Scarlet

Mistä löytäisin...

298 posts in this topic

^ stockan helmikuun kantislehdessä oli muuten kuva sellaisista aamutossuista, hintaa siinä ei ollut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajoissa oon liikkeellä, mutta jos joskus saadaan tytölle pikkusisarus tuloilleen, haluaisin tytölle isosisko-bodyn. Onko antaa vihjeitä, mistä tuollainen löytyisi?

 

Googlella löysin Hattentatista ja Vauvabodysta, mutta noissa kummassakaan ei oikein näe kunnon kuvaa bodysta ennen kuin se jo tulee kotiin. Ihan sokkona en (ensisijaisesti) haluaisi ostaa. Onko noista kokemuksia kellään?

 

Toiveissa joku noiden linkkien tyyppinen yksinkertainen body, jossa lukee suomeksi isosisko. Saa ehdottaa myös jotain "minusta tulee isosisko" sun muita sopivia. Koko (toivottavasti) noin 86.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mukelomestat, Junnumestat yms. mitä näitä nyt on myy ainakin eri teksteillä varustettuja bodeja ja paitoja. Noita isosiskoja on olemassa ainakin paitoina siellä, miksei siis bodynakin. Kannattaa käydä kysymässä, jos lähellä sattuu olemaan joku ton ketjun kauppa. Itse ostin aikoinaan esikoiselle bodyn tekstillä (siinä ei kyllä lukenut isosisko, mutta bodeja tekstillä siis löytyy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti vinkistä Maukku! Ei löydy noita kauppoja täältä päin, mutta Mukelomestan verkkokaupasta näyttäisi löytyvän kiva pinkki isosiskopaita tarpeeksi pienessä koossa. Jos en kivaa bodya mistään löydä, tuon varmaan sit tilaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Ronja_. :) Tuon taisin itsekin jo löytää aiemmin, mutta sieltä saa bodeja vain kokoon 74-80 asti, joka ei riitä ja siitä isommille vain t-paitoja, jota en halua, vaan bodyn tai pitkähihaisen paidan. Ei siis toimi mulle tähän tuo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näköjään olitkin löytänyt netistä jotain, mutta et halua ostaa ihan "sikaa säkissä". En lukenut tarpeeksi hyvin taas juttua vaan hätiköin :girl_sigh: Mäkin löysin googlettamalla useammankin paikan, mutta jos et kerta halunnut tilata ilman, että näet tuotteen ensin niin sitten en osaa auttaa :girl_sigh:

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin 1-v:lle (n.20+ kokoa) kiristämättömiä nilkkasukkia? Saa mieluusti olla jarrusukatkin, mutta ennenkaikkea kiristämättömät?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tykätään H&M:n perussukista, joissa joustava varsi. On siis semmoinen, jota usein ainakin mainostetaan kiristämättömänä. Ovat muistaakseni koosta 19 eteenpäin jarrullisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näköjään olitkin löytänyt netistä jotain, mutta et halua ostaa ihan "sikaa säkissä". En lukenut tarpeeksi hyvin taas juttua vaan hätiköin :girl_sigh: Mäkin löysin googlettamalla useammankin paikan, mutta jos et kerta halunnut tilata ilman, että näet tuotteen ensin niin sitten en osaa auttaa :girl_sigh:

 

Voin tilata näkemättäkin, jos tiedän suunnilleen mitä saan. Mutta ainakin noissa paikoissa, mitä ite löysin, ei näe nettisivuilta kunnolla vaatteen väriä. Tai toisessa voi valita väriksi vaaleanpunaisen, mutta yhtään ei voi tietää minkä sävyinen tuo vaaleanpunainen on. Toisessa voi tekstille vaan valita summittaisen värin eli esim. ottaa "tyttövärin", joka sitten on joku punasävyinen. Jotenkin ihan jo periaatteessa vastustan sitä, että tilaan tilaustuotteena tehtävän tuotteen, jota ei välttämättä voi edes palauttaa, mutta sitten en edes saa itse oikeasti valita sen väriä. :girl_sigh: Eli jos löytyy tilauspaikka, jossa selvästi näkee mitä saa, voin kyllä tilata sieltä. Pitää tutkia tuota laittamaasi linkkiä, kiitos siitä! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä, kärpänen. H&M:n ja Lindexin perussukkia olen kokeillut, molemmat kiristää:( Näin talvella voi tietenkin käyttää sukkahousuja ja isoja potkareita, mutta kotona lapsi saa olla paljain jaloin ja laittaisin vaan sukat ulos/kylään lähtiessä. Ja tossujahan voi tietty pitää sukkisten päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olet varmaan kokeillutkin jo, mutta meillä noista pitkävartisista sukista jäi aina jäljet (jos sitä meinaat kiristämisellä), mutta sellaisista lyhytvartisista sukista ei. Oikeastaan mistä tahansa saa sellaisia, niin en osaa nyt mitään tiettyä kauppaa sanoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä, kärpänen. H&M:n ja Lindexin perussukkia olen kokeillut, molemmat kiristää :( Näin talvella voi tietenkin käyttää sukkahousuja ja isoja potkareita, mutta kotona lapsi saa olla paljain jaloin ja laittaisin vaan sukat ulos/kylään lähtiessä. Ja tossujahan voi tietty pitää sukkisten päällä.

 

Anteeksi, jos jankkaan, mutta H&M:ltähän löytyy paria erilaista ihan perussukkaa, tämä ja tämä. Tuo toinen on semmoinen, joka varmaan kiristääkin, kun siinä on kuminauha yläreunassa, mutta tuo ensimmäinen (jota siis äsken ehdotin) ei kyllä kauhean helposti. Sen voi tosiaan tuon kuvan mukaisesti kääntää ihan lyhytvartiseksi tai sitten vetää pitkäksi. Mutta jos teillä on nuo jo kokeiltu, harmi jos ei sovi! :girl_sigh:

 

Toiset, joista meillä on tykätty on Tutan sukat. Tämän tyyppiset. Noissa on kiristys vaan yläreunassa eli kiristää ehkä helpommin, mutta meidän tytöllä ainakin ovat toimineet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kärpänen, en koe viestiäsi jankkaamisena, päinvastoin, kiva kun joku jaksaa paneutua tähän ongelmaan. Olin itse epätarkka, tarkoitin perussukilla juuri noita linkittämiäsi yksivärisiä. Niissä kiristää, eli jättää painaumat, ihan nilkan kapeimmalla kohdalla olevat resoriin kudotut kumilangat:( Pulleanilkkainen ja -pohkeinen tyttö meillä. Tullut vissiin äitiinsä.

 

Olen saanut itsellenikin etsiskellä sopivia sukkia ja päätynyt ihan tarjoustalosta löytyviin miesten kumilangattomiin nilkkasukkiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi harmi. Tuo on kyllä itselläkin joskus ollut ongelmana. On vaikeaa, kun joko sukka kiristää tai sitten se ei vaan pysy jalassa. :girl_sigh:

 

Tämän tyyppisiä sukkia meillä oli tytöllä ihan pienenä. Ne ei sillon ainakaan kiristäneet kyllä yhtään mutta eivät sitten montaa minuuttia jalassakaan pysyneet.

 

Tai voisiko toimia jotkut toisen merkkiset koko resorivartiset sukat? Tuon tyyppisiä mun mummo ainakin innoissaan kehuu, kun ei kiristystä siedä. :girl_haha: Vaikka nämä Benettonit? Jos ne H&M:t vaan on huonon mallisia.

 

Niin ja se vielä, että jos ongelma on yleensä nilkan kohta kannattaa jotain noita Tutan sukkia kokeilla, jos ei ole vielä. On mun kokemuksen mukaan leveähkö merkki, niin ei ehkä leveydestä jäisi kiinni. Hyvin voi kyllä sitten tuosta yläreunan kiristyksestä jäädä. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos taas kärpänen, nuo tutan talvisukat ja benettonit näyttää tähän mennessä parhaimmilta. Yläreunassakaan ei siis saisi olla kumilankaa ja tutan pörrösukissa ei kai ollut. Jalassa pysyminen ei ole niinkään ongelma, kun sukan kanssa käytetään kuitenkin tossuja sisällä ja nauhallisia tepsukenkiä ulkona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai niin, mutta Benettonin sukissa isompi koko oli 62cm. Taitaa olla aika pieni n.20 koon kenkiä käyttävälle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi näytti musta vähän samantyyppisille kuin Gapin sukat. Voiskohan ne sopia? Mä oon käyttänyt niitä paljon, niissä on myös jarrupohja.

 

(Tuolta eu-versiosta löytyy näköjään valitettavan vähän värivaihtoehtoja, mutta joitain kuitenkin.)

 

http://www.gap.eu/br...&scid=161285207

 

M: me käytetään kokoa 12-24 months, pojan jalka ehkä just joku 20-21

Edited by Lainie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan sattunut bongaamaan mistään kylpytohveleita tuollaiselle parivuotiaalle? Iski kauhea pakkomielle että sellaiset pitäisi saada kun tuo tykkäisi kokoajan olla vetämässä kenkiä jalkaan sisällä, ja toisaalta tykkää kylpytakistaankin niin hirveästi. :D

 

Löysitkö tossut? Mä katsoin cittariltakin, mutta ei ollut niin pieniä. Koko pitäis olla n. 22. Meillä tyttö on innoissaan, kun äitillä on tossut ja haluais myös :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millaisia kokemuksia teillä on irrotettavista hekseleistä 1-vuotiaalla? Pysyykö metalliset nipsautettavat kiinnittimet hyvin paikoillaan? Mistähän niitä löytäisi helpoiten? Tytöllä on omppumasu ja yleensä kaikki housut kiristää vyötäröltä, mutta jos ovat riittävän löysiä, alkavat pian lököttää ja sitten kompastutaan lahkeisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä just joku päivä vastailin tuonne vauvapuolelle kun joku kysyi henkseleistä, että olisi tosi kätevät, mutta kun niitä ei piru vieköön meinaa löytyä mistään. Ennen joulua löysin yhdet henkkamaukalta, muuten ei ole osunut silmään.

Eli jos joku tietää mistä niitä ylipäänsä saisi, niin otan tiedon mielellään vastaaan ja voi käydä vinkkaamassa myös siis siellä vauvapuolella :) Noi yhdet kun ei sovi kaikkien vaatteiden kanssa :D

 

Mutta noi yhdet jotka on toimii just meillä samassa tarkoituksessa eli pojalla on sellainen pötsi, että kaikki napilliset housut ei pysy ylhäällä ja lahkeet viipottaa maata pitkin. Toimii ihan kohtalaisesti. Kyllä ne välillä irtoilee ja saa olla kiinnittämässä uudelleen jostain kohtaa, varsinkin rattaissa istuessa, mutta eipähän tuo nyt ole iso vaiva. Poika ei huomaa henkseleitä eli laita niistä pahakseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi pojalle kirkasvärinen kuviollinen kevät/kesätakki? Ärsyttää, kun kaikki tarjonta on niin tummaa jo pienillekin pojille. Haussa olisi kaikista mieluiten kirkas lime/turkoosi, ei kokonaan yksivärinen vaan jotenkin kuviollinen. Myös ruudut ja raidat lasketaan. Koon pitäisi olla 104-110 mallista riippuen. Ehdoton ei kuvioissa tosin on pääkallot. ;)

Saa olla tavallinen kauppa, nettikauppa tai ulkomainenkin nettikauppa, jos toimituskulut ovat inhimilliset. Materiaalin ei tarvitse olla täysin vedenpitävä, tec-vaatteet meillä on sitten erikseen, lähinnä sellainen kauppatakki haussa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin 1-v:lle (n.20+ kokoa) kiristämättömiä nilkkasukkia? Saa mieluusti olla jarrusukatkin, mutta ennenkaikkea kiristämättömät?

 

PoP:n jarrusukat? Ainakaan meidän pojan jalkaa ei kiristä eikä purista ja ovat pysyneet hyvinä pesusta toiseen (eli jarrut eivät irtoile)

 

http://www.polarnopyret.se/fi/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60133278&colorid=3981302&sectionid=clothes&subsectionid=socksandpantyhose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now