Guest RGB

Kuinka monta raskaustestiä teit?


471 posts in this topic

Ensiks tein 3 negaa (alkaen kp 21...) ja sit alkoi plussa näkyä. Haamun jälkeen pari varmistustestiä et vahvistuuko viiva ja sit vielä digi. Ja vielä piti yks halpisliuskatesti tehdä. Eli 8... Ja yks halpis on vielä kaapissa, teen sen vielä pois :D Tätä raskautta on ootettu 2 vuotta, joten ihan siitä ilosta varmistelen, että vihdoin niitä kunnon viivoja tulee testiin. <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein kolme testiä.. ensimmäisen kp28, yhtä viivaa näytti, ei haamuakaan..   :(

kolmen päivän päästä oireiden voimistuttua tein nro2 ja juhhuuuu... plussaa ! 

Seuraavana päivänä oli vielä pakko varmistaa,.. edelleen kaksi viivaa ! Onnesta soikeana ! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen tehnyt 1 testin jokaisessa kolmessa raskaudessa. Kuten paketissa sanotaan, jos toinen viiva ilmestyy, niin raskaana olet, joten en ole nähnyt tarvetta tehdä useampaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kröhöm, aikas monta... Aloitin testailun innoissani aivan liian aikaisin ja testejä paloi ja paloi. Varmaan ainakin kymmenen testiä + kaksi Clearbluen viikkodigiä, jotka jätin plussaamisen jälkeiseen "olenhan vielä raskaana"- seurailuun :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tein kaksi. Ensin ostin jonkin halpistestin "todetakseni etten minä nyt varmaankaan raskaana ole". ;) Kun testi näyttikin kahta viivaa, mies lähti apteekkiin hakemaan toisen testin. Hän toi sitten Clearblue digitalin ja sillä varmistettiin, että vauva on tosiaan tulossa. <3 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. testi oli negatiivinen kp 26/28

2. testi oli positiivinen kp 31/28

3. testi joskus reilu viikko ensimmäinen plussatestit jälkeen, koska halusin nähdä viivan vahvistuneen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

25/28 tein ensimmäisen testin joka näytti positiivista ja koska tuntui niin epätodelliselta tein vielä toisen 29/28 joka näytti 2-3 viikkoa raskaana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aluks tein pari negatiivista. Oli kuitenkin niin vahva fiilis siitä, että oon raskaana, niin tein parin päivän päästä uudestaan ja tulikin himmeä viiva. Sitten oli vielä pakko varmuudeks tehdä digitaalinen testi. Senkin jälkeen oon tehny vielä yhden testin, kun jotenkin tuntuu koko ajan siltä ettei voi olla mahdollista, että tärppäs näin nopeasti. 5 testiä siis yhteensä oon tehny, mutta vieläkin on pari testiä kaapissa odottelemassa. Koko ajan tekis mieli testata ihan vaan, että saa varmuuden siitä, ettei oo menny kesken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta taisin tehdä 7 raskaustestiä, kaikki positiivisia. En meinannut millään uskoa että tosiaan voisin olla raskaana. :D Toisesta raskaudesta testejä on tullut tehtyä vain 4 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tähän mennessä olen tehnyt kaksi testiä, mutta saatan niitä tehdä vielä lisääkin ennen neuvolaa ja ultraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi riitti, koska olin jo ennen testin tekemistä varma, että raskaana ollaan. Toinen viivakin ilmestyi testiin niin haipakkaa, ettei enää siinä vaiheessa ollut todellakaan epäselvää, että oikeassa olin tuntemuksieni kanssa ollut. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vissiin lähemmäs 20...Tai ehkä enemmänkin. Ensimmäinen raskaus ikinä, IVF alkuinen... Vieläkään ei pysty uskomaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein viisi, koska ensimmäiset kolme näyttivät negaa, neljäs hailukan punaviivan, joten viides ja varmistus oli sitten digitesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä toisessa tein (vain) neljä testiä: liuskatestin kun menkat olivat päivän myöhässä, siitä kahden päivän päästä toisen liuskan ja digin ja vielä vajaan viikon päästä yhden liuskan. Olisin testannut enemmänkin, mutta pelkäsin niin kovasti viivojen haalistumista etten uskaltanut :rolleyes: (taustalla hormonikierukan jälkeisiä ongelmia kohdun limakalvon paksuudessa, ja luotto raskauden jatkumiseen oli aika heikko).)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein yhden testin kp29/28-30. Ensin näin vaan yhden viivan ja heitin tikun roskikseen. Ehdin jo vessan oven takana silmät kuuluen odottavalle miehellekin sanomaan, ettei tällä kertaa. Onneksi kuitenkin vielä hetken päästä päätin tarkistaa tuloksen uudelleen, sillä en ollut odottanut viittä minuuttia, minkä aikaa ohjeistuksessa käsketään odottamaan. Sinnehän se toinenkin viiva sitten oli ilmestynyt, hyvin selvänä jopa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä raskaudessa tein kolme testiä. Ensimmäisessä keskenmenneessä tein viisi testiä. Jotenkin ollut vaikea uskoa tuloksia, vaikka selvät viivat tulleet jo ensimmäisiin testeihin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein kolme apteekin testiä ja yhden digin. Ensimmäisen tein liian aikaisin, koska menin kiertopäivistä sekaisin. Se olikin sitten roskishaamu. Kaksi muuta tein pari päivää myöhemmin peräkkäisinä päivinä, kun raskauden tunne vahvistui. Oli ihana seurata viivan vahvistumista päivästä  toiseen. :wub: Digin tein vain sen vuoksi, että halusin nähdä näytössä tekstin "Raskaana 2-3". :jere:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisessä raskaudessa tein yhden, nyt olin hurja ja tein kaksi! Tämän lisäksi oli vielä verikoe hoitoihin liittyvän tutkimuksen vuoksi :) nyt saa testailu taas riittää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka kerralla kaksi ja nyt myös, ihan siksi koska vaikka molemmilla kerroilla ne kaksi viivaa ovatkin olleet selvät, niin silti se digitestin teksti on jotenkin vaan sellanen että tuntuu ettei jää tulkinnan varaa yhtään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now