Joy

Vauvatavaroita kuumeillessa

885 posts in this topic

Myös me ollaan ostettu, vaunut löytyi. Oli niin hyvässä alennuksessa että oli "pakko" ostaa ja siis vauveli on tuolla haave tasolla vielä :rolleyes: .

 

 

 

 

Millaiset vaunut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ostanut mitään, mutta nyt vauvakuumeen noustessa kohisten mieli tekisi hankkia jotain pientä ihanaa. Olin yhden lapsellisen kaverin seurana lastenvaateliikkeessä ja jouduin melkein väkisin repimään itseni sieltä pikkuriikkisten potkupukujen ja töppösten hyllyiltä pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikkunashoppailua harrastan kovastikin, mutta olen päättänyt että ostan ekan vaatteen vasta plussan ja neuvolakäynnin jälkeen (toivottavasti pian!!!) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvatavaroita en ole vielä edes katsellut, mutta eilen sain itseni kiinni Ebaystä ostamasta itselleni äitiyspaitaa... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taru kivan näköiset vaunut...Nii ja ompa niissä nyt ruhtinaallinen alennuskin :) Mäkin välillä ihailen kaikenmaailman vaunuja vaikka ei ole tarvetta :rolleyes::D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taru kivan näköiset vaunut...Nii ja ompa niissä nyt ruhtinaallinen alennuskin :) Mäkin välillä ihailen kaikenmaailman vaunuja vaikka ei ole tarvetta :rolleyes::D

 

Emppu78 kiitos paljon! Mä kanssa katselen kaikkea mahdollista vaikkei tarvetta tosiaan vielä olekkaan, ja välillä mulle iskee ihan kauhee himo ostaa :rolleyes: . Tossa yksi kerta surffailin netissä ja löysin aivan mielettömän ihanan pinnis setin.. Hmm, katsotaan josko vielä löytyis... Löytyi http://www.vaunula.fi/sophie_pehmuste.htm tämä koko setti oli muistaakseni 189€ sis, sänky, patja, pehmuste, lakanat ym ym.. Tykkään tosta ruskeesta ihan hirveesti :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanan värinen pehmuste...Mut mix se loppuu kesken? Eli mix ei suojaa koko saänkyä?Meidän neiti kun kasvoi ni alkoi hyörimään ja pyörimään sängyssä ni eihän toi ois mitään suojannut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen esikoista tai pikemminkin hänen plussatestiään ostin yhden ihanan nallekarvahaalarin. Meinasin, että jos ei tärppää, niin annetaan sitten jollekin lahjaksi joskus. No omaan käyttöön se sitten menikin.

 

Nyt kakkosta kuumeillessani en ole ostanut mitään ja tuskin ostankaan. Jotenkin kuvittelen, että kaikki esikoisen kamat menee sitten toiselle. Toki varmasti jotain omaakin hankitana, etenkin jos tulokas sattuisikin olemaan tyttö. Mutta nuo esikoisen pienet vaatteet houkuttaa vielä kovasti niitä käyttämään, kun niiden käyttöikä oli niin vähän.

 

Tilanteen mukaan mennään varmaan kakkosen kanssa, mikäli joskus tärppää. Veikkaan että hälle tavaroita ostetaan vasta sitten, kun tarvetta jollekin ilmenee. MYöskään esikoisen tavaroita ei ole annettu pois tai myyty, kun ajatuksena säästää ne kakkoselle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ihanan värinen pehmuste...Mut mix se loppuu kesken? Eli mix ei suojaa koko saänkyä?Meidän neiti kun kasvoi ni alkoi hyörimään ja pyörimään sängyssä ni eihän toi ois mitään suojannut...

 

 

Sitä mäkin vähän ihmettelen, kun yleensä oon nähnyt että suojaa koko sängyn ei vain toista päätyä.. En tiedä, ehkä joku viisaampi osaa valaista ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos tämän pehmusteen on suunnitellut joku ei lapsellinen joka ei ymmärrä että ei ne pienet kauaa aloillaan pysy. Tai voi suunnittelija olla mieskin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ostellut ihania vauvanvaatteita jo ennen yritystä, useampi vuosi sitten. Viime kesänä, kun sovimme, että kesällä 2008 jätetään ehkäisy, esittelin varastoni miehelleni. Kumma kyllä ei edes pelästynyt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluisin kyl ostella, mut olen pitäny näppini kurissa.. Tosin omia vaatteita oon vähän katellu sillä silmällä, että ne sopis myös raskausvaatteiksi... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tosin omia vaatteita oon vähän katellu sillä silmällä, että ne sopis myös raskausvaatteiksi... :rolleyes:

Niin mäkin, varsinkin kun nää tunikat on armeliaita mun vartalolle muutenkin. Ärsyttää kauheasti, jos mammapaidoille ei tulekaan käyttöä, ja ärsyttää ostaa raskausepäsopivia yhtälailla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen alennusmyynneissä ihastelemassa vauvanvaatteita mutta en uskaltanut vielä ostaa mitään, vaikka plussan sainkin viime viikolla. Jospas jaksaisin odottaa siihen ekaan ultraan joka on parin viikon kuluttua. Nyt siis meneillään 5+0 ainakin laskureiden mukaan.

 

Olis niin paljon tehny mieli ostaa niitä ihania Lindexin vaatteita, varsinkin ku tuntu että niitä on niin vähän enää että pian loppuu. Ja toisaalta en ostanu siksikään, kun ei oikeen tienny että minkä kokosia kannattaa ostaa... Oon ihan pihalla vielä tän koko homman kanssa :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alennusmyynneissä osui silmiin ja sitten käteenkin ihanat pienet kangaskengät. Ei olisi ollu pahan hintaiset, mutta en kyllä vielä intoutunut ostamaan niitä. Mullakin kävi vahingossa niin, että yksi itselleni ostamani T-paita olisi tosi näppärä imetyspaita, kun on nepparit niin alas kauluksesta... Ja on se aika venyvää kangastakin, että menisi kyllä raskausaikanakin ainakin alkuun ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla meni ekatkin hankinnat reippaasti yli puolenvälin raskautta. En ole koskaan ollut luonteeltani sellainen, että ennakkoon edes haluaisin ostella. Nyt kun toista yritellään, vitsinä heitin miehelle, että olisi Oran tehtaanmyymälässä halvalla kivan näköiset vaunut, mutta ei me niitä nyt kyllä mennä hakemaan. Olen sen verran taikauskoinenkin, että toinen lapsi jäisi tulematta, jos nyt menisin jotain ostamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ostanut kavereitten vauvoille lahjaksi ja jotain ylimääräistä - jos ei meille niin sitten taas jollekin lahjaksi :rolleyes:

On ne pikku vaatteet vaan kertakaikkiaan niin suloisia!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ne pikku vaatteet vaan kertakaikkiaan niin suloisia!

 

 

 

Peesaan tätä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse jo ostokseni kerroin, mutta pitää vielä kertoa mieheni kanta asiaan :D

Eli täällä, kun useat jättävät ostamatta vauvatavaroita taikauskosta, ettei mitään pahaa tapahdu, niin mun mies haluaisi ostaa meille vaunut, jotta ne toisi apua raskautumiseen ja olisi onnenkaluina. En sitten suostunut moiseen, kun vaunut, jotka haluan maksaa aika paljon, joten on ihan turha sijoittaa sellaista summaa tavaraan, jota ei välttämättä koskaan tarvitse. Me ollaan siis kohta kaksi vuotta lasta odoteltu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ostele vielä mitään, vaivihkaa kyllä vilkuilen vauvatavaroita. Huomioin vauvan ja lapsen tarpeet miettiessäni muita ratkaisuja, kuten autoa ja kodin materiaaleja. Joitain vaatteita olen ajatellut säästää ihan sitä varten, että niihin mahtuu vauvamaha. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostelin ensimmäiset vauva-jutut jo kun jätettiin pillerit pois. Paljoa ei kuitenkaan ole ehtinyt kertyä, koska eka raskaus päätyi keskenmenoon viikolla 11. Nyt kun tokan kerran tjottaillaan, olen taas katsellut vauvan vaatteita, vaunuja ym "sillä silmällä". Muutamia vauvan lakanoita ja huopia on jo varastossa ja sellaisia tykkään ostella jos vastaan kivoja tulee. Jostain syystä vaatteita ei huvita ostaa kuin vasta sitten kun raskaus on jo pidemmällä, eli niitä ei vielä varastossa ole. Äitiysvaatteitakaan en ole vasta kuin katsellut, ne haluan sitten sovitella kun masu on kasvanut :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now