Sign in to follow this  
Followers 0
Salama83

Kiinnostaisiko kokeilla tuotteita ja palveluja ilmaiseksi?

7 posts in this topic

Moi.

 

Laitan nyt tänne viestiä, koska varmaan muitakin kiinnostaa saada kokeiltavaksi ilmaisia tuotteita ja palveluja. Buzzador hakee just nyt raskaana olevia sekä pienten lasten vanhempia, jotka ovat kiinnostuneita kokeilemaan itselle tuttuja ja tuntemattomia tuotteita palautetta vastaan. Itse oon tykännyt kovastikin ja saanut Buzzadorin kautta useiden kymmenien eurojen edestä tavaraa ja elintarvikkeita. Erityisesti näin hoitovapaalla on ihan mahtavaa, ettei ihan kaikesta tarvitse aina maksaa :)

 

Jos tekin innostuitte, niin liittykäähän alla olevan linkin kautta tai laittakaa suosittelijaksi Liliath, niin Buzzador muistaa tätäkin äitiä jollain kivalla tavalla. Kiiiiiiiiiiiiitos ja ihanaa kevättä!

 

http://www.buzzador.com/index.php/fi/?refstr=Liliath

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa mielenkiintoiselta mutta skeptisenä (ilmaista tavaraa ei olekaan) olisi kiva kuulla käyttäjältä vähän lisää, eli mitä tarkoittaa käytännössä tämä: " keskustelee ystäviensä kanssa tuotteista, jakaa tietoa eteenpäin ja jakaa tuotenäytteitä ystävilleen"

En tahtoisi sitoutua mihinkään pakkotuputukseen ystävilleni ja ottaa stressiä siitä että tuotteita pitäisi koko ajan olla jollekkin mainostamassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miksi hakevat uusia jäseniä, kun monelle kohderyhmään kuuluvalle ei ole tullut mitään kampanjaa :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miksi hakevat uusia jäseniä, kun monelle kohderyhmään kuuluvalle ei ole tullut mitään kampanjaa :huh:

 

Niimpä.. Mietin tätä itsekin.. Ja säännöissäkin lukee, että jos on paljon samaan kampanjaan sopivia, niin edelle menee ne, joilla on eniten rekrytointeja (eli tän takia niitä moni mainostaa täälläkin) ja pisteitä.. Eli uudet ei kovin helpolla taida päästäkään kampanjoihin. Tuntuu jotenkin vedätykseltä välillä.. Nimimerkillä: mullekaan ei ole mitään kampanjakutsuja tullut vaikka haettiin mun liittyessä just kesällä lapsen saaneita mukaan kampanjaan..

 

Ja tuohon ylempään kysymykseen. Sillä käsittääkseni tarkoitetaan sitä, että sieltä saatetaan lähettää sulle esimerkiksi laatikollinen jotain vauvanruokaa (jos on vaikka vauvanruokakampanja) ja sitten toivotaan, että sä annat niitä tutuillesi myös ja keräät heiltä kommentteja. Markkinoit siis periaatteessa ilmaisella tuotteella tavaraa kavereillesi ja saat samalla itselle (tai omalle lapselle) ilmaista ruokaa. Tosiaan vastineeeksi sitten pitää täyttää raportti, johon kerätään kommentteja sitten myös kavereilta. Tarkoitus ei tietääkseni ole itse pelkästään kokeilla tuotteita ja kommentoida vaan just pitäis saada kavereita mukaan kokeilemaan myös (tosin ne kaverit sitten tosiaan ei ole itse buzzadoreja vaan antavat palautteen sun kautta).

 

Näin siis luulisin toimivan, mutta kuten sanottu, mulla ei ole kokemusta kun mulle ei ole tullut yhtään kutsua mukaan kampanjoihin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa vähän samalta kuin Amway "suosittelen vaihtamaan päivittäistavarakauppaa. Meidän tuotteet on tosi laadukkaita, hyviä ja luonnollisia. Älä mene enää normaalikauppaan, vaan osta netistä ja osallistu meidän pyramidihuijaukseen. Kyllä tällä kaikki voi tehdä rahaa ja samallahan sä säästät sun normaaleissa ostoksissa. Niin ja mähän vaan suosittelen vaihtamaan kauppaa, ei sun tarvi sitoutua. Mutta kylhän mä tästä tienaan." :hysteric:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niimpä.. Mietin tätä itsekin.. Ja säännöissäkin lukee, että jos on paljon samaan kampanjaan sopivia, niin edelle menee ne, joilla on eniten rekrytointeja (eli tän takia niitä moni mainostaa täälläkin) ja pisteitä.. Eli uudet ei kovin helpolla taida päästäkään kampanjoihin. Tuntuu jotenkin vedätykseltä välillä.. Nimimerkillä: mullekaan ei ole mitään kampanjakutsuja tullut vaikka haettiin mun liittyessä just kesällä lapsen saaneita mukaan kampanjaan..

 

Minkähän takia sitten haalivat niitä käyttäjiä jos ei niille ole käyttöä? En ymmärrä mitä yhtiö tuosta hyötyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä.. No, katotaan jos mulle vielä joskus tulisi kutsu kampanjaan. Mielelläni kuitenkin olisin mukana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0