Sign in to follow this  
Followers 0
hempu

Kiinnikkeet sektion jälkeen

5 posts in this topic

Hei!

 

Kyselisin onko teille muille tullut kiinnikkeitä sektion (tai muun vatsanalueen) leikkauksen jälkeen? Minulle tehtiin sektio elokuussa ja tammikuun alussa alkoivat vatsakivut. Nyt lääkäri epäilee, että on tullut kiinnikkeitä. Ultrata pitäisi 1-2kk:n kuluttua ja varmistaa näin.

 

Kuinka yleisiä tälläiset on ollut? Ja oletteko syöneet jtn lääkkeitä? Itselleni lääkäri ehdotti pitkäaikaista tulehduskipulääkettä, mutta en sitä vielä voinut ottaa koska imetän edelleen. Inhottavaa kipua vaan koko ajan ja välillä oikein haittaa normaalia elämää. :<

Share this post


Link to post
Share on other sites

On tullut kiinnikkeitä. Niitä tulee kuulema aina isojen leikkauksien yhteydessä. se on siis jotain sidekudoskasvannaista.

 

mulla huomattiin oikeestaan vasta toisessa sektiossa kun virtsarakko oli kiinnittynyt kohdun seinään kiinnikkeillä. Nyt toisen jälkeen en uskalla edes arvailla miten paljon niitä kiinnikkeitä on tullut lisää :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti vinkistä. Niitä saattais siis mullaki olla, kun hiljalleen tänä vuonna ruvennu vihlomaan kovaa munasarjojen seutuville ja menkat tullu niin maan perusteellisen tuskallisiksi. Näkyykö ne aina ultrassa? Kävin tosin ultrassa alkuviikosta, mutta oli niin outo lääkäri, hirmu hiljainen joten en saanut oikein mitään selkoa sen puheesta, mutta se varmistui ettei mitään vakavaa (kuten kasvainta) löytyny. Takana siis kaksi sektiota...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin oli tullut kiinnikkeitä ekasta sektoista. Sen takia ei pystytty samasta haavasta leikkaamaan toista vauvaa ulos. Sen takia siis mulla on koko alavatsassa arpee täynnä. Toki mitään kipuja en ole tuntenut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla sama, kiinnikkeitä oli tullut ekasta sektiosta niin, että toisessa jouduttiin leikkaamaan vanha vaakahaava auki ja sitten vielä pystyyn. Mitään oireita noi kiinnikkeet eivät ole aiheuttaneet, mutta nyt kahden keikan jälkeen taitaa olla maha niitä täynnä :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0