Qtamo

Mitä teit raskaustest(e)illesi plussan jälkeen?


381 posts in this topic

Säilössä on vieläkin vessan laatikossa (helmikuussa plussasin), pitäisi varmaan tarkistaa onko viivat enää edes näkyvissä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säilöin pari päivää ja kuvasin. Sitten heitin roskiin. En nähnyt syytä säilöä pidempää..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvattiin ja säilöttiin. Eikä niitä ole se yksi vaan.. hmm.. muutama :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säilyttelin muutaman tovin (ja kävin vähän väliä vessassa ihmettelemässä viivoja) ja heitin sitten roskiin. Digitaalisen viikkomittarin säilytin siihen astin, että teksti näytöstä katosi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testit menivät kyllä pienen ihmettelyn jälkeen suoraan roskikseen. Muutaman kerran piti kuitenkin roskiksesta käydä tarkistamassa "tulos". ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testit menivät kyllä pienen ihmettelyn jälkeen suoraan roskikseen. Muutaman kerran piti kuitenkin roskiksesta käydä tarkistamassa "tulos". ;)

 

Näin se meni meilläkin :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on neljästä testistä 2 ekaa ja sitten se viimeinen tallessa. Kolmas meni roskikseen kun kolmannen testin tein kaverin luona (joo, ihan totta, oli pakko tehä 3 testiä, ennen kuin uskoin ja kerroin kihlatulle, neljästesti tuli tehtyä varmistukseksi, etten turhaan soita neuvola-aikaa). Tässä olen miettinyt, että miten säilöisin testit, jotta pysyisivät hyvin tallessa pidempäänkin. Joko laitan vauvakirjaan taikka sitten kehyksiin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi ekaa suoraan roskiin, mutta kolmannen kuvasin ennen roskiinlaittamista ettei tarvitse enää turhaan testejä tehdä :girl_haha: "olihan se nyt varmasti plussa..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heitin suoraan roskiin enkä ottanut kuvia. En ymmärrä miksi niitä pitäisi säilytellä... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testi jäi yöpöydälle testausaamuna ja siinä se edelleen on todisteena, että olen raskaana :) En vielä tiedä mitä sille teen. Säilytän nyt ainakin toistaiseksi. Hymy tulee joka kerta kun testin kaksi viivaa näkee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pari päivää säilytin ja katselin viivoja, mutta sen jälkeen heitin roskiin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säilytin Clear Bluen digi -näyttöistä niin kauan, kun siinä teksti näkyi, sitten laitettiin roskiin. Mies oli ehtinyt kuvata testin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tein kaikkiaan kolme testiä. Kaksi ensimmäistä tuli kuivatettua ja isäntä ne kontaktoi kahden kontaktimuovipalasen väliin kera päivämäärien, jolloin testit tein. En sitten yhtään osaa sanoa, mitä isäntä aikoi noiden kontaktoitujen varalle suunnitella.. :D Viimeinen tekemäni testi (Clear Blue) oli digitaalinäytöllä, siitä tuli vain otettua valokuva, testi meni roskiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvan otin jokaisesta, digin heitin roskiin kun teksti oli hävinnyt ja ensimmäisen tikun mies heitti roskiin kysymättä multa mitään ("no kun siinä on pissaa, hyii" :rolleyes: ). Loputkin testit (tein siis, ehh, muutaman testin :grin: ) lentänevät roskiin, paitsi Apteekin oman saatan jossain säilyttää, kun siihen tuli se ensimmäinen selkeä varmistusviiva. Mutta en ole kehystämässä tai laittamassa mihinkään esille kuitenkaan.

Edited by aamuaurinko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskikseen lensi pari tuntia sitä ihmeteltyäni. Ulkomailla tosin olen nähnyt tstejä, joista voi irroittaa isommat osat ja laittaa talteen vaikka vauvakirjan väliin - tai voihan niitä olla Suomessakin mutta itse en ole törmännyt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kuvattu mutta "säilöttiin". Se pyöri keittiön pöydällä pitkään josta laitoin sen sitten tärkeidentavaroidenkoriin ja siellä se taitaa vieläkin olla :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuva oli pakko ottaa. Digitaalisesta testistä kun tulos häviää itsellään ajan kuluessa. Epäilin, että en sitten enää usko ellei ole valokuvaa, josta varmistaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tikkutestit säilössä, mutta digi lensi tietty roskiin tekstin hävittyä. Kuvat on otettu varmaan kaikista :) En tiedä yhtään mitä noilla teen. Ehkä mäkin laitan yhden kunnollisella viivalla varustetun kontaktimuovissa vauvakirjan sivulle :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä siis sain tietää raskaudesta gynekologilla, mutta ei olis kyllä tullut mieleenkään säilöä raskaustestiä, jos olisin sellaisen tehnyt! Sehän on kuitenkin mittari, johon on kustu :D :D

Mieluummin säilön ihanan asian mielen lokeroihin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ClearBluen digitesti on vieläkin yöpöydän laatikossa, jo sammuneena.. :blush::grin: Ei sitä vaan raski heittää menemään. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toistaiseksi laatikossa, mutta digitesti mennee roskiin heti kun keksin miten se oikeaoppisesti hävitetään.. Teksti hävisi siitä yllättävänkin nopeasti. Viivatestin saatan säilyttääkin vähän aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, löysin just siivotessani testit. Ja en raaskinut heittää pois :blush: Niitä on piiitkä rivistö teipattuna yhteen (ehkä 10kpl? :grin: ), kun halusin seurata viivojen vahvistumista. Kaiken huipuksi mulla on vielä tallessa ne kaks ovisplussaakin (cb:n digin tikut), siitä kierrosta, josta bebe sai alkunsa :rolleyes: Ekoista yksittäisistä testeistä on myös kuvat..

 

Digitestit kuvasin ja ne on tallessa vielä siksi, kun en oo saanut aikaseksi viedä niitä elektroniikkajätteen kierrätykseen :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä testi on kuvattuna ja edelleen kylpyhuoneen kaapissa, plussauksesta aikaa vain muutama päivä. Ehkäpä sen kohta jo malttaa heittää roskiin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now