Miljamaria

Otatko/Otitko äitiyspakkauksen?


580 posts in this topic

Ehdottomasti otan, kuuluu jotenkin asiaan. :D Laskettu aika on huhtikuussa, niin saa nähdä ehtiikö uusi pakkaus tulla jo siihen mennessä jakoon. :)

Edited by Revontuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otan! Kuuluu asiaan, ei oo ollu edes mielessä etten ottais :D mutta siis esikoinen tulossa, kyllä mä n:nen kohdalla ymmärrän että se 140€ on käytännöllisempi valinta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta otettiin aikoinaan pakkaus, nyt tämän toisen kohdalla päädyttiin rahaan. Se on vielä auki mihin käytetään, mutta eiköhän tuolle jotakin käyttötarkoitusta löydy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekalle otettiin, tokalle ei. Nyt kolmatta odotellaan ja otetaan myös pakkaus.. Kyllä siinä on jotain erityistä ja ihanaa kun odottelee tässä sitä ja sit pääsee kohta vihdoin hypisteleen pehmoisia vaatteita. Viimeinen lapsi saattaa olla myös meille tämä, joten vielä kerran haluan kokea kaikki raskauden ihanat ja erityiset puolet ja edut. Tuolla rahalla ei varmaankaan myös uusina voitais ostaa haalaria ja pussia ja kaikkia niitä laadukkaita vaatteita ja tarpeita, joten ehdottomasti käytetään hyöty senkin takia (että meillä ei ole niitä enää valmiina). Nyt saadaan vielä vähän erilainen setti kuin viimeksi, joten ihanaa nähdä minkälaisia ovat nämä vaatteet ja värit. <3 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otettiin pakkaus ja oltiin kovin tyytyväisiä, vaikkakin joidenkin vaatteiden kohdalla vuodenaika ja koko ei osunut yhteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en oikeen tiedä sittenkään, riippuu varmasti siitä paljon kumpaa sukupuolta tulla kohdussa ollaan. Jos on tyttö niin ehdottomasti otan, mutta poikien vaatteita me saadaan ihan kauhee määrä, niin se raha olisi siinä tilanteessa parempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen tulossa, jotenkin olen pitänyt aina itsestään selvänä että otan pakkauksen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kommentoidaa tähänkin sitten. Esikoiselle otettiin pakkaus. Toiselle ja kolmannelle rahana. Nyt neljäs ja olen vähän kääntynyt pakkauksen puolelle. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tälle ensimmäiselle varmasti otetaan pakkaus. Minäkin aina pitänyt itsestään selvänä. Toisen kohdalla varmaan sitten vähän harkinnan mukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilman muuta. Ensimmäinen vauva tähän perheeseen, niin kaikki tulee tarpeeseen. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now