Galentin

Synnytyksen kesto


378 posts in this topic

Tällä kertaa kiinnostaa synnytyksen kesto. Jos on vain yksi lapsi, vastaa vain ekaan osioon ja laita rasti kohtaan "Yksi lapsi". Jos lapsia useita, vastaa ekaan osioon esikoisen osalta ja toiseen toisen osalta, kolmanteen sitten kolmannen ja muiden osalta, rasti myös ruutuun "Kaksi lasta"/"Kolme lasta"/"Enemmän kuin kolme lasta" jos lapsia on enemmän kuin kolme. Vaihtoehdot ovat hämärästi tasatunteja, pyöristä kesto ylöspäin seuraavaan tuntiin, esim. 7 tuntia 35 minuuttia -> rasti kohtaan 8-10 tuntia. Toivottavasti joku sai loistavista ohjeistani selvää :lol:

Edited by Galentin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt meni sekavaksi kun oli pakko lisätä nuo yksi lapsi/kaksi lasta/enemmän -vaihtoehdot joka kohtaan, jotta voi vastata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

12h, josta 2h ponnistusta virhetarjonnan vuoksi. Kätilön mukaan omaan synnyttäjän lanteet, joten seuraavan veikkasi tulevan alta minuutissa, jos vaan on oikeassa tarjonnassa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitoin rastin sarakkeeseen 8-10 tuntia. Oikeasti en muista tarkkaa kestoa, mutta muistelisin, että papereihin on merkitty hiukan päälle 8 tuntia. Ja ensimmäisen lapsen kohdalla näin, muita lapsia ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synnytyksen kestoksi merkittiin 5 tuntia 40 minuuttia. Kyseessä oli käynnistetty synnytys, jonka takia se olikin sit vähän nopeempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säännöllisisten supistusten alkamisesta meni ~26 tuntia kun poika oli syntynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säännöllisten supistusten alettua 18h 10 min. Vedet meni 3 tuntia ennen supistuksia. Ponnistusvaihe kesti 2h 25 min :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruksin väärän kohdan, kun pyöristin alaspäin. Ekan kesto siis kokonaisuudessaan alle 11h (ruksin 8-10h) ja toinen alle 3h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ensimmäinen jotain yli 18 tuntia kaikkinensa, toinen 5 tuntia 25 min. Ponnistusvaihe kesti vain minuutin :blink: . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Synnytyksen kesto oli 7h 50min.

Sama juttu, kyseessä esikoinen ja tähän mennessä ainokainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ponnistusvaihe kesti 2h 25 min :wacko:

 

Huh. :huh: *sympatiat*

 

Synnytys kesti yhteensä 9 tuntia siitä eteenpäin kun kivuliaat supistukset alkoivat kuin tyhjästä. Ponnistusvaihe kesti reilun tunnin vaikka papereissa lukee että 45 min. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun synnytys käynnistettiin 42+2. Ensin 6 h cytotecilla pehmiteltiin paikkoja, ja itse synnytys kesti kalvojen puhkaisusta tytön syntymään muistaakseni 8h 35 min. Ponnistusvaihe oli mitä oli kun siitä lähdettiin kiireellä hätäsektioon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisella kesti yli vuorokauden. Ponnistusaika tais olla 50min. (tuli käsi edellä ni pikkusen jarrutti...)

 

Toisella ekasta pienestä supistuksesta noin kahdekasan tuntia. Muutamalla ponnistuksella poika syntyi.

 

Kolmannella kaksi tuntia. Sairaalaan päästessä täysin auki ja neiti syntyi parilla ponnistuksella :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molempia papereiden mukaan oon synnyttänyt ~8h. Sairaalassa tosin oon viihtynyt lähes vuorokauden/muksu, kun tuo synnytyksen alkuosa on ollut tosi hidas, mutta sen verran kivulias että kotona ei enää ole voinut olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Virallisten papereiden mukaan synnytys kesti n. 15,5 tuntia, josta ponnistusaika 40 min.

Säännölliset supistukset tosin alkoivat noin puolitoista vuorokautta ennen ipanan syntymää, mutta avautuminen oli H I D A S T A.

 

Kyseessä siis ensimmäinen ja tällä hetkellä myös ainokainen lapsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen syntyi käynnistyksellä, kesto hippasen yli 13h. Toka vähän vauhditettuna, kesto vähän päälle 9h ja kolmas tuli ripeästi, kesto n.1,5h (vaikka papereissa lukee 2h...) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei toimi tuo äänestys - jutska.. herjaa koko ajan jotain erroria.

 

Mutta, kesti 1 1/2 vuorokautta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla ei toimi tuo äänestys - jutska.. herjaa koko ajan jotain erroria.

 

Mutta, kesti 1 1/2 vuorokautta.

 

Ruksitko jokaiseen alakohtaan vähintään yhden rastin (eli noihin kahteen "yksi lapsi")? Minulla herjasi ennen kuin laitoin mahdollisuuden äänestää jokaista alakohtaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 tuntia ja lopuksi jouduttiin auttamaan imukupilla ulos, ku supistukset oli liian heikkoja ja vauvan sydänäänet laski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now