Guest RGB

Kuinka monta raskaustestiä teit?


471 posts in this topic

Pillereiden lopettamisen jälkeen tein ensimmäisessä kierrossa muistaakseni 6 testiä kun en millään meinannut uskoa etten ole raskaana. :grin:  Toisessa kierrossa odotin pitkälle, melkein kp 50 asti ennen kuin tein testin ja se olikin niin tumma jo ettei mtn epäilystä. :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekasta tein kolme raskaustestiä ja yhden oviststi. Tässä toisessa raskaudessa olen tehnyt kolme liuskatestiä, kaksi puikkotestiä ja digi, yhteensä siis kuusi. Vielä on yksi puikko tuolla kaapissa, mutta oireet alkavat vihdoin olla sen verran vahva, että se jäänee tekemät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein kaksi testiä. Ensimmäiseen tuli jo vahvasti kaksi viivaa ja varmistin tuloksen vielä digitestillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta tein yhden testin, mutta viikkoja olikin silloin jo 5+6 - pelattiin varman päälle. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimeisimmässä raskaudessa tein neljä testiä. Ensimmäinen oli vielä puhdas nega, mutta kun menkat eivät vielä viiden päivän päästä olleet alkaneet, tein uuden testin, johon ilmestyikin hailakka viiva. Sen jälkeen tein vielä kaksi testiä 2-3 päivän välein ja lopetin, kun viiva oli vahvistunut kontrollin vahvuiseksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monen vuoden yrittämisen ja lukuisten negatiivisten testien jälkeen tarvittiin 5 positiivista ennen kuin uskoin

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 kaksi tikkua, yhden liuskan ja digin

 

muoks. köh köh... kyllä se oikeestaan varmaan sinne 10 puolelle on menossa. Nyt en enää testaa lupaan! :ph34r:

Edited by miumiumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekasta tein pitkinraskautta että näin vähän viikkoja ja tokasta ei meinannnut tulla plussaa kotona millään olin jo vko 12 kun kotitesti myönsi minun olevan raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yli 10. :D

Päätin yli kahden vuoden yrittämisen jälkeen, että jos enää koskaan raskaaksi tulen, testaan sitten kunnolla, ihan vaan sen plussan näkemisen ilosta.

t. Testiaddikti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tainnu aina tehdä n. 5 kappaletta. Tässä vikassa raskaudessa sen takia, kun viiva ei oikein ottanut vahvistuakseen vaikka kuukautiset jo pari päivää myöhässä. Tein lopuksi digin ja sitten en enää ostellut testejä.

 

Esikoisen aikana taisin tosin tehdä varmaan tuplamäärän muihin raskauksiin verrattuna kun olin niin vauvakuumeinen.  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolme oon tehnyt, toisaalta viikkoja vasta huimat 4+2, joten vielä ehtii :D Tein ensin liuskan, mihin tuli haalea viiva. Samana päivänä kotimatkalla hain apteekista digin ja se näytti raskaana 1-2. Eilen testasin saman paketin toisen digin (näppärä tuplapakkaus) ja viikot muuttuneet 2-3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vajaa kymmenen.. 2 digiä (kätevästä kahden pakkauksesta). Viiva vahvistui hitaasti vaikka menkat olikin jo jääneet, joten 5+ viikolle tein vielä testejä.  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhden. Vuoden yrityksen jälkeen sairastuin ihan jäätävään "oksennustautiin". Viikon oli ihan kamala olo, kunnes mies haki testin, itselle moinen raskauden mahdollisuus ei siis tullu edes mieleen :D

Testin tein n rv4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein kaksi liuskatestiä putkeen :girl_haha: myöhemmin tein vielä kaksi testiä (eri päivinä tosin). Kun nyt kotona sattui olemaan testejä niin tarvihan ne pois käyttää :rolleyes:

Edited by Auringonkukka87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä yhen (rv 5+4)

Toisesta aloin testaa aikasin ja taisin tehä 10 testii, joista 1 digi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein neljä. Ensimmäien oli niin haalea että oletin sen olevan viivanpaikka. Kaksi haamuja ja lopulta digi antoi raskaana 1-2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now