Suee

Vehnänalkioöljy

645 posts in this topic

Tääl kans raskausmultivita, vehnis.. sit oon miettinyt tuota öljyämis hommaa.. tai oon kuullu et ku öljyäis mahaa ja rintoja ym kriittisiä paikkoja ni ne palautus nopeemmin synnytyksen jälkeen ja ei tulis niin helpolla raskausarpia.. onko muilla kuulopuheita/kokemusta? tai onks tälle oma ketju jossai? Must tuntu et vehnis saatto jopa tasata kierron pituutta pillereiden jättämisen jälkeen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt sitten vehnis aloitettu (kp2) ja ei se kyllä mitään herkkua ollu :huh: Mutta pieni kärsimyshän tuo on ja näköjään toimi hyvin kun suolakurkun viipaleen nakkas perään :girl_crazy:. Tämä kierto mennään nyt tällä ja sitten katsotaan seuraavassa kierrossa, että mitä seuraavaks lisäis jos ei tärppää tästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

söin venhänalkioöljyä yhden kierron ajan,puuron päällä.Sillon ei tärppiä käynyt.Sitten pidin yhden kuukauden väliä ja nyt yk5 sitten on menty vehnänalkioöljykapseleilla, niin pämähti plussa.Tiedä häntä oliko vaikutustagirl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öljyä tuli nautiskeltua koko plussakierron verran. Huuhtelin sen aina greippimehulla alas. Kerran kokeilin hunajalla maustetun puuron kanssa ja oikein hyvää oli niinkin. Nyt ei aamuisin nautittu öljy pysy sisällä, vaikka mennään vasta 4+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakkohan tuota on mennä ostamaan... Kapselit ois helpompia, mut jos ne ei sit toimikaan yhtä hyvin? Nyt menossa yk3. Alotan sit seuraavassa kierrossa, jos nyt ei oo tärpänny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä johtuuko hormonien tasaantumisesta vai sitten tästä öljystä, mutta eipä ole tässä kierrossa naama kukkinut edellisten kiertojen tapaan. Nuorenakaan finnit ei ollut hirevä ongelma, ja kun pillereitä vuosia popsi niin oli hiukka järkytys kun yhtäkkiä alkoi finniä puskemaan finnin perään kun pillerit lopetti :girl_mad: Nyt tosiaan finnejä ei ole alkanut näkymään siinä määrin, joten olisko öljyllä kuitenkin jotain tekemistä asiassa. Tässä kierrossa aloitin vehniksen kp2 ja nyt kierron viimeinen viikko menossa, joten tärpistä ei vielä osaa sanoa mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakkohan tuota on mennä ostamaan... Kapselit ois helpompia, mut jos ne ei sit toimikaan yhtä hyvin? Nyt menossa yk3. Alotan sit seuraavassa kierrossa, jos nyt ei oo tärpänny.

 

Kapselit on ihan samaa tavaraa kuin itse öljy. Ainakin Neo-E:n kapseleissa on öljyä juuri se sama määrä, mitä sitä pitäisi pelkkänä öljynä ottaa. Toki jos välttelee liivatetta, niin pelkkä öljy lienee silloin parempi vaihtoehto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuosta kierrosta niin itselläni on aika pitkä kierto n.30-35pvää, ja nyt lähti toinen kierto jossa otan vehnistä. Edellinen kierto jäi hieman lyhyemmäksi,tiedä sit johtuiko öljystä vai ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikkea sitä tekeekin, mutta mulle kelpaa myös parempi iho ja kauniit hiukset :girl_wink: . Mutta oikeasti, miten tuon litkun saa alas kurkusta ilman että se pyrkiin saman tien ylös?!? Järkyttävää myrkkyä.

 

Mä olen kyllä niin ylpeä mun miehestä, koska hän lähti mukisematta tähän kokeiluun mukaan :girl_in_love: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tarttui pullollinen öljyä matkaan Prisma-keikalla. Eikä se ollut edes kovin pahaa :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä te olette ostaneet noita kapseleita? Kaikkialla olen nähnyt vaan ihan öljynä, en löydä kapseleita. Ja mua hirvittää se maku siinä, joten kapselit houkuttaisi. Kapseleita suostuisi varmaan mieskin popsimaan mieluummin :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä tilasin Nettiukko.fi:stä. Neo-E-kapseleita ei enää valmisteta, vaikka niitä oli valikoimassa vielä kun tilasin, joten sain sitten Vitatabsin vehnisöljykapseleita tilalle. Niissä on sama koostumus, tosin yhdessä kapselissa taitaa olla jonkin verran enemmän mitä tuossa Neo-E:ssä olisi ollut.

 

Noiden kapseleidenkin syömisen jälkeen tulee kyllä välillä semmoisia ällöjä vehnänmakuisia röyhtäyksiä. Nami. Tosin voittaa noi kalaöljykapselin makuiset :grin: . Mutta jos toi jo tökkii mulla, niin öljy sellaisenaan tuskin kovin helposti menisi alas.

 

Musta on nyt yhtäkkiä tullut ihan kamala finnihirviö, vaikka yleensä saan finnejä vasta oviksen jälkeen. Mietin, että olisiko tuolla vehnisöljyllä jotain vaikutusta? Kun mitä olen lukenut, niin sen pitäisi parantaa ihon kuntoa, eikä räjäyttää naamaa kärpässieneksi. Vai onko tässäkin nyt joku sellainen ällö kuona-aineiden puskemisjuttu käynnissä, jonka jälkeen iho on sitten ihana kuin vauvan pylly? Onhan? :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terve ja hei vaan kaikille!

 

Kyllä tää nyt meikäläisen ainakin hyvin loistavasti tempas mukaan! Joten ens kierto kun alkaa, niin vehnis siirtyy kaupan hyllyltä myös tähän talouteen! :girl_smile:On nimittäin koko tän kierron ollu sellanen olo ettei tässä mitään tärppiä ole käynyt! Nyt on kp22/30-32. Tilasin Wondfon ovistestejä tähän kiertoon ja niillä ei saanut kuin hermot kireelle! Oon nyt testaillu kp10 lähtien ja edelleen näyttää samanlaista viivaa, pienillä sävyeroilla kyllä, mutta ihan plussaa tai ihan negaa ei oo näkyny! Toivon vaan totisesti ettei se johdu esim. pco:sta tms., mut kierto on kuitenki ihan suht tasanen! Ovista en oikein tunne, joten joutuu noita stidejä käyttämään! Yk on 5...ja eihän sitä tiedä vaik tää olis ollukkin ovuloimaton kierto.

 

Ja tosiaan onnea plussanneille!!! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos aamuaurinko vastauksesta :) Mä nyt nappasin ihan öljypullon mukaan Prismasta, josko tuon jälkeen tilaisi noita kapseleita. Musta öljy ei maistunut pahalta, ei toki hyvältäkään. Se maistuu...noh, viljalta ja öljyltä :grin: Mutta katsellaas nyt mitä tää öljy saa mussa aikaan vai saako mitään. Mieskin oli heti, että pitäiskös hänenkin alkaa tuota ottamaan ja nautiskelee siis hänkin nyt lusikallisen päivässä :) Nyt on menossa kp14, eli tuskin tässä kierrossa mitään ihmeitä vielä tekee....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lueskelin ketjun alkupäätä ja siellä oli raportoitu tavallista kovemmista oviskivuista. Mulla oli eilen ihan hillittömät oviskivut, vaikka yleensä ne ei oikealla puolella tunnu ollenkaan. Ovis myös tuli viitisen päivää myöhemmin kuin epävehniskierroissa, mutta mun viime kierrot onkin olleet mulle vähän epätavallisen lyhyitä (~26-päiväisiä), joten josko tästä tulisi semmoinen parempi reilu 30-päiväinen. Toki vähän, tai oikeastaan aika paljonkin, toivon tämän kierron kestävän tuonne ensi helmikuulle saakka :grin: . Tässä kierrossa en tosin aloittanut kapseleiden popsimista ihan kp1 vaan olisiko ollut jotain kp6 tms., menkkojen loppupuolella kuitenkin. Toivottavasti se riittää ^_^

 

Kärpässieninaama tasoittui onneksi, hallelujat sille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ahaa, tämä selittäisi myös minun ilmestyneet oviskivut...niitä ei ole ollu aiemmin, vasta nyt parissa kierrossa kun olen käyttänyt vehnistä. Samoin kuukautiskierto on ollut tosi säännöllinen, 28-30 pv ja nyt mennään helposti 32-34.... Onko se sitten hyvä vai huono, nämä muutokset siisgirl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pullo korkattu ja greippimehulla alas huuhdeltu! Maku oli kyllä niin hirvitys, että meinasi tulla saman tein palautuksena ylös... ehdin jo toivoa, kun lueskelin joidenkin "ei se onneks ollutkaan niin pahaa"-komentteja, että voisi olla jopa ihan siedettävän makuista, mutta ei... En kyllä tiedä kumpi oli pahempaa, oljy vai greippimehu. Ehkä se oli niiden yhdistelmä girl_crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liina: Tsemppiä! Mä edelleen liputan kapselien puolesta, niistä tulee vaan inhan makuisia röyhtäyksiä, mutta itsessään ne ei maistu miltään :grin: .

 

Aila: Mulla oli ilmeisesti hyvä juttu noi muutokset, sillä plussasin tuosta ensimmäisestä vehniskierrosta :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

aamuaurinko: taidan itsekin siirtyä kapseleihin, kunhan pullo tästä tyhjenee. Tai toivotaan toki, ettei tarvitse tuon pullollisen jälkeen kapseleita edes aloittaa! Onnea muuten plussasta give_heart.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on sellainen kikka, että laitan lusikallisen sitä vehnistä suuhun, pidätän hengitystä ja otan suun tädeltä vettä lasista, ja nielaisen. Tadaa! Ei maistu ainkaan! girl_crazy.gif Ja nykyisin tuntuu, että nautin sitä muustakin syistä kuin beibejä aatellen, iho ja limakalvot tuntuu olevan paremmassa kunnossa.

 

muoks: hups, unohdin onnitella aamuaurinkoa! Onneks olkoon! girl_in_love.gif

Edited by Inkivääri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitsi, taas yksi ekasta vehniskierrosta plussannut! :girl_impossible::girl_dance: Onnea aamuaurinko!!! :girl_in_love:

 

Itse aloitin vehniksen tässä kierrossa, tosin vasta kp14, ja tuloksia odottelen ensi viikoksi :girl_haha: Katsellaan. Ihan kuin munkin iho olisi nyt vähän paremmassa kunnossa kuin yleensä näin loppukierrosta. Tai sitten vaan kuvittelen.

 

Musta se maku ei ole mitenkään kauhea. Se on vaan sellainen, noh, öljyinen. Mutta tässä se nyt taas nähdään, että miten erilailla ihmiset maistaa eri maut. Mä yritin etsiä niitä kapseleita mutta en löytänyt mistään, joten ihan tuolla perus öljyllä mennään nyt sitten...

Edited by Buttercat

Share this post


Link to post
Share on other sites

aamuaurinko: Paljon onnea!! Itsekin tässä ehdin pohdiskella et näinköhän ehtii vaikuttaa kun ehdin alottaa öljyn litkimisen vasta kp6! Mut tää sun tapaus kyllä nostattaa toiveita hieman sen suhteen! :D Eli nyt menossa kp10/30-32 ja yk6!

 

Ootin kans kauhulla et näinköhä saan 'raakana' tuon öljyn alas, ku kapseleita ei mistää löytyny, mut ei tuo maku kamala ollu ollenkaa! =) Ja sit vähä greippimehua perää ni avot... :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en tullut ekasta vehniskierrosta raskaaksi, ainakaan oletettavasti. Nyt on kp 36 ja useat negat testattu. Viime kierto oli 28 päivää, tiedä sitten mistä tää pitkittyminen johtuu. Mutta vaikka ei vauva-apua tuosta suoranaisesti olisikaan niin mun iho on tosi hyvässä kunnossa nyt! Pelkästään sen takia jatkan ton litkimistä, eikä toi mun mielestä oo edes mitenkään pahaa :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now