ginny

TYÖvaatteet raskaana

5 posts in this topic

Ihan oikeita työvaatteita ei taida löytyä raskaana oleville. Mitä kikkoja olette käyttäneet, vai onko ainoa vaihtoehto luovutustaktiikka eli siirtyä käyttämään ...mitä? Samoja työhousuja, mutta extra-jätti-kokoa? Äitiysfarkkuja? Äitiys-cargo-pantseja? Vai eikö näitä töitä tehdä enää puolen välin jälkeen? Hyviä nettilinkkejä otetaan myös vastaan, sillä omat googlettelut ei ainakaan ole tuottaneet tulosta. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän työpaikka käyttää Lindströmin vaatteita. Mun esimies soitteli sieltä mulle mammapöksyjä, niin vastaus oli et heidän ainoot mammapöksyt ovat valkoiset! Ihankun mistään metallipuolen Lindströmin asiakasyrityksistä ei olis kukaan ollut koskaan raskaana!!???! No, löyty sieltä sit jotkut kuminauhavyötäröiset pöksyt. Laitettiin ne tilaukseen mulle. Saa nähdä millaiset on, ei oo vielä saapuneet.

Mutta jos ne eivät sovi, niin omakustanteisia vaatteita en oo ainakaan aikomassa käyttää. Meen sit vaikka H&M mammaosastolle hakeen housuja ja työpaikka maksaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kyl Lindströmil on ollu myös harmaita ja mustia mammahousuja, tosin ne on ravintolapuolen..

raflapuolen pöksyt on kylläkin myös tulenkestäviä/kipinäturvallisia et voiskohan niit kysellä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon apteekissa töissä ja työvaatteet tulee Lindströmiltä. Valkeat, kuminauhavyötäröiset, korkealla vatsaosalla olevat työhousut ja ihan normaali työtakki. Niillä on tähän asti pärjätty mutta takki alkaa tehdä tiukkaa, on kai siirryttävä hetkeksi isompaan kokoon, vielä olis reilu kuukausi töitä jäljellä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myöhässä vastaan mutta itselläni oli tyttöä odottaessa ten tuotteen mustat äitiyshousut. Luulisi että sieltä saa muutkin duunarit noita omalle alalleen sopivina versioina?

Share this post


Link to post
Share on other sites