Guest RGB

Hulluin itkunaihe?

422 posts in this topic

Ensimmäisen ultran jälkeen joskus iltasella mies totesi, että mun täytyy pitää hyvää huolta itsestäni, jotta vauva kasvaa hyvin. Minulle tuli ihan kauhea suru kun ajattelin kuinka pieni se meidän vauva onkaan (mitähän se koko silloin oli, ehkä joku 12-13 cm), se on niin kovin pieni... nyyh nyyh... Ja mies oli tietysti hieman ihmeissään. Koitti siinä sitten lohduttaa, että niin se on tarkoituskin, vauva on nyt pieni mutta kasvaa ihan normaalin kokoiseksi, sehän tämän 9 kk idea on...

 

Pari kertaa elokuvaa katsellessa on ollut pakko laittaa pauselle, kun on tullut itku. Kerran katsoimme elokuvaa, jossa pieni poika oli yksinäinen, ja minä aloin tietysti vollottamaan, että mitä jos meidän lapsi ei saa kavereita. Ja taas sai mies lohduttaa :D onneksi mun mies on kestänyt suht hyvin nämä herkistelyt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen nyt jo viikon sisällä ehtinyt itkeä sille, että

-mies ei ehtinyt halaamaan mua

-TV:ssä oli kahdet häät

-poika nukkui niin söpösti mun sylissä

-mies halasikin mua

 

Joo-o, tää herkkyys on ehkä mun tärkein raskausoire ja samalla rasittavin :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli vedet silmiin bussissa, kun opaskoira ohjasi sokean isäntänsä kadun yli. Olin niin ylpeä koirasta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telkkarissa Michael Monroe, tää ihanan positiivinen legendarokkari, vieraili turkulaisessa löytöeläinkodissa. Helli ihan pientä koiranpentua ja ruokki äidittömäksi jäänyttä pentuetta. Voi elämä sitä liikutuksen tunnekuohua.. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies meni salille ja minä sillä aikaa ruokakauppaan. Mies tuli 15 minsaa myöhässä sovittuun paikkaan. Minä itkin hysteerisenä ja olin ihan hurjana kun luulin et a) miehelle on tapahtunut jotain kamalaa tai b ) mies on hylännyt mut ja vatsassa majailevan vauvan.

Edited by Mini-Me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pullataikina ei hononnut ja typerä vaniljasokeri oli loppu :D

Mies vannoo syövänsä rahkapiirakkaa joka tapauksessa.. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun American Idolista tippui tyyppi ...jonka putoamista olin toivonut jo viikkotolkulla kun se oli niin huono. Älytöntä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä itkin, kun telkkarissa kerrottiin jostain Viipurin museon kokoelmista. Siis "Byääh, kun Viipurikin menetettiin..." Lievästi huvitti sen jälkeen, vaikka muuten ei niihin aikoihin paljon mikään huvittanutkaan. :D Sitten viimeksi itkin katsastusasemalla, kun siellä ravasi teinejä inssikokeessa ja jotkut lähtivät hymy kasvoillaan sieltä pois. Siis "Byäää, noilla on vielä elämä edessä ja nyt ajokorttikin taskussa..." Ei hitto. :D Siis itkin onnesta ja liikutuksesta heidän puolestaan. Tänään taas itketti, kun mies tappoi ihan hillittömän suuren hämähäkin, jolla oli muna(?) peräpäässään kiinni. Että nyt ne pienet poikasetkin kuolivat... Inhoan ja pelkään hämähäkkejä, mutta pyydän aina miehen kiikuttamaan ne pihalle eikä listimään niitä, nyt en ehtinyt sanoa mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon lukenut tätä ketjua vedet silmissä nauraen, ihan mahtavia juttuja!  :D Itse olen liikuttunut  jo tähän mennessä (rv 7+5) ties mistä hullusta, mutta tänään tuli kyllä paras tilanne. Telkkarissa mainostettiin, että Erilaisten äitien uusi tuotantokausi alkaa 9.9. eli mun synttärinä. Ja siitäkös vasta hanat aukesi! Mitä kohtalon johdatusta, että äitiydestä kertova ohjelmaa alkaa minun, esikoistani odottavan tulevan äidin syntymäpäivänä!  :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen raskaudessa tosiaan itkin, kun en saanut kaupasta haluamaani salaattia.

 

Toisen kohdalla näyttää siltä, että itku jää vähemmälle ja tilalle on tullut pinnan kiristyminen, ehkä osuvampaa olisi "hulluin raivonaihe"...mutta on tässä tihrustettukin, mm. Rammsteinin akustisen Mein Herz brennt -kappaleen aikana Rock the Beachilla (terkkuja tutuille). Ei se hullu aihe ollut, mutta se itse konteksti nyt ehkä vähän oli, ei siellä varmaan kukaan muu nollan promillen festarikävijä tihrustanut itkua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtavia itkunaiheita :lol:  Noi juustopaketit :P

 

Itsellä taisi hiukan hormonit vaikuttaa eilen. Miehen piti hakea kotimatkalla lähipizzeriasta pizza ja sovittiin, että kun mies on lähistöllä, niin mä pirautan sinne pizzeriaan, että tekevät pizzan valmiiksi. Jostain syystä numero kuitenkin temppuili ihan urakalla, enkä kolmesta soitosta huolimatta päässyt läpi. Sen jälkeen yritin soittaa miehelle, että en saanut sitä pizzaa tilattua, mutta mieskään ei vastannut. Siinä vaiheessa itku vaan pyrki pintaan ja lopulta 3min jlk kun mies soitti takaisin olin jo ihan lohduttomassa tilassa :P  Mies sai pizzan haettua, mutta mua itketti vielä sitä syödessäkin, että kun ei saa ketään puhelimella kiinni ja mikään ei onnistu. Onneksi mies tajusi pitää suunsa kiinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ja miehen keskustelu autossa matkalla ruokakauppaan:

 

minä: Mulla on kova nälkä.

mies: Ei voi olla taas.Ja ei tasan mennä syömään.

minä: :ph34r::(:girl_cry2: .... Byäääääääääähhhh.....

 

...ja matka jatkui läheiseen subiin... :girl_dance:

Ei voi olla totta. Mä oon siis kirjottanu tänne näin ennenkin!! Ja ihan samalla kaavalla paruin eilen kauppareissulla ja subiin sekin päätyi...=)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mun ja miehen keskustelu autossa matkalla ruokakauppaan:

 

minä: Mulla on kova nälkä.

mies: Ei voi olla taas.Ja ei tasan mennä syömään.

minä: :ph34r::(:girl_cry2: .... Byäääääääääähhhh.....

 

...ja matka jatkui läheiseen subiin... :girl_dance:

Ei voi olla totta. Mä oon siis kirjottanu tänne näin ennenkin!! Ja ihan samalla kaavalla paruin eilen kauppareissulla ja subiin sekin päätyi...=)

 

:grin:

 

Mun itku alkoi siitä, kun lajittelin pojan pieniä vaatteita pois ja tulevalle tytölle vaatteita kaappiin. No sinne kaappiin jäi mun mielestä ihan liikaa vaatteita siltikin, että olisin saanut lähteä samana päivänä ostamaan vaaleanpunaisia vaatteita lisää. Joten aloin hysteerisenä parkumaan, kunnes sain sanottua miehelle, että mistä oli kyse.  :girl_cry:  Onneksi vastaus oli "No asia pitää sitten korjata, huomenna lähdetään Ideaparkiin" :give_heart:  Ja sinnehän me sitten mentiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on ihan huippuja juttuja :grin:

Itsellä ei ainakaan vielä ole tunteet ihan noin pinnassa, enemmänkin saan vaan (sisäisiä) raivareita. Saas nähdä milloin pillitys alkaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En sentään ruvennut pillittämään yksin kaupassa käydessäni, mutta nieleskelin liikutusta limpparihyllyllä. Löysin oman nimiseni kokispullon... ja se oli mun pikkuveljen nimisen kokispullon vieressä! Oi ihanaa sisarusrakkautta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi apua. :lol:

Ehkä mä kehtaan kertoa omani.

 

R upesin itkemään keskellä kaupan käytävää kun mies käveli liian kovaa mun mielestä.

Mulla oli siis selkä kipeenä enkä päässyt kovin nopeesti ja mun mielestä miehen olis pitäny kävellä yhtä hitaasti

kun se on typerän näköstä kun mä vaan hiihdän perässä. Ja siis tää oli aika yleinen. :dash2:

 

Toinen oli se kun piti tehdä perunamuusia tai siis mies teki ja mun mielestä se ei ollu tarpeeks sileetä eikä siinä ollu ees suolaa. :lol: Kauheet itkut siitä kun muusi oli pahaa.

 

Ja se kun katottiin Bridget Jonesín elokuvaa ja siinä tuli se kohta kun se Bridget lähtee juoksemaan sen miehen perään alushousut jalassa talvella. Rupesin itkemään sitä kun sillä naisella tulee kylmä. :lol:

 

Niin ja se kun oli se Eerikan tapaus. Itkin sitä monena iltana et mitä jos meidän lapselle käy jotain yhtä kamalaa ja miten ihmiset voi olla noin julmia. :lol:

 

Nyt kun näitä muistelee huomaa miten kauhee sitä on välillä ollu raskaana. Ja samalla tulee kauhee ikävä raskausaikaa. :girl_cry:

Edited by Pikkuinen13

Share this post


Link to post
Share on other sites

katjaa, ihana tuo sun juttu :D

Mä pillitin viime viikolla töihin mennessä kun näin harakan roskapussilla ruokailemassa.. voi ressukkaa! :girl_cry2::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen oli taas aihetta itkuun. Mies soitti musiikkia (tarkemmin ottaen sitä samaa lp-levyä, joka on soinut meillä jo viikon, se sama puoli siitä vinyylistä, jossa on kaksi biisiä) ja vihelsi lujaa ja pahasti nuotin vierestä. Menin suihkuun karkuun sitä kamalaa kuultavaa. Kun olin valmis suihkusta, viheltely jatkui edelleen. Silloin tuli itku. Mies tuli ihmettelemään mitä mää parun kylppärissä, ja naureskeli vain kun kuuli, etten kestä nuotin vierestä viheltelyä. Lupasi olla viheltelemättä enää. Sitten itkin sitä, kun en voi kieltää häntä viheltelemästä omassa kotonaan, olisi kohteliaampaa vaan käyttää korvatulppia. Ja mies nauraa vieressä. :D Joo, mäkin nauran nyt aamulla jo. :D

Edited by katjaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nää on niin hyviä! Mua ihan pelottaa millanen itkumonsteri musta tulee sitten raskausaikana, kun oon muutenki tämmönen herkkis. Nimimerkillä, eilen itkin kieltäydyttyäni Vartiotorni-lehdestä kun mietin, että tulikohan sille jehovantodistajalle nyt paha mieli..... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katoin eilen panda-ohjelmaa ja purskahdin itkuun kun emopamdalta vietiin toinen kaksospoikanen pois. Ja poikanen huusi hirveesti ja itkua pahensi se että ne kerto että se ei tuu omillaan toimeen ja kuolis luonnossa äkkiä jos luonnossa tulis kaksoset.

 

 

 

Edellispäivänä taas porasin kun jouduin torumaan mein nuorinta kissaa (todella ilmeikäs otus) ja se ei tullut luo kun pyysin eikä kattonu päin ku vaan alta kulmain.. Huono omatunto tuli..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua itketti illalla sängyssä se, etten voi enää nukkua miehen kainalossa kuten ennen, kun en vain saa siinä kunnollista asentoa ison masuni kanssa. Mies oli vähän ihmeissään. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now