Joy

Vauvatavaroita kuumeillessa

885 posts in this topic

^

 

Sama juttu, että hypistellyt olen mutten ostanut. Taikauskoa ehkä. Yhden ihanan peiton kyllä ostin jemmaan :blush: Ajattelin että annan tutun lapselle lahjaksi kun syntyy, mutta eihän sitä raaskinut... :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joskus nuorena kuumeilijana tuli ostettua muutamia vaatteita, mutta vuosien saatossa kerkesin lahjoittaa ne jo eteenpäinkin. Nyt en ole uskaltanut ostaa ennen kuin plussa tulee testiin, enkä varmaan heti vielä sittenkään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En uskalla ostaa mitään, kun ei tiedä kauan siihen menee, että saadaan onnistuminen vai saadaanko ikinä. Esikoisen kaikki vauvatavarat on myyty tai annettu eteenpäin... Kovasti tekis kyllä mieli ostella jemmaan kaikkea ihanaa pientälipsrsealed.gif ja oon jopa melkeen saanut itseni huijattua ostamaan ajatuksella: "tää on sit kaverin vauvalle ku se syntyy" joopa joo...girl_haha.gif

Edited by JustAdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

en kyllä itse osaisi ostaa tavaroita sellaiselle vauvalle jota ei ole olemassakaan vasta kuin haaveissa.. taidan olla muutenkin sitä tyyppiä joka ostaa kaikki oikeasti tarvittavatkin tavarat vasta sitten ihan viime hetkillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päätin tänään, että suon itselleni luvan ostaa vauvatavaroita lievittääkseni tätä polttavan tuskaista vauvakuumetta. En tiedä onko se hyvä vai huono asia, mutta jos se helpottaa ja lämmittää omaa mieltä, niin mikäs siinä. :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen jo vähän katsellut äitiysvaatteita ja niitä pidän silmällä, jos löytyy mieluisa, niin ostan. Yhden Storksakin hoitolaukun ostin ja sitä olen muutenkin käyttänyt, on ihan vertaansa vailla. Tilaukseen laitoin juuri tänään toisen, mutta sen tulossa kestää pari kuukautta.

Itse vauvalle en ole vielä ostanut mitään. Enkä uskalla ennen kuin on pitkällä raskaus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hypistellyt olen, mutta en aio ostaa mitään ennen kuin ollaan plussattu.. Äitiysvaatteita olen minäkin hieman katsellut sillä silmällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvanvaatteita olen hieman katsellut kuten myös äitiysvaatteita, mutta ostanut en ole. Yritys tosin alkaa vasta seuraavasta kierrosta, mutta en aio ostaa ennen plussaa mitään vauvaan liittyvää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse oon ostanut jo yhden bodyn (ulkomailta piti tuoda tuliaisiksi) ja parit sukat (ne minisukat kun on niiiiin ihanan söpöjä!), vaikkei meillä ole vielä edes yritys päällä! :D

En pysty olemaan taikauskoinen, rahan puute enemmänkin ehkäisee ostoksia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai niin, yhdet raskausfarkutkin kaapista löytyy... Käytän niitä välillä kun oon yksin kotona. (Joka on vähän outoa ehkä, mut täällä foorumilla varmaan ymmärretään! :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy kyllä vaatteita :D aika hyvinkin jo. Mä oon ostellut vuosien aikana ja nyt kaveri tyhjäsi vauvanvaatteensa meille. Vauva olisi tilauksessa ensi kesäks. En ole koskaan osannut olla taikauskoinen.

 

Tosin vaunuja en sittenkään uskaltanut ostaa vielä, kun ei tiedä, jos vaikka tulisikin kaksi pientä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitään en ole hankkinut, enkä tule hankkimaankaan ennen plussaa. Tuskin edes samantien plussan jälkeen. Itseasiassa nyt kun mietin tätä asiaa, niin luultavasti aloitan shoppailun vasta siinä vaiheessa kun on tieto siitä kumpi on tulossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi pieni viltti/peitto ja yksi body on odottamassa. Nyt olen keskittynyt vain hypistelemään ja ihastelemaan. Moneen otteeseen olen esimerkiksi pohtint miten sisustaisin vauvalle huoneen ja sellaista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En aio mitään vauvanvaatteita tai muita tavaroita ostella, en varmaan heti plussan jälkeenkään uskalla hankkia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ostellut mitään, sen verran olen taikauskoinen. Kirppareilla olen kyllä hypistellyt kaikkia kivoja vauvanvaatteita mutta vasta sitten ostan kun on pulla uunissa enkä sillonkaan ehkä ihan heti uskalla. Yhdet villavaippahousut olen kyllä jo kutonut, kun oli vaan pakko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai niin, pitää vielä lisätä, että kummipojalle tulee ostettua vaatetta sitten välillä. ;) Nytkin tuossa yks paita odottaa, että menen kyläilemään. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin jo talvella sisukas.netin ystävämyynnistä bodyn samalla kun ostin kummitytölleni vaatteita. Nyt tekisi hirveästi mieli pyöriä erilaisissa liikkeissä ihastelemassa kaikenlaista, mutta en kyllä aio ostaa mitään ennen raskautumista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toissapäivänä olin vähällä ostaa kirpparilta ihanat raitaiset potkuhousut (olis sopinut kummalle vaan), mutta sain sitten hillittyä itseni! en taida ostaa mitään ennen plussaa juuri tuon pettymyksen takia. mutta oli ne potkarit ihanatgirl_sigh.gif .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, ei niinkään taikauskon takia vaan vähentääkseni omaa pettymystäni.

 

Mulla on vähän sama syy. En ole taikauskoinen vaan luulen, että ne vaatteet todennäköisesti muistuttais siitä, mitä ei vielä ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua kuumotti ostaa vauvakirja, kun törmäsin samanlaiseen kuin esikoisesta on. Mutta tulin sitten järkiini kun mies alkoi toppuuttelemaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En uskaltaisi ostaa vauvajuttuja vielä, enkä oikeastaan haluakkaan vielä vaan herkuttelen ajatuksella päästä ostelemaan plussauksen jälkeen. Kavereiden ja veljen lapsille sitten ostelen välillä liikaakin kun on niin söpöjä juttuja. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now