Joy

Vauvatavaroita kuumeillessa

885 posts in this topic

Minä en vielä shoppaile vauva tavaroita vaikka vaunuja yms. kattelenki tässä samalla kun netissä muutenki surffailen... ois niin ihanaa kyllä saada uudet vaunut ym. tavarat mutta kaukalo meillä ainaki pitää hankkia uutena kun edellinen ollut yli puoli vuotta tuolla autotallissa lian yms töryn seassa ettei kyllä viitti enää käyttää... :girl_mad:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen ostanut yhden bodyn, puolipotkuhousut ja potkuhousuhaalarit. Olivat niin ihanan värisiä etten voinut vastustaa. Sopivat kummalle vain :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän se kovasti jo tekis mieli shoppailla kaikkea ihanaa vauvatavaraa!:lipsrsealed:

 

Mutta kyllä se täytyy plussaa ainakin odottaa...Onneksi esikoisen vauva ajoilta säästössä niitä pikkuriikkisiä bodeja yms niin saa niitä pahimmissa kuumeissa nuuskutella! :)

Edited by Taiga85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä ole tullut edes mieleen, ostaa mitään vauvatavaraa. Yritys ollaan vasta aloitettu ja eihän sitä koskaan tiedä saadaanko me edes vauvaa. Olen kyllä lähiaikoina katsellut paljon vauvojen vaatteita ja muita tavaroita, koska kavereille on syntynyt nyt alkuvuodesta vauvoja ja aiheesta on tullut heidän kanssaan höpöteltyä ja tietysti pieniä lahjoja on tullut näille vauvoille osteltua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ole shoppaillu, meillä anoppi hoitaa sen puolen.. :grin:

Eiku oikeesti, kahden pojan jäljiltä niin paljon vauvavaatteita että meinaan niihin hukkua. ja kun ei voi luopua kun jos tuleekin kolmas poika? Sitten vasta riemu repee jos tyttö ois tulossa, ihan sama, sais luvan käyttää sinisiä vaatteita... :lol:

 

No ei kai..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole tippaakaan taikauskoinen, joten ostan jos jotain erityisen hyvää saa erityisen halvalla. grin.gif

 

Jos käsityökärpänen puraisee, saatan jotain tehdä olemattomalle vauvallekin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen aika hamsteri ja on tullut ostettua muutama "pakko saada"-vauvanvaate. Löytyy muutama potkuhaalari ja pari bodya. Viimeisin ostos on body, missä lukee teksti: rakkauden hedelmä :lipsrsealed:

 

Niin ja eilen aloin virkkaamaan vauvanpeittoa kaapissa olleista langoista :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun yritys aloitettiin siis tämän kuun alussa, niin kävin yhden bodyn ostamassa. Muuten en varmaan aoi ostaa,mutta yksi pikkuinen vauvanvaate oli pakko ostaa ;)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin vaan kertomaan tarinan alakerrasta: jos vauvashoppailu ennen tärppiä jotenkin jinxaisi lastensaannin mahdollisuuden, mun ei olisi ikinä pitänyt tulla raskaaksi :grin: Sen verran ahkeraa oli vauvashopitus ennen plussaa ja osittain jo ennen yritystäkin! Toisaalta nyt olen ajatellut sen niin, että on kiva ettei kaikilla samaan aikaan syntyvillä vauvoilla ole samat vaatteet vaan meidän pari kautta sitten shopatut vaatteet erottuu edukseen ;) Lisäksi jos tietää tarkkaan mitä haluaa esim. retro-osastolla, niin niitä voi joutua metsästämään pitkäänkin. Ei olisi meille ainakaan varmaan mieluisaa sitteriä löytynyt jos olisin nyt vasta alkamassa katselemaan niitä.

 

Eli shopatkaa, toverit vaukkarit, se on hyvää apua vauvakuumeeseen! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ostanut yhtään mitään enkä osta. Pelko siitä ettei lasta koskaan saa on vahva (taustan takia).Tuntuisi pahalta myydä sitten niitä vaatteita kirpparilla , laittaa roskiin tai säilyttää muistona ettei koskaan saa niitä pukea kenenkään päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitään en ostanut ennen plussaa, ja sitten iski hirveä taikausko, ja en ostanut mitään ennen np-ultraa ja hannailin vielä senkin jälkeen rakenneultraan asti... Nyt on jo uskaltanut hankkia pikkuhiljaa kaikenlaista. <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luulin, et olin tähän ketjuun tiukkaan sävyyn asiaa jo kommentoinut, mut en löytänyt omaa kommenttia. Ehkäpä sitten olen kirjoittanut jossain muualla aiheesta...

 

No, mutta siis minulla on ollut selkeä näkemys siitä, ettei mitään osteta ennen plussaa. Tässä on jo kuitenkin jonkin aikaa yritetty ilman tulosta ja jotenkin ajattelen, että ne käyttämättömät vaatteet/tavarat aiheuttaisivat pahaa mieltä yrityksen pitkittyessä. Joku yö edellisessä kierrossa näin jo unta siitä, miten sain plussan ja ostin samana päivänä ihan älyttömästi kaikkia tavaroita, kun vihdoin sain ostaa. Mutta siis todellisuudessa en edelleenkään ole ostanut mitään.

 

Mutta mutta, nyt alkaa ilmeisesti pää pehmetä, koska olen vakaasti harkinnut, että voisin alkaa ostaa jotain kivoja juttuja, jos satun jossain huomaamaan. Esimerkiksi tossa raskaustestejä netistä katsoessani jotenkin ihmeellisesti eksyin katselemaan odotusajan vaatteita ja jotain vauvajuttuja (tosin osasta niistä sain vain ahdistusta, kun mietin, että mitä kaikkea niistä MUKA tarvitaan). Siinä sitten mieheltäni kysyin, että pitäskö tilata samalla alessa ollut äitiyspaita. Noh, en sitten tilannut, kun mieskin oli sitä mieltä, että ehtiihän niitä sitten myöhemminkin.

 

Voihan se olla, että mielipide on muuttunut nyt, kun perustutkimukset ovat onnellisesti takana (periaatteessa ei mitään syytä miksei voisi tulla raskaaksi). Ja tosiaan ajoituksen puolesta voisin olettaa tämän olevan se suurin syy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole edes alotettu yritystä vielä, haaveillaan vasta ja nyt jo tekis mieli ostella kaikkea ihanaa :girl_haha: Onneks saan työn puolesta ostella vauvatarvikkeita aina sillon tällön :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltäkään ei kyllä löydy yhtään vauvatavaraa vielä kun yritys vasta alussa, ja epäilen, että vauvatavaraa uskallan ostaa vasta kun selvä plussa on nähty ja ehkä vähän vielä siitä raskaus edennyt. Sama mielessä kuin muutamalla muullakin, että tuntuis sitten niin inhottavalta niitä valmiita vaatteita/muuta tavaraa katsella jos ei sitten saakaan lasta.

 

Käsitöitä teen aika paljon, ja tälläkin hetkellä ns. varastossa on muutamia vauvan tossuja ja myssyjä, mutta ne on tehty jo aikapäiviä sitten (=ennen yrityksen aloittamista) lähinnä siksi, että jos jollekin lähipiiriin tulee vauva niin on sitten valmiiksi lahja antaa jos ei ehdi just sillon tekemään. Voihan nuo sitten jäädä omaan käyttöön jos yritys tuottaa tulosta :girl_sigh:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ostellut vielä, mutta kyllä kaupoilla tulee kiinnitettyä huomiota kaikkiin ihanuuksiin mitä on tarjolla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän sitä välillä tulee hypisteltyä kaikkia ihania vaatteita, kerran jopa vanha hoitotätini yllätti minut tästä puuhasta. girl_haha.gif Mutta mitään en ole vielä ostanut. Enkä ostakaan ennen kuin pikkuinen ilmoittelee tulostaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, unohtakaa mitä kirjoitin edelliselle sivulle :grin: . Huuto.netissä olen pariin pikkuvaatteeseen sortunut. Ehkä tuo nyt ei haittaa, voihan ne antaa vaikka lahjaksi sitten, jos meille ei vauvaa ikinä tulekaan. Ja koska olen hedelmällinen kunnes toisin todistetaan, niin tottakai meille tulee! :). Aion siis varmasti jatkossakin ostaa, jos johonkin ihanaan törmään. Hirveästi en noihin tosin vielä törsää, joku 3-4 euroa on aika maksimi, mitä pikkuvaatteesta tässä vaiheessa viitsii maksaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole VIELÄ ostanut mitään vauvatavaraa, vaikka aina kaupassa niitä pikkuvaatteita katselen nurkkasilmällä. Tein kuitenkin lupauksen itselleni, että en osta uusia vaatteita itselleni, paitsi sellaisia joihin mahtuisi vauvamaha. Vaatekaappi nimittäin pursuaa vaatteita jo valmiiksi. Lupa on siis ostaa äitiysvaatteita tai muuten alkuraskauteen sopivia, jos tulee jotain tosi mieleistä vastaan. Vauvakamaa saadaan kierrätettynä siskon perheestä varmasti tosi paljon, joten ei alkuvaiheessa niitä ehkä tule shoppailtua. Ja vauva siis vasta yrityksessä, plussaa kytätään kovasti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmh, kyllähän on tullut huomattua, että ne pienet vaatteet on aivan mielettömän ihania, mutta kuumeilu ei ole tainnut kunnolla alkaa kun en ole mitään hankkinut enkä oikeastaan sillä silmällä katsellutkaan..ehkä sitten kun asia on ajankohtainen. Mutten pidä pahana valmistautujiakaan, just go for it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onhan ne ihania kaikki pikkuruiset vaatteet, mutta oon päättäny että ei vielä :)

Kavereiden ja sisarusten vauvoille ja lapsille on kiva jotain ostaa. Ja samalla haaveilla että jospa sitä itelleki tämmösiä ostelis ;)

Edited by -elohiiri-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on ensimmäinen 62-senttinen paita ostettu, kun löytyi niin ihana! Eikä vielä edes yritetä :girl_crazy:

 

Myös kirppareilla tulee kierrettyä vauvanvaaterekit huolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie olen jotenki itteni nyt saanu uskomaan että olen varmaan raskaana (menkkoje pitäisi alkaa tänää, ei näy), ja mietin jos ostaisin tänää jonku kivan vauvan vaatteen. Olen vieraalla paikkakunnalla, ja menen huomenna kotiin, nii jos olisin raskaana (teen testin huomenna, jos menkat ei tänää ala) niin voisi sitten miehelle kertoa sillä vauvanvaatetuliaisella tuloksen :) Ja jos tulee nega, niin voin säilyttää sitä vaatetta tallessa. Tai sitten annan kaverille, joka on raskaana. Ettei niiku häviäis mittään? Muuten en ookaan vielä yhtään ostanu mittää! En ole uskaltanu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meinasin tuossa edellis päivänä mennä ostelemaan tutteja tai muuta vastaavaa mutta maltoin mieleni.

Ei ole vielä mitään hajua tai käryä ollaanko plussan puolella vai ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now