Scarlet

Mistä löytäisin...

298 posts in this topic

^hääh, kyllä toi ihan mekolta mun silmiin näyttää! Materiaaliltaankin on ihan sama kuin tuo småfolkin varsat-mekko "hameet ja mekot" -osiossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin... 4 v. pojalle talveksi mustan, puolireiteen ulottuvan villakangastakin ilman turhia krumeluureja? Vetoketju ja 2-rivinapitus suotava myös.

 

Kotimaisista nettikaupoista ei ole ainakaan löytynyt mieleistä... ulkomaalaisia nettikauppoja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin sellaisia Crocs-saappaiden kopioita pienessä koossa (21-22)? Olen nähnyt sellaiset joskus leikkipuistossa ja tollaiset kevyet saappaat olisivat ihan täydelliset pienelle kun kävely on vielä aika heiluvaa ja normaalit saappaat painavat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näin sellasia kesän lopulla Citymarketissa. En tiedä oliko kausijuttu, mutta sieltä voisi katsoa. Samoin kuin Tarjoustalot, Tokmannit, Prismat jne. Niissä uskoisin olevan. Muistaakseni itse näin niitä kesällä myös Tarjoustalossa ainakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin... 4 v. pojalle talveksi mustan, puolireiteen ulottuvan villakangastakin ilman turhia krumeluureja? Vetoketju ja 2-rivinapitus suotava myös.

 

Kotimaisista nettikaupoista ei ole ainakaan löytynyt mieleistä... ulkomaalaisia nettikauppoja?

 

Kurkkaa ainakin Next ja Gap sekä Gymboree. En ole itse nyt noista katsellut juuri takkeja sillä silmällä, mutta tuolta voisi hyvinkin löytyä sopiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Nextin katsastin jo aiemmin... pitänee kurkata nuo kaks muutakin, vaikka pahoin pelkään, että niille ei budjetti anna periksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi 1-vuotiaalle lämpimät talvirukkaset vaaleanpunaisena? Ei siis mitään tummaa pinkkiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Elsa Pitkäsen Satu-rukkaset ( linkki)? Mulla ei ole noista kokemusta kun oma oli viime talvena niin pieni, mutta noita oli kovasti kehuttu ja meilläkin on tollaiset talvea odottamassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Meillä on noita ollut vuosien aikana useita kahdella vanhimmalla lapsella ja voin kyllä suositella :girl_smile: Täytyykin muistaa tilata noita täksikin talveksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi Elsa Pitkäset vaikuttaa hyviltä. Pitäisköhän nyt sitten hankkia koko 0 vai 1 jolla voisi pärjätä vielä ensi talvenakin? Tyttö on nyt siis 11 kk vanha eikä ainakaan toistaiseksi tee ulkona juuri käsillään mitään vaan istuu vain kädet tönkkönä tai vähän hiplailee hiekkalaatikon hiekkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mutta kyllähän se jo talven aikana kasvaa aika isoksi, että varmaan oppii sitten paremmin käsiäkin käyttämään. Minä ottaisin 0-koon. Ei tuon ikäiselle tarvitse tehdä sitä käsien käyttämistä yhtään hankalammaksi kuin on pakko.

 

Harmi kun noita ei ole pienempiä kuin tuo 0 girl_sigh.gif Olisi kiva jos meidän pienempikin voisi jo käyttää jotain peukalollisia rukkasia, mutta taitaa olla turha toivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan myydäänkö jossain ruskeita yksivärisiä liukuestesukkia koossa n. 23-25? Vauvoille löytyy mutta isommille on vaan monenkirjavaa monsteriautoa ym... Pojalla on näköjään niin paljon ruskeita paitoja että olis kiva jos olis samanvärisiä sukkiakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Lindexillähän on niitä 2 pakkaus sukkia joissa on kahta väriä, löytyisköhän niistä? En tiedä kun en ole pitkään aikaan käynyt mutta muistaakseni olen ostanut ruskeat sukat lindexiltä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tää tulee hieman myöhässä, kun sukat on jo ostettu.

 

 

P.OP:lla on myynnissä yksivärisiä liukuestesukkia. Värit vaihtelevat vuodenaikojen mukaan. Meidän poitsulla on ollut vihreitä, sinisiä ja harmaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PO.P:n liukuestesukat ovatkin parhaita! Tosin, tällä viikolla lähes kaikista väreistä oli koko 22/24 loppu girl_mad.gif Päivitystä tulossa lähiaikoina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt missään koon 19 juhlakenkiä muussa värissä kuin mustassa ? Jos on niin missä ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Kuinka juhlavat tarvii olla? Mä olen H&M:llä näitä ihastellut

Edited by Kärpänen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suvin antamasta linkistä löytyi muutamat mitä harkitaan. Noi kärpäsen linkittämät on kanssa ihanat, mutta hieman juhlavammat kengät on kuitenkin meillä hakusessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nextin vastasyntyneitten osastolla oli ainakin vaaleanpunaisia, valkoisia ja punaisia juhla"tossuja". Siis ei ulkoilunkestävää pohjaa niissä ollut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluaisin pojalle (104-koossa) kalsareiksi leggingsejä. Pitäisi olla samantapaista materiaalia kuin pienempien lasten sukkahousujen, eli ilmeisesti jotain neulosta (ei trikoota). Mistä löytyisi? Metsolalta tilasin kesällä kahdet villalegginsit, jotka on just hyvät, mutta nyt niitä ei tietysti enää saa. Puuvillaisia näytti Metsolan valikoimissa olevan yhdet oikeassa koossa, mutta jos jostain muualta löytyisi vähän enemmän valikoimaa niin olisi kiva. Tämäntyyliset siis esim. hakusessa:

legg_1.jpg

Vaihtoehtoisesti, jos on olemassa jotain ei-ihan-kamalan-rumia pitkiä kalsareita, niin saa ehdottaa niitäkin :D

Edited by Pullas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now