Scarlet

Mistä löytäisin...

298 posts in this topic

^ Mulla ei ole näistä mitään kokemusta, mutta pari päivää sitten nettikauppoja selatessa sattui silmään tällaiset Decoyn sukkahousulegginsit.

 

Mä puolestani kaipailisin villaista tai silkkistä tai jotain niiden sekoitetta olevaa kypärämyssyä mustana tai harmaana. Po.P:lla oli myynnissä musta villakauluri, mutta kypärämyssyä en sieltä muista bonganneeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos! Tilasin viimeisen kappaleen sopivasta koosta ja yhdet isommat kokeiltavaksi, ei ollut pahan hintaisiakaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen ostanut noita sukkislegginssejä Lindexiltä tai Kappahlista, ja ne on loistavat. Inhosin jo lapsena sukkahousujen laittamista itselleni enkä nyt sitten tykkää niitä lapsillenikaan pukea :grin:

(vaikka on meillá silti sukkahousuja ja yleensä mies ne sitten saa muksuille pukea :girl_wink: )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaas tähänkin ketjuun.. Onko joku nähnyt jossain Herra Hakkarainen tai Neiti Kreekula yöpukua koossa 92?! Martinexin sivujen mukaan niitä on olemassa, mutta en löydä netistä tai lähikaupoista näitä. Näin vielä kuukausi sitten Herra Hakkarais-yöpukuja Järvenpään Prismassa, mutta nyt niitä ei enää olekaan. Eli jos joku osaisi auttaa, olisin kiitollinen. Löytäisikö joku jostain omasta lähikaupastaan mulle tollasen (maksan toki tuotteen, postikulut ja vähän vaivanpalkkaakin)? Mauri Kunnaksen kirjakerhossakin on vaan kokoon 86 asti niin en sieltäkään voi tilata..

 

Siis joko tämä

hakkarainen.jpg

Tai tämä

kreekula.jpg

 

Muoks. Kyselin Martinexilta ja tuotetta on myyty pääasiassa Prismoihin. Eli jos joku sattuu törmäämään yöpukuun omassa Prismassaan niin voitteko vinkata, kiitos!

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neven: Täytyykin vielä kurkata Lindex ja KappAhl, mä onnistuin aiemmin löytämään niistä vain niin selkeitä kimallekoristeltuja tai tyttövärejä, että jätin sinne :D Sukkahousut ei pysy meidän pikakiitäjällä jalassa eikä se osaa niitä itse pukeakaan, joten legginsit on kymmenen kertaa paremmat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain Herra Hakkaraisyöhaalarin Sastamalasta Herra Hakkaraisen talosta. Sattui olemaan heillä vielä alennuksessa. Laittavat postiennakolla tulemaan heti. Jei! :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pullas, henkkamaukalta löytyy tällaisia neulottuja legginssejä, en tiedä ovatko ihan sellaisia kuin etsit. Aika hintavia mun mielestä, meillä ei ole noista käyttökokemusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Scarlet! Tein muutenkin tuonne tilauksen, niin tilasin yhdet tuollaisetkin :) Harmi vaan, että kivoimmista väreistä oli koot loppu, mutta eiköhän harmaatkin kelpaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä nettikaupasta löytäisi kivoja talvikäsineitä? Ei tarvitsisi olla mitään hienoja teknisiä ominaisuuksia, kun tulisi vain kauppa- ja kyläilykäyttöön toppatakin kanssa. Lämpimyys ja kiva ulkonäkö ovat siis ainoat vaatimukset. Esim. vuorilliset tumput tms. voisi olla ihan kelpo vaihtoehto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin kaupunki- ja kyläilyreissuille pojalle kivat nahkaiset talvinilkkurit (koossa 23-24)? Tasan yhdet kivat olen nähnyt (Vincentin) Heppo.fi:ssa mutta missään muualla ei ole kävellyt vastaan. Näyttää niin hullulta nuo talvilenkkarit farkkujen/sammareitten kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

linkki

 

 

Mistä löytyisi tämän tapainen ihan tavallinen villamyssy mielellään just vaikka fleecevuorella? Taaperolle siis. Tupsu saa olla, muttei mitään irokeeseja tai korvia. Po.pin villalippis on ihan kiva, mutta tämän vuoden värit ei miellytä eikä oikein se lippakaan.

 

En saa kuvaa liitetty suoraan, mutta siis linkistä löytyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootteko nähneet missään alessa Tutan puolipotkareita tai olkainhousuja (terällisiä) koossa 92cm? Nettikauppa ihan ok, kun ei täältä maalta noin vaan pääse kaupoille.

Kärkkäinen ja Anselmiina koluttu, missä muualla voisi olla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paikallisessa Tarjoustalossa oli meillä jonkin verran Tutan vaatteita alekorissa en tullut katsoneeksi oliko puolipotkareita tai potkareita (potkuhousuja) siellä.. Samoin lähimmässä Citymarketissa oli tangolla jotain, mutta en katsellut kokoja sen kummemmin..

 

Eli jos läheltä löytyy Prisma, Citymarket tai mikä vaan isompi kauppa niin kannattanee tarkistaa ne. Ja tietysti sitten joulun jälkeen varmaan niitä löytyy alesta lisää..

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on lähimpään cittariin/Prismaan/jne. matkaa 25 kilsaa, toiseksi lähimpiin sitten 60 kilsaa, joten ihan heti en pääse tarkistamaan enkä kaikissa jaksa edes käydä. Siksi ostaisin mielelläni netistä.

Kyllä noita potkareita on 92cm koossa, kun meillä on joitakin jo ennestäänkin ja olen niitä nytkin hamstrannut kaappeihin, kun kerran ovat hyviä.

 

Paikallisessa Maksimarketissa oli Tutan pöksyjä vain kokoon 86cm, ostin ne kun vielä menevät jonkin aikaa ja kuosi oli niin kiva (ja alessakin olivat :grin: )

 

Jos jollain tulee vastaan niin vinkatkaa. Kiitos a paradiselle tähän astisesta :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halpahallista löysin yhdet Tutan puolipotkarit 3 eurolla, lisää kaipailen vinkkejä mistä näitä voisi löytää.

Voi siis olla ihan normihinnallakin. Meillä noita käytettään, kun miehen kanssa inhotaan sukkiksien laittoa tolle meidän sätkyeukolle ja muutenkin nuo sopii pulleille jaloille paljon paremmin.

 

Ongelmana lähinnä se että 92cm puolipotkareita on hankala löytää, huutista koluan jatkuvasti ja samoin facebookin Tutta-kirpparilta olen näitä ostanut. Muut merkit eivät ole yhtä hyviä ja pitkäkestoisia kuin Tutta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecculiinista löytyy Tutan puolipotkareita koossa 92 normihintaisena..

 

Mun kysymys: mistä löydän lyhythihaisia tai hihattomia bodeja koossa 92 (saisi oikeasti vastata kokoa 92 ettei heti jää pieneksi)? H&M:ltä olisin ottanut kun siellä koko 86:kin kävisi myös, mutta ei ollut nettikaupassa enää. Mieluiten saisivat olla alessa.. Mieluiten hihattomia kun ne on alusvaatteena helpommat kun lyhythihaiset..

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Nextillä on 92-98 kokoa, edullinen pakkaus :) en tiedä toimiiko tuo linkki mutta siellä newborn osastolla.

Edited by sintti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojan joulujuhlassa oli tyttö jolla oli ihanat sukkikset. Ne oli raidalliset, pyllyosa oli musta ja jaloissa oli paksuja raitoja vaalenpunaisina, fuksiana ja mustana. Mistä, kenen, kuka tietää?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan sattunut bongaamaan mistään kylpytohveleita tuollaiselle parivuotiaalle? Iski kauhea pakkomielle että sellaiset pitäisi saada kun tuo tykkäisi kokoajan olla vetämässä kenkiä jalkaan sisällä, ja toisaalta tykkää kylpytakistaankin niin hirveästi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojan joulujuhlassa oli tyttö jolla oli ihanat sukkikset. Ne oli raidalliset, pyllyosa oli musta ja jaloissa oli paksuja raitoja vaalenpunaisina, fuksiana ja mustana. Mistä, kenen, kuka tietää?

 

Villervallalla on ainakin mustapohjaisia raitasukkiksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now