Miljamaria

Otatko/Otitko äitiyspakkauksen?


580 posts in this topic

Esikoiselle otettiin pakkaus ja myös tälle tulevalle otetaan pakkaus. Rahasumma on kuitenkin onnettoman pieni verrattuna pakkauksen monipuolisuuteen, meillä vielä varmasti se menisi johonkin muuhun, kuin vauvan hankintoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mekin aiomme ottaa pakkauksen nyt esikoiselle. Mielestäni vaatteet ovat suloisia vaikka ovatkin aika neutraaleja tässä 08 pakkauksessa. Ja uskoisin myös muiden tavaroiden olevan tarpeellisia, ainoastaan naisten kondomi jää luultavasti käyttämättä :blink:

 

Odotan jo innolla tunnetta kun saa hakea pakkauksen kotiin ja avata yhdessä miehen kanssa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja uskoisin myös muiden tavaroiden olevan tarpeellisia, ainoastaan naisten kondomi jää luultavasti käyttämättä :blink:

Mekin ollaan nyt sitten päädytty siihen että kyllä se pakkaus otetaan, lähinnä tunnesyistä mutta silti. Ja tosiaan kyllä niille jokaiselle tavaralle käyttöä löytyy varmasti löytyy. Olenkohan mä ainoa niin utelias joka aikoo testata naisten kondominkin? C'mon... why not?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ainut minkä kuulin että vauvan peitot on kuulema kalliita, mut kai nyt 140€ sentään jotain saa. ;)

 

Ikeasta saa alle 10 eurolla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle ja kakkoselle otettiin pakkaus. Esikoinen oli molempien sukuun uuden sukupolven ensimmäinen, eikä ystäväpiirissäkään kenelläkään ollut lapsia (eikä ole muuten vieläkään, harmi), niin ei saatu mitään tavaroita muuten kuin itse hankkimalla. Oli siis luonnollinen valinta ottaa pakkaus. Esikoisen pakkaus (mm. lila haalari, prinsessalakanat) oli mun mielestä vielä aika ihana, eikä tyttömäisyyskään haitannut, kun kerran pikku prinsessa tuli. Kakkoselle otin myös pakkauksen, mutta suurin osa vaatteista jäi käyttämättä (mm. ne mun mielestä kamalat mintunvihreät vaatteet ja inkkarihaalari). Koin kuitenkin, että taloudellisesti hyödytti ottaa pakkaus, koska saimme toisen makuupussin, huppupyyhkeen, peiton, pinniksen lakanat, jotka tulivat kuitenkin tarpeeseen. Lisäksi meillä ainakin tavarat aina silloin tällöin on mystisesti kadoksissa, joten toisista kynsisaksista, hiusharjasta jne. ei kuitenkaan haittaakaan ole ollut. Kolmannelle en enää ottanut pakkausta, vaikka tuolla 140 eurolla ei kamalasti juhlita. Etenkin, kun suurimman osan menin tuhlaamaan Elodie detailsin makuupussiin... :rolleyes:

 

Mekin ollaan nyt sitten päädytty siihen että kyllä se pakkaus otetaan, lähinnä tunnesyistä mutta silti. Ja tosiaan kyllä niille jokaiselle tavaralle käyttöä löytyy varmasti löytyy. Olenkohan mä ainoa niin utelias joka aikoo testata naisten kondominkin? C'mon... why not?

 

Kokeilunhalu oli ainoa syy, miksi harkitsin pakkausta kolmoselle. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin katsomassa uuden pakkauksen kuvat, ja 1) iski taas kamala vauvakuume :rolleyes: 2) pakkaus näyttää niin kivalta, että jos ryhdyttäis tuumasta toimeen, olis varmaan vaikea olla tuota ottamatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joskus sinne asti pääsen, otan ehdottomasti esikoiselle pakkauksen. En ole koskaan edes harkinnut muuta vaihtoehtoa. Jatkosta en osaa sanoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otettiin ihan jo itsestäänselvyytenä pakkaus vuonna 2004.

Vaikka vuosia jo muutama tuosta edellisestä pakkauksesta on, niin päädyttiin silti ottamaan avustus tällä kertaa rahana. Kaikki edellisen pakkauksen vaatteet löytyvät edelleen kaapista ja erittäin hyvä kuntoisina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otettiin pakkaus ja nyt toiselle otetaan sitten raha. Kaikki tarvittava kuitenkin esikoiselta tallessa ja käytetään se raha sitten muihin hankintoihin.

Pakkauksessa paljon kivaa ja hyödyllistä mutta mm. toppahaalari ja -hattu meillä täysin käyttämättäminä.... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
toppahaalari ja -hattu meillä täysin käyttämättäminä.... :unsure:

 

 

 

Näin meilläkin :) Ei vaan ollut hyvä meidän neidille...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odotellaan ja pakkauksen ajattelin ottaa, perus käyttövaatteille kun on varmasti tarvetta. Seuraavien lapsien kohdalla (jos semmoisia tulee) ottaisin rahan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakkaus on ollut äärettömän hyvä ja esikoiselle sen siis otin. Käytössä ovat päivittäin makuupussi, harja, kynsisakset, kirja ja helistin, kevyttoppapuku, tumput ja sukat, paljon käytettyjä vuodevaatteet, bodyt ja puolipotkarit, tms.

 

Vaikka suuri osa vaatteista (lähinnä potkareista) jää käyttämättä kun en niistä välitä niin rahallisesti korvattava summa ei ikinä korvaisi noiden jo päivittäin käytettävien arvoa.

 

Seuraavalle otan sitten rahana, nuo kun meinaan säästää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odotellaan ja pakkauksen otimme, tosin odotellaan sitä vielä (paperit olleet Kelassa jo yli kuukauden...). Päätös oli melko itsestäänselvä. Mahdolliselle toiselle lapselle en sitten tiedäkään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Miten jossain Kelan toimistossa voi kestää noin kauan?! :blink: Mulla päätöksen tekoon meni 3 arkipäivää ja samansuuntaisia aikoja olen kuullut muiltakin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekalle lapselle otimme pakkauksen ja tuli tarpeeseen. Tulevalle vauvalle emme aio ottaa, koska vaatteita on siunaantunut enemmän kuin tarpeeksi ja kynsisaksia ym. emme tarvitse toisia kappaleita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otettiin pakkaus, toiselle otettiin rahana.

 

Paljon jäi esikoisen aikaisesta pakkauksesta vaatteita käyttämättä, ja kaikki tarpeellinen, kuten makuupussi, peitto, lakanat, kynsisakset yms. on vielä tallessa, joten siksi ei otettu toista pakkausta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

varsinkin esikoiselle pakkaus ehdoton, itse tykkäsin, mutta todennäköisesti seuraavan kohdalla otan rahana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä odotetaan esikoista, mutta emme ota pakkausta vaan rahan. Saamme siskoni perheeltä paljon kummilapsemme vanhoja tavaroita ja vaatteita, joten emme koe tarvitsemamme pakettia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse petyin pakettiin, vaikka sitä niin paljon kehuttiin: että olisi enemmän kuin rahan arvoinen. PYH! Mielestäni olisin sen rahan voinut käyttää nätteihin ja käytännöllisiin vaatteisiin. Esim. -07 vihreä raitabody naruilla oli tosi hankala käyttää. Narut eivät pysyneet kiinni tai menivät umpparille...Suurin osa jäänyt siis käyttämättä vain ja ainoastaan sen takia, että vaatteet olleet rumia. Kuulostaa todella pinnalliselta! Jotta vaatteet eivät ole menneet täysin hukkaan, olen lahjoittanut niitä uffille yms. keräilyihin. Ensi kerta jos tulee niin rahana todellakin otan!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otettiin esikoiselle pakkaus ja vahvasti uskon, että toisen kohdalla otettaisiin rahana. Kuitenkin nuo pakkauksessa oleva kevytvanupuku, haalari, makuupussi ym. kestävät kyllä useamman lapsen käytön.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollaan otettu jokaiselle lapselle pakkaus. (syntyneet 2004, 2006 ja kolmas la 2.7.2008). Itse koen sen rahan niin mitättömänä- se menisi varmasti huomaamatta johonkin ihan muuhun kuin vauvaan. Olen käyttänyt lapsilla kaikkia pakkauksen vaatteita, ei ne minusta rumia ole.

 

Mä odotin pakkausta joka kerta yhtä innokkaasti. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti otetaan pakkaus! Ilman muuta! Rahasumma kuulostaa niin mitättömältä, ettei sillä saa lähellekään samaa määrää tavaraa, kun mitä pakkaus sisältää. Ja sitä paisti vuoden 2008 pakkaus on aivan ihana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otin myös kaikille kolmelle-erittäin käyttökelpoisia vaatteita ja monta muutakin hyödyllistä juttua kuten pyyhe,makuupussi, peitto, petivaatteet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now