Scarlet

Mistä löytäisin...

298 posts in this topic

Vauvapuolella tällainen ketju jo onkin, alotetaanpa tänne taaperopuolellekin :)

 

 

 

Mulla olis hakusessa 86/92 (tai ihan vaan 92) -kokoinen velourinen unihaalari, mistä mahtaisi löytyä?

 

Tyttö ei oikein viihdy enää unipussissa (vanha kävi pieneksi ja uusi on vielä vähän turhan iso), eikä peitto pysy päällä. Nyt nukkuu puuvillaisessa terällisessä haalarissa, ja vielä lisäsukat jalassa, mutta silti kädet on yöllä ihan kylmät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on yksi velourinen Barbapapa-yöhaalari kokoa 86, ja se on ostettu H&M:ltä pari kuukautta sitten.

 

Itse etsin keltaisia tai oransseja jarrusukkia koossa 23-24. Saa olla raitaa, ruutua, kuviota tai yksiväristä, kunhan on sellaista että käy pojalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyy oransseja shortseja, housuja, hameita?

Paitoja olen löytänyt kivasti, mutta alaosat ovat haussa. Varsinkin ulkohousut ja shortsit kesäksi olisi kiva löytää, sekä koossa 86cm että 110cm-116cm. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oransseja shortseja ostin viime kesäksi pojallemme Moonkidsiltä ja Metsolalta. Ainakin Moonkidsillä oli oransseja hameitakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taidan olla vielä ajoissa noiden shortsien kanssa? :girl_crazy:

No, haluaisin vaan kovasti saada noille oransseille paidoille sopivan värisiä alaosia.

 

Moonkidsiltä jotakin löysinkin nyt kun tiedin mitä merkkiä etsiä, Metsolalta en ainakaan vielä. Täytyy siis odotella.

 

Maxomorralla on myös oranssia, mutta vääriä kokoja :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon yrittänyt löytää lappuhaalareita, siis farkku kankaasta... kokoa 104... Nextiltä löytyy yhdet, mutta kun mä olen vähän pihi, enkä viitsisi maksaa noin paljon niistä jos jostain löytyy halvemmalla... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farkkuhaalareita (Tyttöjen puolella niitä haalareita on ollut valikoimissa mun mielestä enemmän. Tosin kuviot on joissain sit sen mukaiset. Tosin neutraaleja haalareita voi olla tyttöjenkin puolella.)

NetAnttilassa on tällaiset pojille kokoon 122 saakka. Hinta 16,95€.

4631206.jpg

Edited by hiljaisuus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Etsin pojalleni (2v, koko 92cm) mustia haaremihousuja. Materiaalina ihan trikoo, eikä tarvitse siis olla mikään "megahaaremi" vaan sellainen pojalle sopiva leikkaus. Jos joku on nähnyt niin vinkkejä otetaan vastaan... Kiitos!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Sieltähän löytyi! Mutta mustassa olikin koot vähissä, eli en nyt saanut tilausta kuitenkaan menemään :( Kiitos kuitenkin vinkistä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä etsin turkoosin värisiä kypärämyssyjä ja lapasia. Saisi passata tämän turkoosin sävyn kanssa. Tällaiset tumput meillä siis jo on mutta tarvitsis sellaiset ohuemmat lapaset vielä.

 

517006_Path_web.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko joku nähnyt jossain sellaisia sukelluspukukankaisia (neopreeni) huppareita? Hakusessa olisi sellainen tai joku muu vähän paksumpi, mielellään harmaa tai musta huppari esikoiselle koossa 110 tai 116...

Share this post


Link to post
Share on other sites

turkoosi kypärämyssy

 

Tuolta löytyy Aution neuleen kypärämyssy, jos siis haet tuollaista ohutta?

 

turkoosit lapaset

Villervallalla on tuollainen kaksien lapasten setti, mutta niitä ei voi tilata vaan pitäisi noutaa.

 

Googlettamalla löytyi vaikka mitä muitakin turkooseja ihanuuksia :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Neven! :lipsrsealed: Tuo kypärämyssy vois natsatakin. :girl_wink: Mutta yhdet Villervallan turkoosit lapaset meillä kävivätkin Metsolalta kääntymässä mutta olivat ihan väärän väriset. joten laitoin ne takaisin. Tarkkana sävyjen kanssa... :girl_haha:

 

Muoks. Kypärämyssy lähti heti tilaukseen. :girl_wink:

Edited by Rusina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos taas Neven! :lipsrsealed:

 

Täytyy katsastaa nuo Lindexin lapaset. Nuo toiset näyttää ihanilta muta kokoja on vaan 3-vuotiaasta eteenpäin. Uskltaiskohan sellaiset jo tilata, kun Omppu on melko sirokätinen? No, kahtellaan. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neopreeni(?) tms. huppareita/takkeja oli P.o.P:illa ainakin ohimennessä tänään olin sellaisia näkeväni.

 

Itseasiassa tais olla tää, en oo ihan varma.... eri värejä oli.

 

7310016717179.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaako kukaan neuvoa mua yksivärisen trikoopipon luokse? Koko saisi olla 1-2 v, värina musta tai valkoinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyis lyhythihaisia/hihattomia bodyja koossa 92? Oulun valikoimista en löytänyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyy auringonsuojavaatteita? Siis tarkoitan niitä vaatteita, joissa on se suojakerroin.

 

Olisiko jollain kokemusta myös merkeistä?

 

Myös verkkokaupat käyvät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reimalla on tänä vuonna aurinkosuojavaatteita. Ja Jesper juniorissa niitä on myös näkynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now