Qtamo

Mitä teit raskaustest(e)illesi plussan jälkeen?


381 posts in this topic

Eli ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, mitä plussanneet äidit tekevät testeilleen tuloksen lukemisen jälkeen. girl_smile.gif

Myös perusteluja toiminnalle olisi kiva kuulla...

 

 

 

 

 

 

 

 

muoks. itse siis olen kaikilla kolmella plussauskerrallani heittänyt testin suoraan roskiin, koska olen tuloksen luettuani saanut testiltä kaiken mitä siltä haluan. En ole nähnyt mitään syytä säilyttää testiä, muistan plussaushetken ihanuuden ilmankin. girl_smile.gif

Edited by Salmiakki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekalla kerralla heitin suoraan roskiin ja toisella kerralla kuvasin ja heitin roskiin. Kuva siksi että tein testin miehen ollessa töissä enkä malttanut odottaa kotiin tuloa joten pitihän se kuva lähettää sähköpostilla miehelle :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne lukuisat plussatestit kuvattiin ja säilöttiin seuraavien päivien vertailua varten. Kuvat ei niin kovin kummoisesti aina onnistuneet ja oli kiva vertailla viivan vahvistumista ns. livenä. Itse asiassa testit taitaa olla vieläkin jossain lääkekaapin perukoilla jemmassa, ehkä ne voisi jo heittää pois, kun poikakin on kohta jo 9 kk ikäinen. girl_haha.gif

 

(Tuo edellä oleva pätee siis vain tähän poikaan johtaneeseen raskauteen. Kahden aikaisemman kesken menneen raskauden testit heitin pois viimeistään siinä vaiheessa, kun selvisi, että homma oli siinä. Kuvattua niitä selkeämpiä plussia kuitenkin silloinkin tuli ja kuvat on edelleen koneella tallessa.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä pidin testiä tässä pöydällä pari päivää. En kuitenkaan voinut heittää sitä roskiin ihan heti että mieskin ehtisi näkemään ne taianomaiset viivat, ja halusin itsekin vilkaista sitä aina vähän väliä kuin tarkistaakseni että voiko olla mahdollista. Käytännössä heitin sen roskiin siinä vaiheessa, kun kyllästyin sitä tikkua vilkuilemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei olla säilötty eikä kuvattu. Vähän aikaa fiilisteltiin ja tuijotettiin, pitääkö testi paikkaansa, ja sitten roskiin. Tein kyllä molemmista raskauksista seuraavana aamuna vielä varmistustestit, mutta nekin meni sitten suoraan roskiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvattiin ja säilöttiin, oon plussan jälkeen tehnyt pari testiä lisää nähdäkseni vahvistuuko viiva (joo tiedän, hullua puuhaa... :girl_impossible:) ja niitä on kiva vertailla kun ensimmäisessä neuvolassa tai vr-ultrassa ei olla vielä käyty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, tuossa noin viikko sitten heitin roskiin kuopuksesta tehdyt plussatestit. Ja lapsella ikää 10 kk ja risat :rolleyes: Olivat unohtuneet vessan kaappiin :D Esikoisestakin taisin säilöä vuoden päivät, silloinkin vain jäivät yöpöydän laatikkoon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvasin ja säilytin muutamia päiviä. Kuten Vemella sanoi, asia tuntui niin uskomattomalta että piti aina muistuttaa itselleen että totta se plussa on. :) Alle viikon sitä kuitenkin säilytin ja sit heitin roskiin, kun olin tehnyt digitestin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elämäni ensimmäinen plussa testi on edelleen tallessa pienessä muisto laatikossa ultrakuvan kanssa kun en sitä keskenmenon jälkeen raaskinut heittää pois. Tästä tulevasta pikkaraisesta en säästänyt testiä (oli digitaalinen), kaikki ultra kuvat on kuitenkin säätetty ja ne menee pikkuisen kirjaan kun sellainen tehdään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oikeesti, ennen tätä en edes ajatellut että joku voisi säilyttää sen pissasen tikun! :girl_crazy: Anteeksi. Tosin pitäisi mun muistaa, että anopillakin on lapsensa=mieheni napanuora vieläkin kuivattuna jossain purkissa hyllyn perillä....

Mut se raskaustikku meni siis meillä suoraan roskiin.

Edited by MiiraM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valokuvat otin todisteeksi ja pari päivää taisi digitesti olla vessan kaapissa, mutta sitten lensi roskikseen. Siitähän häviää se tekstikin muutaman päivän jälkeen.

Edited by Keira

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvattiin ja säilöttiin.. Nyt kun sen taas muistaa niin testin vois ehkä nakata roskiin (jätkä on kohta 7kk).. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halusin katsella kuinka viiva vahvistuu joten testattua tuli viitenä peräkkäisenä päivänä ja sitten vielä yhtenä päivänä myöhemmin. Digi odottaisi vieläkin kaapissa. Testit kuvattiin ja teipattiin päiväkirjaan <3 hihih

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastasin, että säilytettiin hetken aikaa, mutta heitettiin piakkoin roskiin. Oikeasti mä kyllä myös kuvasin sen, kun piti laittaa parhaalle ystävälle heti viesti, mutta en siis kuvannut testiä sinäänsä missään "säilyttämistarkoituksessa".

 

Testiä säilytettiin vähän aikaa vessassa, mutta sitten sain sen aikaiseksi heittää pois. Välillä sitä piti kuitenkin kurkkia, että onko siellä vielä ne kaksi viivaa. :D Miksi ihmiset säilyttää niitä, eikö niistä haalistu ne viivat pois?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä joskus syksyllä taisin katsoa viimeksi niitä testejä (en sitten kuitenkaan heittänyt vielä pois, vaikka oli jo yli vuosi testauksesta... rolleyes.gif ) ja kyllä ne viivat siinä vieläkin näkyi. Aika kuivuneitahan ne testit jo oli, mutta viivat näkyi siis edelleen, vaikka kyseessä on sellaiset halpa-testi.fi:stä tilatut puikot. Muista testeistä en osaa sanoa, kun ei ole muunlaisia säästössä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskiin meni heti testauksen jälkeen. Jälkeenpäin ajateltuna olis voinut olla kiva ottaa kuva, mutta tuolloin oli niin shokissa ettei ajatellu sen pitemmälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digitestissä ei teksti kauaa säily, joten otin siitä kuvan ja heitin aika pian testin roskiin. Saipahan sitten tehdä myöhemmin uudestaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkä päivän-pari on säilötty wc:ssä ihmeteltävänä. Ei ole kuvattu, eikä säilötty pidempiaikaisesti. Tiedän jo kokemuksesta, että oli viivoja yksi tai kaksi, niin mun on tarkistettava tulos n.100 kertaa, vaikka sitten joutuisi kaivelemaan tikkua roskiksesta.

 

CB:n digi odottaa vielä pariston irrottamista ja kierrätykseen menoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säilytettiin hetken aikaa voidakseni ihmetellä tulosta, mutta heitin sen piakkoin roskiin

 

Kuvan kyllä otin kännykällä ja lähetin miehelle, mutta kännykästäni sen kuvan poistin myös pian. Sitä onko miehellä se kuva vielä tallessa en tiedä.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuollahan nuo liuskat vessan kaapissa ovat :) ajattelin säästellä niitä vielä hetken siellä että voin käydä niitä välillä ihailemassa :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt vasta tajusin että esikoisen tikutkin on vielä vessan kaapissa säilössä :girl_haha: Eli siis kuvaa en ole ottanut mutta säilössä on, esikoisesta ja tästä tulevastakin. Ehkäpä ne joskus sieltä kaapista roskiin joutasivat.. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now