Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ninnikkä

Edullisia matkakohteita

6 posts in this topic

Olemme miehen kanssa suunnitelleet vievämme nuorimmat sisarruksemme jonnekkin kivaan paikkaa. Miehen veli siis 5v ja mun sisko 4v. Nyt kuitenkin olisi vinkit tarpeen minne kannattaisi mennä? Hintaa ei saisi tulla äärettömästi. Matka olisi tarkoitus tehdä ennen kuin oma vauvamme syntyy. Idea lähti siitä että molemmilla lapsilla synttärit syksyllä toisella syyskuussa toisella lokakuussa. Matka olisi ns. syntymäpäivä lahja. Nyt siis kaikki vinkit ja ideat kehiin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riippuu siitä, mikä on edullinen. Kotimaassa kylpylät ovat varmasti kivoja, risteilykin suhteellisen halpa. Jos kesällä voitte lähteä, niin joku Pärnu Virossa ja muutkin Viron kohteet ovat suhteellisen edullisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lilli, kiitos vinkistä. Hei eikös noilla laivoilla oo nuo ikärajat aika korkeat? Eli pystytäänkö ees lähtemään keskenään noiden kanssa kun mies 23v ja minä 21v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me matkustettiin viime kesällä lasten kanssa laivalla Ruotsiin ja takaisin, minä silloin 21 ja mies 22. Muistaakseni viikonloppuna on arkipäiviä korkeammat ikärajat, en ole varma mihin viikonpäiviin meidän reissu sijoittui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Risteilyä mäkin ehdottaisin. Kotimaan kylpylät taas ovat mielestäni kalliita. Varsinkin kaikki syöminen ja juominen niissä on yli-hinnoiteltuagirl_sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0