta tää tuli nyt tänne.)

 

Me saatiin pieni pussi siitepölyä hääyönä äidiltä ja isältä (oltiin hääyönä mökillä ja he olivat käyneet valmistelemassa "hääsviitin", tätä ihmeainetta siis löytyi huoneesta). Olen sitä pari kertaa ripotellut jugurttiin, mutta enin osa jäi käyttämättä, koska heti häiden jälkeen ei vielä aloitettu yritystä ja nyt kun katsoin sitä pakettia, niin siinä oli päiväys menny girl_mad.gif

 

En sitten tiedä minkälaisia vaikutuksia sillä ois, ja mistä sitä edes saa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä juuri ostin siitepölyä, tosin luin vasta jälkeenpäin sen saattavan olla avuksi hedelmällisyyden parantamisessa. Sillä kun on paljon muitakin käyttötarkoituksia, niin samallapa hoituu nyt tuokin osa-alue sitten kun miehen kanssa napsitaan teelusikallinen päivittäin.

 

Mä ostin sitä Punnitse&Säästä-kaupasta, mutta saa tuota tilattua netistäkin useammasta paikasta :) Tärkeää siinä on katsoa, ettei siitepölyä ole kuumennettu rakeita valmistettaessa koska muuten niistä häviää kaikki tärkeät ravintoaineet (ihan niinkuin hunajastakin!).

 

Meillä mies syö sitä ihan pelkilteen, mutta mä olen laittanut jugurtin/rahkan sekaan. Ei se tosin niin pahaa ole, etteikö vois sellaisenaankin syödä. Sanoisin että aika "pölyisen" makuista :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä oliko juuri vehnäalkioöljyn ansiota, mutta n. kuukauden sitä nautin kunnes testiin pärähti plussa kahden vuoden yrityksen jälkeen lipsrsealed.gif uskon siitä ainakin jotain apua olleen.

 

 

Vaade =) Ihmeainetta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin tänään ja perun puheeni pahanmakuisuudesta. Sehän maistuu ihan hyvältä! Nyt tässä vain ihmeitä odotellaan. :girl_sigh: Onneksi olkoon vaan Simpukalle, Alwalle sekä muille plussanneille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now