Adelita

AURINKOLASIT

57 posts in this topic

^palailehan, itekin kattelin niitä eilen...kun tietäis mennäkö iän mukaan vai ei :) isommalle, 2v 3kk:lle hankkimassa siis, ja pitäis mennä mahdollisimman pitkään, silloin pitäis olla ne isoimmat (2-4v), tokat menis vaan 2,5vuoteen saakka iällisesti. edullinen hinta houkuttais :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä muksu piti pienenä/vauvana retromallisia babybanzeja, muut eivät noiden räpsyripsien kanssa mahtuneet. Sittemmin ollaan siirrytty tavislaseihin. Aurinkolasit ovat syystä tai toisesta unohtuneet milloin mistäkin reissusta, ja on jouduttu ostamaan ensimmäiset vastaantulevat. Nyt niitä onkin sitten kertynyt jokunen. Sen olen niistä huomannut että halvallakin on voinut saada hyvät ja mukelon päähän istuvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meille onkin nyt sitten tulossa ranskasta saakka ki et la:n lasit, isointa mallia meidän melkein 2v4kk:lle. toivottavasti sopivat! oli niin hyvä tarjous ettei voinut ohittaa (puoleen hintaan ranskalaisesta nettikaupasta)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kyselijöille ja muillekin vielä yhteisesti, tuo puoleen hintaan tarjous oli sen yhden vkl:n enää voimassa, harmi vain.

 

mutta me tosiaan saatiin viimein ne, ei oo nopeinta ranskasta tilaaminen ;) kaveri tilas siis mun puolesta kun oli muutakin tilaamassa. ja nuo 2-4v lasit on just hyvät 2,5veelle :) että voin suositella noita ki et la -laseja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sen olen niistä huomannut että halvallakin on voinut saada hyvät ja mukelon päähän istuvat.

 

Riittääkö se, että istuvat hyvin? Halvalla saa lapsille (ja aikuisille) "asustelaseja", mutten ole missään nähnyt kovin halpoja silmien suojaamiseen tarkoitettuja laseja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sen olen niistä huomannut että halvallakin on voinut saada hyvät ja mukelon päähän istuvat.

 

Riittääkö se, että istuvat hyvin? Halvalla saa lapsille (ja aikuisille) "asustelaseja", mutten ole missään nähnyt kovin halpoja silmien suojaamiseen tarkoitettuja laseja.

 

 

Minä ostin juuri Muumi-aurinkolasit marketista alle kahdeksan euron hintaan, joissa oli tarra 100% UV-suoja ja CE-merkintä. Eikö ne silloin ole riittävät?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now