Suee

Mammafarkut

125 posts in this topic

Onko H&M:n farkuissa erilaisia lahkeita? Mä oon löytänyt lähi-H&M:stä vain sellaisia kamalan kapoisia ja lahkeiltaan ihan liian lyhyitä malleja. Ehkä mun kroppa on väärän mallinen noihin housuihin, mutta tuntuu että vaikka koko olisi kuinka iso, niin reisistä ja pohkeista ne ei istu, vyötärö vaan kasvaa kun kokeilee isompaa kokoa. Persuskaan ei tunnu mahtuvan niihin kapealahkeisiin housuihin, ehkä mun pitää suosiolla pysyä joissain supervenyvissä trikoissa ja samettilököhousuissa vain...

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M:llä on kyllä suoralahkeisia mammafarkkuja kanssa, jotka ei taas istuneet mun kropalle ollenkaan, mutta ovat siis selvästi isompia näihin tiukkoihin ja kapeisiin malleihin verraten. Itse tykkään just niistä kapealahkeisista, jotka on helppo sujauttaa saapikkaiden alle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kärsimätön kun olen, pakko udella. Tuolla (http://shop.bestsell...om/mama-licious) sanotaan, että tilaus tulee nopeasti, 4-7 päivän kuluessa tilauksesta.

 

Onko pitänyt paikkaansa? :grin: Ja eikös tämä tilaus tule kotiovelle vai olenko aivan väärin ymmärtänyt??! :huh:

Edited by trehi-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tilasin just mammafarkut Nextista, niiden normifarkut ovat aina olleet tosi edullisia, laadukkaita ja istuneet kuin hansikas joten toivottavasti mammaversiot on yhta hyvat, toimittavat myos Suomeen!

http://www.next.co.uk/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tuossa viikonloppuna vähän katselemassa farkkuja, ja ainakaan H&M:n äitiysfarkut eivät miellyttäneet silmääni. Mamaliciousin farkkuja kokeilin monta mallia ja löysin yhden sopivan. Niitäkin oli tarjolla vain yhtä aika rumaa väriä. Mamaliciousin pillifarkut ovat sitten pohkeista aivan järkyttävän kapeita. Oma kokoni (näistä 28/32) ei mahtunut siis pohkeiden kohdasta päälle. En siis suosittele niitä urheileville ihmisille ainakaan sovittamatta.

 

Kiitos Fifille vinkistä, nimittäin nuo Nextit näyttävät ihan hyviltä. Mutta kokoa täytyy vähän miettiä, kun en ole kyseisen firman tuotteita käyttänyt. Pitäisi pikkuhiljaa jotain tilailla, että ovat kaapissa valmiina sen päivän koittaessa, että vanhat farkut eivät mahdu kiinni. Ei nyt kovin pitkään viitsisi pelkästään hameissakaan kulkea. Tilasitko Fifi tavallista kokoasi vai isompaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kovasti olen pähkäillyt, että miksi liikkeissä on hurjan paljon rumia farkkuja tarjolla (Mamaliciousin mallistosta ainakin), eivät ainakaan miellytä minun silmääni

Netistä joutuu tilamaan ja toivoa, että ovat passelit. Edellinen kirjoittaja sai minut taas pähkäilemään, että mahtaako tilaamani farkut (29/32) mahtua pohkeista ymsymsyms. :unsure:

Noh, tänään se toivon mukaan nähdään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seraphinen skinny jeans :lipsrsealed: Myönnän että on tullut käytettyä myös mammasesongin ulkopuolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, farkut tuli tänään, toisiin (http://nelly.com/fi/%C3%A4itiysvaatteita/vaatteet/farkut-housut/mama-licious-100226/malene-slim-jeans-2548-33/)

(itteni päällä näyttää paljon paremmalta mitä tuolla ;) ) rakastuin oitis kun sain jalkaan :lipsrsealed:

toiset (http://nelly.com/fi/%C3%A4itiysvaatteita/vaatteet/farkut-housut/mama-licious-100226/pixi-slim-jeans-8193-84/) taas lähtee takas, liian pienet vaikka samankokoiset kuin toiset,

eivät tuntuneet muutenkaan kivoilta jaloissa.. Tämmöstä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, nyt on tuliterät Mamalicioukset jalassa. Tämmöiset prässilliset. Sopivat reitevällekin. Myyjä nauroi, kun olin 32-mittaiset lahkeet joutunut käärimään. Itse oli varmaan 175-senttinen. Niin, toiset tarttis kasvatuslaitosta ja jotkut katkaisuhoitoa... Nimim. 155,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin on mamliciouksen farkut ja farkkulegginssit. Molemmat istuu tosi hyvin ja ostin saman kokoiset kuin mitä mun normifarkutkin on. Tuli ekaks tilattua espritin mammafarkut, mutta ne oli niin isot, että sinne ois mahtunut kaksi minua, vaikka otin ihan normaalin koon. Niissä ois pitänyt olla varmaan ainakin kaksi kokoa pienempi koko..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitääpä tulla nyt hekuttamaan Mamalicious farkkuja! H&M:n farkut kanssa ihan jees, mutta kyllä nuo vaan on tooosi ihanat jalassa! Ja vielä kun käytettynä halvalla (12€) sain eikä käytönjälkiä ole ollenkaan, eli ihan uutta vastaavat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käytin normisti kokoa 27/34 mutta vyötärön kanssa sai olla tarkkana kun mulla on lonkkaluut siinä kohdin mihin vyötärö tulee. Nyt sitten mammafarkuissahan tuota ongelmaa ei ole :) Jee!

No tilasin Mamalicious perussuorat tummat farkut kokoa 27 ja niitä sai kaventaa sentin kauttaaltaan sisäsaumasta, tuli oikein buenot. Tilasin sitten samaa merkkiä mustat pillifarkut kokoa 27 niin eipä menneet kunnolla jalkaan kun oli niin kireät polvien kohdalta. Sama toistui koossa 28. Ja mulla on muka laihat kintut...

Palautukseen meni, molempien mukana tuli ilmaiset onesize äitiystopit jotka toki pidin :D

Huutonetistä hankitut HM Mama farkut kokoa 38 on taasen vähän liian pienet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täytyy tulla kehaisemaan Elloksen mammafarkkuja. Mulla on ollut yhdet ja samat farkut päivittäisessä käytössä jo moonta kuukautta, eikä jälkeäkään kulumisesta, vaikka paksut reidet (48 koko) löytyykin. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seraphinen skinny jeans :lipsrsealed: Myönnän että on tullut käytettyä myös mammasesongin ulkopuolella.

 

Seraphinen farkuille ääni täältäkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millainen mitoitus noissa Seraphineissa on?

 

Mikäli tässä päästään puusta pidemmälle, niin tartten uudet farkut, tosin oon miettinyt kesälle noita jeggingsejäkin. Haluaisin nyt semmoiset, missä on matala resori, koska kesällä tarkenen varmasti ihan riittävästi ilman paksua froteetakin mahan päällä. Saa suositella muitakin valmistajia, ja kertokaa mitoitusta, eli mitä tämmöinen 27/32 -kokoa käyttävä voisi ostaa.

Edited by Ink Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farkut löytyivätkin yllättävän helposti, nyt on hyvä lähteä etsimään kakkosia. :) Mamaliciouksen Bri-merkkiset (stretch + bootcut lahje) kokoa 32"/34" mahtuivat päälle vaikka normaalisti olen kokoa 33". :o Kiristin vielä nauhoja ja hyvin menevät, en todellakaan voisi ottaa isompaa kokoa. Ja minä tyhmä en aikaisemmin kokeillut tuota kokoa vaikka käytiin niitä katsomassa. :grin: Pakko siis vaihtaa jo nyt mammahousuihin, vaikka tuossa lantion yläpuolella roikkuukin tällä hetkellä vain turvonnutta läskiä. :blush: Jos noista tulee loppuraskautta kohti liian pienet niin sitten isompaa kokoa, mutta onpahan vihdoin farkut jotka eivät paina. :give_heart: Hintakaan ei ollut Stockmannilla paha, 29.95 €.

Edited by Victoria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seraphinen mitoituksesta olisin kysynyt, kuinka hyvin vastaavat kokoa.

 

Mä käytän normaalisti housuissa kokoa 36-38 merkistä riippuen, farkut kokoa 29/32, nyt mietin tilaanko seraphinelta kokoa 1 vai 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä voin vastata nyt omasta kokemuksesta, kun ostin riskillä. Mulla on farkut normaalisti kokoa 27/32-34, myös 26" menee joillakin valmistajilla. Mammahousuista mulla on ollut myös hm:n housuja, ja niissä xs on ok. Mamalicioukselta mallasin 26" housuja, ja ne olivatm myös passelit. Tilasin lopulta itselleni Seraphinelta koon 0 farkut. Hyvin mahtuvat ja vyötärö venyy ja paukkuu niin, että mahtuisi leveämpikin persaus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, farkut tuli tänään, toisiin (http://nelly.com/fi/...-jeans-2548-33/)

(itteni päällä näyttää paljon paremmalta mitä tuolla ;) ) rakastuin oitis kun sain jalkaan :lipsrsealed:

toiset (http://nelly.com/fi/...-jeans-8193-84/) taas lähtee takas, liian pienet vaikka samankokoiset kuin toiset,

eivät tuntuneet muutenkaan kivoilta jaloissa.. Tämmöstä.

 

Nyt on tilattu nuo ekan linkin takana olevat farkut, olivat puoleen hintaa alennuksessa =) Vaikka tuliha sitä näköjään hintaa kun postitus ja laskutuskulut päälle, mutta kuitenkin 10 halvemmalla pääsin ku kaupassa! Kävin nimittäin kokeilee kerran noita ja tuntu hyvältä, en raskinu vaan heti ostaa. Sen jälkeen oon katellu muita (mm. H&M) ja tuntuu että kaikki muut on niin RUMIA tai isoja... Jei, mä sain noi farkut sittenkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin kokoa 2 ja ihan hyvin istuivat, mahan kohdalle jäi sopivasti kasvuvaraa. Ihanaa pitää puristamattomia farkkuja. Vois tehdä tilauksen vielä toisesta mallista.

Share this post


Link to post
Share on other sites