Guest RGB

Hulluin itkunaihe?

422 posts in this topic

^ :grin: Mä olin tässä yksi päivä ihan rikki ja itku kurkussa.. Olin tehnyt kahta eri pizzaa ja sanoin miehelle ettei saa ottaa sitä toista. Sitten myöhemmin mulle tuli ihan hirveän paha mieli miehen puolesta, kun mietin miten se töissä syö evääksi vain sitä toista pizzaa ja jos se olisikin halunnut ottaa myös sitä toista. :( Miehelle kun kerroin tästä, niin se vaan nauroi. :blush:

 

Itselle kävi muuten samalla tavalla. En muista enää, mikä siinä oli se ruokalaji tai muu kohde, mutta tuli tolkuttoman paha mieli siitä, että mies ei saanut sitä jotain ruokalajia/muuta kohdetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysyin kauppaan lähtiessä mieheltä, että tarviinko kukkaroa vai voinko jättää laukun autoon(olin unohtanu ajaa kainalokarvat ja oli hihaton pusero, vilahteli kun laukku olalla :lol: ) ja mies sanoi että jätä vaan, hän maksaa..

Sitten ostoksilta tultaessa, kaupan ulkopuolella siinä mansikkakojulla mä tietysti niitä himoitsin ja mies tokas vaan "ota vaan jos ite maksat".. Itku silmässä, huuli väpättäen minä sitten siinä kuin pikkulapsi "sää sanoit etten mä tarvii kukkaroo...." :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huonosti nukutun yön jälkeen selvisin sateen läpi ja aamupahoinvoinnista tärisevänä töihin, jossa aina aamulla ensimmäisenä ja inhottavimpana hommana täytyy käsitellä laskut. Kun sain laskutusohjelman auki, siellä luki "Ei käsittelemättömiä laskuja", joka on siis tosi harvinaista. Itku pääsi heti, kun tuli ihan sellainen olo, että meidän laskutusohjelma tajusi, etten tänä aamuna vaan jaksaisi niitä laskuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan hulvattomia juttuja :girl_crazy:

 

Itse en ole tainnut kyynelehtiä kuin kerran tai pari, ja ne on ollut tuollaisia samantapaisia juttuja kuin pikku_possun pizzatapaus.

Eli omasta mielestäni olen miestä kohdellut jotenkin kaltoin ja sitä murehtinut urakalla, vaikkei mies itse ole huomannut mitään.

 

Nytkin olen tuntenut tosi huonoa omatuntoa kun olen vain kotona äippälomalla kaiken päivää, ja mies joutuu käymään töissä ja leikkaamaan ruohon. Tokihan minä teen sitten melkein kaikki muut kotityöt, mutta tuntuu vain niin epäreilulta.. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinaattiletut palo pohjaan ja mä paruin olohuoneen lattialla kun joku 4-vuotias... :wacko: Nytkin alkoi taas itkettää, kun muistin miten se harmitti. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään luin Hesarista, että yo-tulosten perusteella tehdyssä listauksessa pieni Siikalatvan lukio oli noussut viime vuoden 273. siljalta nyt yhdeksänneksi! Miten KOSKETTAVAAAAA! Kyllä siinä on itkut paikallaan.

 

...Not. :)

 

Tää oli kyllä ehottomasti paras itkun aihe ^_^ Ehkä siksikin, että olen tuolta päin kotoisin.. Itseä nyt ei kai vielä voi raskaushormonit itkettää (6+1), mutta toki niiden piikkiin laitan jo kaikki tunteenpurkaukset. Eilen illalla ystävä sanoi puhelimessa, että olen niin tärkeä hänelle. Eikä siinä voinut kuin itkeä.. ja useasti vielä puhelun aikana :wub: . Nyt on itkettänyt sitten ihan aiheesta, kun huolestuttanut tuo yöllinen vuoto. Mutta eikai sitä ammatti-ihmisenä saisi olla niiiiin huolestunut, koska 90% vuotoja alussa. Mutta ei rosentit ja tieto auta, kun osuu omalle kohdalle.. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joku näki tänään markkinoilla harrasteajoneuvoletkassa huultaan purren itkua pidättelevän naisimmeisen repsikkana, niin moikka vaan teillekin. Onhan se parinkymmenen auton letkassa ajaminen itkun arvoinen asia...

 

Mulla on muutenkin alkanut tulla sellaisia liikutusitkuja ihan käsittämättömissä tilanteissa. Teatterissa itketti, kun bändi soitti Popedan Pitkää kuumaa kesää. :lol:

 

Muoks. typo

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin esikoiselle ekat kumpparit ja kirjoitin niihin hänen nimensä. Itkuksihan se meni, että mun vauva on jo niin iso että minä kirjotan sen kumppareihin nimen!! :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin rautatieasemalla, kuinka 3 kaverusta halas toisiaan tosi lujasti. Ilmeisesti eivät olleet nähneet pitkään aikaan. Mun oli pakko alkaa pureen huultani ja nieleskeleen, etten olis pillahtanu itkuun keskellä rautatieasemaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puuttuvat herkut ja "oon niin onnellinen"-itku.

Muita ei nyt tuu mieleen,mutta kerran itkin seksin jälkeen ja olin hokenut jotain "ei tästä tuu mitää, et sä mua rakasta, mistä mä sen tiedän" olisin toivonut vakuudeksi jotain valtionkonttorilta lähetettyä Halosen allekirjottamaa kirjettä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ei...Mä itkin jo ku luin näitä teidän juttuja :( Mä oon muutenki melko herkkä, ni nyt tuntuu et raskaana ollessa itken milloin mistäkin asiasta. Tänään esimerkiksi ootin miestä kotiin ja kun se tuli kävin itkemään, koska se tuli kotiin. Välillä tekis mieli itkeä jo siksi että itkee tyhmistä asioista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse itkin nt-ultran jälkeen sitä, että omalle isälle on nyt viimeistään selvinnyt se että mulla on seksielämää. Olen siis naimisissa ja asunut vuosia pois kotoa, joten tuskin tämä oli isälle yllätys. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Päivän naurut!!! :grin:

 

(.) Työpaikan ikkunan ohi käveli juuri lyhytkarvainen collie...nyt mä itken täällä silmät päästäni, kun se oli niin suloinen pitkäkuono... :lipsrsealed:

Edited by Niu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime perjantaina itkin monta tuntia putkeen kun katsoin olympialaisten avajaisia. En ollut sinä päivänä herkistellyt yhtään, mutta heti kun avajaiset alkoi, alkoi myös hallitsematon itku joka jatkui koko sen ajan kun jaksoin pysyä hereillä ja katsella avajaisia. Mikä ihme niissäkin nyt muka oli itkettävää?! Mr. Beanin kohdalla vollotin hetken jopa ääneen. :huh: Mitäköhän tapahtuu jos tässä raskausaikana sattuu jotain ihan oikeasti liikuttavaa tai surullista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouduin nieleskelemään itkua kaupungilla, kun siellä oli soittamassa panhuiluja pari intiaanin näköistä ulkomaalaista miestä. Se musiikki oli niin surullista, kaunista ja hyvin soitettua, ja selvästi näki että ne oli panostanut siihen juttuun, mutta sitä mä itkin, kun kukaan ei antanut niille rahaa! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olimme taannoin lähdössä miehen kanssa kesälomamatkalle, ja mä vollasin edellisenä iltana, kun en voinut ottaa mun kahta pehmolelua mukaan... :rolleyes: Mies kyllä sanoi, että voidaan ne tunkea laukkuihin jos kovasti haluan, mutta nielin tappioni ja päätin matkailla ilman. Mutta koville se otti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venäläisnaiset kisas olympiakullasta kävellen, ja 19-vuotias voitti viime metreillä. Itkuksihan se meni :grin: Minuuttiakaan tätä maaliintuloa ennen ei tunnustanut etes olo olevan mitenkään herkkä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vollotin koko eilisen päivän vähän väliä ja nyt on hyvä aloittaa tää päivä lukemalla ja vollottamalla teidän juttuja :D

Edited by Oniksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies rikkoi vahingossa kaupassa lasisen cokispullon - itkun paikka. Taisi johtua ennemminkin säikähdyksestä, mutta itkusta ei meinannut tulla loppua. Kassatäti katsoi pitkään :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen pillahdin itkuun, kun mies käynnisti laivan moottorit ja itkin siis sitä, että "Kulta, kun sä osaat ohjata näin isoa laivaa ja täällä on tuhansia ihmisiä kyydissä ja just sinä päätät milloin laiva lähtee ja että tajuatko sä millanen vastuu sulla on?!?!" Ja kyllä...itken sitä samaa asiaa vieläkin tätä kirjottaessani... :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle annettiin Subwayssa väärä täyte. Subi oli täytetty niin että olin jo ehtinyt syödä melkein puolet ennen ensimmäistä lihanpalaa ja tiskillä oli kauhea ruuhka joten söin sen loppuun. Menin myöhemmin sanomaan asiasta ja meinasin pillahtaa itkuun, kuulostin varmaan todella aikuiselta. :grin: Ulos lähtiessä löin aurinkolasit päähän ettei kyyneleitä näy... :blush:

Edited by Victoria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ömm.. äsken rupes kiukuttamaan ja itkettämään tuo mun oma tickeri kun siinä sanotaan "Lay off that cake woman, you're not really eating for two!" ja mulla on paino nyt viimeset 1,5kk vain laskenut, vain 1,5kg enää yli lähtöpainon.... ja sitte tuo tickeri vaan syyttää kakun syönnistä :girl_cry::grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajoin juuri kotiin kaupasta, ja vastaan ajoi upea vanha auto (50-60-luvun auto, joka oli upeassa kunnossa), jota ajoi vanha pappa, ja pelkääjän paikalla istuskeli vaimonsa (vanha mummo). Näyttivät niiiiiiiiiin onnellisilta! :wub: :wub: :wub: Ja kun mie vielä erehdyin ajattelemaan, että he ovat varmaan hankkineet sen joskus silloin vastanaineina, tai sitten heillä oli silloin ollut samanlainen auto... Kunnon itkuthan siinä piti vääntää! :rolleyes::girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now