Minttuliini

Hankinnat vauvalle odotusaikana

561 posts in this topic

Vaatteita on jo vinot pinot, suurin osa itse ostettuja tai äitini ostamia. Siskon pienokaiselta tuli jo kassillinen 56-kokoisia vaatteita. Ihan pieniä vaatteita emme enää lisää tarvitsekaan, 56-kokoisia pitkähihaisia bodyjä esim. on 17 kpl :D:rolleyes:

Ihan alussa tuli kuvattua vaatehankintoja, tässä muutama kuva.

P1030064.jpg[

 

 

Aivan ihanat nuo vihreät potkarit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kerran kaupassa kattelin vaunulelua kun neiti oli ihan pieni...Mut eipä se niistä innostunut yhtään :) Niinpä meillä ei ole vaunuissa ollut sellasta...Toki lelu on aina olut mukana jne...Mobile meillä sit taas oli pitkään neidin sängyssä ja siitä tykättiin kovin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onpas kivoja hakintoja. Meillä on kanssa muutamia Lindexin vaatteita, joita ollaan saatu lahjaksi ja

sit pari ollaan ihan itsekin ostettu.

Tulipa sit ostettua Jenkeistä aikaisemmalla reissulla vauvan vaatteita, jotka oli menossa

miehen serkun vauvalle... vaan eipä ole enään ;) (ehkä ne oli jo silloin ihan vähän tulossa meille...)

 

Ralph Laurenin kokopotkari

2053707.jpg

 

Cartersin setti, jossa potku/yöpuku, ruokalappu, tossut ja myssy.

2053742.jpg

 

Kietaisupaidat

2053762.jpg

 

Setti jossa housut, neuletakki ja body jossa teksti; Thank heaven for little boys

(ja mä olen ihan varma et meille tulee tyttö :D )

2053777.jpg

Edited by siilis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitampahan kuvatuksen meidän Brion yhdistelmistä jotka ostettiin jokunen aika sitten...

 

file.php?&cid=149&fid=2523&hh=7df167&fn=Brio_Happy2008_vihreä.JPG

 

sekä kehto...

 

2053833.jpg

 

ja tää lelu tuli vaunujen mukana :)

 

2053841.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lapsimessuilta mukaan tarttui nämä: 2823%20H.jpg

 

Mieki haluan tuommosen Peukku-lelun! Tietääkö joku saisko niitä jostain nettikaupasta tai Tampereen putiikista?

 

Peukun äiti lopettaa tupakoinnin -oli lapsuuden lempikirjoja. Äidin pikkusisko (mun kummitätini) hankki mulle sen kun olin pieni ja äiti vielä poltti... ;)

 

Muoks: Voi vitsi mitä herkkuja Peukku-fanille!! :D

Edited by Rozie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peukun äiti lopettaa tupakoinnin -oli lapsuuden lempikirjoja.

 

Niin miunkin! :D Sitä äidille muistan näyttäneeni kun tämä vielä silloin poltti,

mutta pian sen jälkeen lopettikin. Varmasti all thanks to Peukku. ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raparperin verkkokaupasta löytyy tosiaan useampi Peukku-tuote (miellä varmaan puhutaan lapselle sitten Tummen:ista :)). Harmi ettei ole tuota pinnasängyn reunapehmustetta, sen voisin ottaa :) Täytyy katella, josko jostain ruotsalaisesta nettikaupasta saisi tilattua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emppu78: body on muistaakseni Lindexiltä.

TaMaKon vauvalle on ihania vaatteita! Meillä on tosiaan samanlainen maku - myös omissa vaatteissamme.

HaisuVanukas: Skummis-vaunulelu on ostettu Ruotsista, Design Torgetilta. Suomessa niitä myy ainakin Seimi-shop.

marninkaisen ostama haalari on ihana! Mistä se on ostettu?

Nappula, mäkin olen Tummen-fani! Löysin kirjan Tukholman Åhlénsin tavaratalon lastenosastolta, siellä oli kokonainen pieni Tummen-osasto jossa oli myös noita pinniksen reunapehmusteita. Jos vaikka joku sun tuttu sattuisi käymään risteilyllä..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maletti: Kiva tietää :) Itse en risteile, mutta Tukholmassa on sukulaisia :) Muoks. tai siis miehellä on.

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että olette löytäneet söpöjä vaatteita!

 

Muakin kiinnostaisi mistä marninkaisen ihana huppuhaalari on hankittu..

Edited by Ines

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanuuksia olette löytäneet ja ostaneet. Itse olen ollut jotenkin sellainen ylijärkevä enkä ole sortunut juuri mihinkään suloiseen, vaan ihan perushankintoja on tehty. Aina ei pitäisi olla niin järkevä. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kivoja ostoksia! :)

 

Minä innostuin kuvaamaan ihanimmat kirpparilöydökseni:

post-632-1210237383_thumb.jpg

Ylemmät Villervalla ja alemmat Lollopard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tälläsen ostin viime syksynä :D Vaikka pikkukakkonen ei ole vieläkään ilmoitellut itestään :D Sit ostin yhden toisen puvun mutta se on paketissa :D Mies saa sen sitten kun tulee 2 viiva testiin :D

 

 

 

 

kuva093ky2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiitiäinen, Maletti, Natalie & Ines: Kiitos! :wub: Haalari on pippi-merkkinen ja ostin sen Tokmannilta. Niitä oli vaaleanpunaisia ja -sinisiäkin mutta ostin vihreän kun ei ole vielä tulokkaan sukupuolesta tietoa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ hmm, ei sis ilmeisesti mikään älyttömän hintainenkaan.. pitääpä käydä katsastamassa!

 

Tällainen tarttui Henkkamaukasta mukaan tänään. Väri ei viittaa sukupuoleen, se on vielä arvoitus.

maha003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ei oikeasti _tarvis_ ostaa yhtään vaatteita, niitä kun on saatu kavereilta niin että kaapit pursuaa... mutta pakkohan jotain kivaa uutta on ostaa :P

 

Lindexistä ostin tuollaisen "startti-setin" vauvalle, oli kaikki nuo pikkuruiset vaatteet yhdessä nipussa. Hintaa en tietenkään enää muista...

 

Ja ihan jenkeistä asti piti tilata tuo yksi body, en vaan millään pystynyt vastustamaan kiusausta ;) ;)

Edited by NannaMaaria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania vaatteita teillä kaikilla hankittuina :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

NannaMaaria: mieki tahdon tollasen bodyn vauvalle!! mistä osoitteesta tilasit? Oot varmaan menossa myöskin Bon Jovin konserttiin, kuten minäkin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse asiassa nämä tavarat on hankittu yritys vaiheessa, suunnilleen kun yritystä oli takana ½ vuotta. Nyt odotus aikana en oo uskaltanu ostaa yhtään mitään, enkä varmaan uskalla kuin vasta joskus elokuussa. Tai ehkä voisin juhannuksen jälkeen hankkia juhannuksen jälkeen tutin roikkumaan auton taustapeiliin...

 

Tämä vaunu/turvakaukalolelun sain ilmaseksi.

vauvakaari.jpg

 

Nää Gracon matkarattaa saatiin käytettynä halvalla. Minä halusin ehdottomasti Gracot ja tuo oli ainokainen väri jonka mies hyväksyi.

 

 

 

vauvarattaat2.jpg

 

vauvarattaat.jpg

 

Ja minä olen päättänyt yrittää kestoilla, joten on halvalla tullut hankittua vaippoja yhteensä 6kpl

vauvavaipat.jpg

 

vauvavaippa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

TaMaKo: tuo on tilattu niitten "virallisesta" nettikaupasta: www.bonjovionline.com

Ihan älytön hinta yhdestä bodysta mutta kun ihan väkisin halusin... Onneks kaveri tilas jotain samalla niin saatiin postikulut puoliks. Ja dollarin kurssi on aika suotuisa :)

Kesäkuussa päästään sitten katsomaan ihanaista Jovia livenä :wub: :wub:

 

mumreli: mulla on noita samoja vaippoja kun sulla tossa alimmaisessa kuvassa. Älyttömän söpöjä! Ja oikein käyttökelpoiseltakin vaikuttavat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minttuliini, äitisi ompelema puku on ihana! Mä ostaisin tollaisen jos näkisin kaupassa.

 

Kysymys kestovaippoja ostaneille: mistä olette ostaneet niitä? Oletteko löytäneet jostain esim. jonkinlaisia aloituspaketteja joilla voi kokeilla millaista kestoilu on ja mitkä vaipat ehkä toimii? Se tuntuu aikamoiselta viidakolta. Haluamme ehdottomasti alkaa kestoilla, mutten oikein tiedä mistä aloittaa... kestovaippainfoa olen koittanut lukea, mutta käytäntö taitaa opettaa parhaiten...

 

*muokkaus: löytyyhän tuohon vastaus varmaan kestovaippaketjustakin, mutta siellä puhutaan jo niin ammattikieltä etten ymmärrä mitään. :lol:

Edited by Maletti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now