Guest RGB

Kuinka monta raskaustestiä teit?


471 posts in this topic

Me tjottailimme stressittömästi ja kiertoni oli erittäin epäsäännöllinen, 30- jopa 60 päivää. Olin jo kuudennella viikolla raskaana, kun havahduin siihen että edellisistä menkoista on nyt kyllä kulunut ihan hirmusti aikaa. Kalenteri sen vahvisti ja äkkiä testiä ostamaan. Vahva plussa, luonnollisesti, mutta piti vielä toisella testillä varmistaa kun ekan tein illalla. Aamutestissä sama ja neuvolassa tosiaan paljastui, että hurjasta kierrostani huolimatta olin ovuloinut normaalisti kp 14 paikkeilla ja siitä sitten napsahti. :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tikutellu jo neljän testin verran, aamulla cb digi ja jatkan tikutteluja..uskon tän varmaan todeksi vasta ar-ultrassa, jos sittenkään. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme testiä tein tästä raskaudesta ennen kuin uskoin... :blush: Kaksi ensimmäistä oli sellaisia herkkiä liuskatestejä ja lopulta tein ClearBluen digitaalinäyttö testin, ja kun sain siihen tekstin "raskaana" niin johan se oli pakko uskoa :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monta, enkä kyllä vieläkään usko että voinko tosiaan olla raskaana? Viikko oviksesta taisin tehdä jo ekan, mutta viime tiistaina KP 26/28-29 tuli testi viivan paikalle kolme vinoraitaa siihen yläpäähän. Ihan kuin jostain vinoraitaisesta kravaatista olisi ne raidat siihen otettu. Sen jälkeen olen testaillut joka päivä vain tyylipuhtaita negoja. Tänään aamulla tein Sofin puikolla (herkkyys 20) negan ja viskasin testin nurkkaan. Nyt iltapäivällä tein Sofin liuskalla (herkkyys 10) testin, ja sekin nega. Viskasin nurkkaan minuutin odoteltuani. Nyt menin about 5-10min testin tekemisen jälkeen katsomaan, ja siihen olikin ilmestynyt ihan hailakka viiva. Katsoin sitten vielä sen aamuisenkin testin ja siinäkin oli tosi tosi hailee viiva. KÄÄK!! Itku pääsin, kun heräsin todellisuuteen, että taidanpa sitten olla raskaana. Nyt on KP 31/28....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme testiä tein tästä raskaudesta ennen kuin uskoin... :blush: Kaksi ensimmäistä oli sellaisia herkkiä liuskatestejä ja lopulta tein ClearBluen digitaalinäyttö testin, ja kun sain siihen tekstin "raskaana" niin johan se oli pakko uskoa :grin:

 

Sama täällä ! Ekan kohdalla en pitänyt tulosta minään, joten eikun toinen kehiin ! Kun sekin näytti plussaa, oli pakko kipaista lähiapteekkiin hakemaan vielä diginäyttöinen, ja kun tuo teksti ilmestyi niin pakko oli joo uskoa :D Vaikka siinäkin mietin että tällä kertaa jäänyt vain se "ei"- sana pois....mies sai kuitenkin estettyä mua hakemasta läjäpäin lisätestejä... :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin noin päivä sen jälkeen, kun viimeistään olis tuhrun pitänyt alkaa ja sitten muutama päivä sen jälkeen uskon vahvistamiseksi.

 

Digi on omasta mielestäni taas "huonompi", kun ei pääse tarkkailemaan sitä viivan vahvuutta. Tai siis kyllähän se puikko tuli avattua, mutta kun ei voinut olla ihan varma kumpi viivoista oli se testi ja kumpi kontrolli.

 

Yrityksen alussa testejä kului enemmän, mutta sitten kun plussaa ei alkaunut kuulua testailutkin jäi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein kaksi. Ensimmäisen ihan halpistestin vaan siksi, että saisin ärsyttävästi yli kaksi viikkoa myöhässä olleet menkat alkamaan. :ph34r: Sitten kun olin selvinnyt positiivisen testin aiheuttamasta järkytyksestä, alkoi surettaa, että mä olin meidän ehkä ainoan lapsen raskauden testannut vaan jollain halpistestillä, mä jouduin ostamaan digitestin. :girl_haha: Mies ei ihan ymmärtänyt tuota viimeistä toimenpidettä. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tehnyt tähän mennessä kuusi :D Aloitin kp 24/28, tänään 29/28, mutta koska voisi olla niinkin että menkat voisi alkaa esim. vasta perjantaina (vaikka jokaiseen kuuteen r-testiin onkin tullut plussa.. :blush: ), toivon, että perjantaille säästämäni (toinen) digitesti varmistaisi minut raskaudestani... hullu... :girl_crazy::grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riitti ihan yksi tikku, en muista merkkiäkään enää, mutta viivallinen malli. Neuvolassakin uskoivat sanaan vain, ellei sitten käytäntönä ole testata siitä ekasta pissanäytteestä asiasta mitään sanomatta. Vähän oli mulle yllätys, että näin luottavaisella asenteella neuvolakäynnit alkoivat. En kritisoi, hyvähän näin on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein kolme, ensin yhden josta tuli haalea plussa. Sitten toisen, kun mies tuli kotiin. Se ei ollut yhtä herkkä testi kuin ensimmäinen, mutta haalea viiva tuli siihenkin. Seuraavana aamuna tein vielä kolmannen siinä toivossa, että aamupissasta viiva olisi vahvempi, mutta ei se paljoa vahvistunut. Ihan selkeitä viivoja kaikki kuitenkin oli. Yhden saatan vielä tehdä, kun niitä tuolla kaapissa pyörii :) Jos vaikka saisi sen vahvan viivan vielä aikaiseksi. Tämä oli eka kierto jossa kokeilin ovulaatiotestiä ja olin jo siihen tulleesta viivasta jotenkin todella yllättynyt :) Jotenkin ajattelin, että en varmaan edes ovuloi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 testiä tein. Mulla ei ollu säännöllinen kierto, tein testin kun edellisistä menkoista oli kulunu sama 37 päivää kun edellisessä kierrossa. 2 tummaa viivaa pamahti 15 sekunnissa testiin. Seuraavana päivänä tein vielä cb:n digitestin, joka näytti 'raskaana 3+'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taisin tehdä 5 testiä, en ihan muista tarkalleen :grin: Niin ja yhden ovistestin ihan vaan ku halusin kokeilla että toimiiko se raskaustestinä myös :grin: Ekan liuskatestin tein oisko ollut 2 päivää ennen oletettua menkkojen alkamista (=haalea plussa) ja muutaman tunnin päästä samana iltana vielä CB:n viikkonäytöllisen varmistukseksi. Toisen viikkonäytöllisen tein sit vielä viikon päästä (oli 2kpl paketti) ja olihan se kiva nähdä miten viikot testissä lisääntyi :) Ja sitten tein vielä ne loput liuskatestit pois "happanemasta" siinä ekan parin viikon aikana, ihan vaan ihailin miten viiva vahvistui :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neljä kaikenkaikkiaan. Kierroissa oli ollut heittoa, ekan testin tein suunnilleen pari päivää siitä kun menkkojen olisi normaalisti pitänyt alkaa ja silloin näytti vielä negaa. Neljäs oli Clearbluen viikkonäytöllinen testi, ajateltiin että jos sekin sanoo että "raskaana", niin kaipa sitten pitää alkaa jo uskoa. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seitsemän yhteensä tässä kierrossa. Ensimmäiset dpo7/8 kun varmistelin voinko juoda, mutta en sitten juonutkaan. Dpo10 iski kamala pistävä kipu jonka takia testasin dpo10/11. Sain tällöin jo viivanpaikan näkyviin. Dpo13/14 tein seuraavat vain seuratakseni viivan vahvistumista, dpo15 tein digin. :)

 

Liuskat maksoivat yhteensä kymmenesosan digin hinnasta (1,4/14), joten mikä siinä oli testaillessa. :P Mulla on luteaalivaihe tarkka 12 päivää joten viimeisiä testejä tehdessä tiesin jo että jotain outoa tässä nyt on... ;) Toisaalta jo ensimmäiset värit kun jäi testialueelle dpo10 tiesi että hormoonia on, joten toiveikkaana olin jo kipupäivästä asti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt tein sen neljännenkin, siihen tuli jo vahva viiva. Aikaisemmat olivat vielä vähän haaleita, ja mies oli epäuskoinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein ekan testin kp 28/31, jolloin tuli TODELLA haalea viiva. Tein uuden testin 31/31 ja viiva pystyi edelleen haaleana. Käskin siinä vaiheessa miehen pissaamaan kippoon, jotta uskallan uskoa raskaustestin luotettavuuteen. Ei ollut mies raskaana. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme testiä tuli tehtyä, joista ensimmäinen oli nega. Kolmas oli sitten vain omaksi iloksi ja tuplavarmistukseksi :D

Edited by Rimpula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein yhteensä 3 testiä, ensimmäisen suunnilleen niihin aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja se näytti heikkoa plussaa. Jo parin päivän päästä testi näytti selvän plussan, mutta siltikin piti vielä se kolmas tehdä, ihan vain varmuuden vuoksi... En tosin vielä uskaltanut varsinaisesti iloita positiivisesta tuloksesta sittenkään (tai uskoa sitä todeksi) ennen kuin ultrassa näkyi sykkivä sydän. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein 4.

dpo10 negatiivinen

dpo13 hailakka viiva

dpo14 tummempi viiva

dpo15 CB raskaana 2-3

 

Mies ei suostunut uskomaan ennen tuota clearblueta :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi testi riitti. Tein sen kp 39/28-32, eli vähintään viikon verran oli menkat jo myöhässä. Viiva oli selvästi kontrollia haaleampi, mut ihan selkeä. Ar-ultran perusteella viikkoja on kuitenkin tuolloin ollut vasta 3+5, onneksi en hätäillyt testaamisen kanssa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka haalea haamu kp 25/30, toka samaten kp 26 (viikkoja 3+5) ja samasta pissasta sitten tein tuon Clear Bluen digitestin joka läjäytti ruutuun tekstin Raskaana 1-2 :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein 2 testiä, ostin apoteekista sellaisen 2 kappaleen pakkauksen.

Ensimmäisen testin tein myöhään illalla ja toisen vielä varmuudeksi aamulla.

 

Toinen testi oli kyllä sinänsä turha kun yöllinen testi läväytti ihan selkeän plussan, ja jotenkin tiesin sen näyttävän plussaa ennen kuin ruudussa mitään edes näkyi.. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein 4 testiä ja kaikissa oli vahva plussa ja se plussa viiva tuli vielä ennen kontrolliviivaa esiin. Tein vielä erimerkkisiä testejä, koska olin varma että niissä kaikissa on joku vika. :grin: Taisin testata siinä vaiheessa, kun kuukautiset oli n. viikon myöhässä.

Edited by pikku_possu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now