Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Annula

Brio Race tai Spin

7 posts in this topic

Eli iänikuinen kysymys :girl_sigh: Kumpia suosittelette? Tarkoitus hankkia matkarattaiden sijasta, mutta vaikea päättää kummat. En ole nähnyt niitä vielä livenä, mutta tulisi lähinnä kaupunki ja matkakäyttöön. Ja seisomalaudan kanssa...toimiiko miten hyvin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me hankittiin Spinit. Brion seisomalaudan kanssa toimivat ihan hyvin ja etupyörät lukittuina pääsee kohtuullisesti myös sohjossa ja lumessa. Ovat varmasti tosi hyvät sitten, kun lunta ei enää ole. Tavaratila on pieni, mutta me emme tarvitsekaan sinne tilaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko teillä 2011 malli? Olin niin päättänyt et Racet hommaan, mut nyt varmaan itsekkin kallistun spiniin. Meneekö kasatessa miten pieneen tilaan? On varmaan pienemmät kun yhdistelmän rattaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on vuoden 2010 malli, oli alennuksessa alkuvuodesta, niin ei jääty odottelemaan uutta. uudessa mallissa menee kai selkänoja kokonaan makuuasentoon. Noi menee kyllä suht pieneen tilaan kasatessa, selvästi pienempään kuin yhdistelmät, mutta isommat ovat kuin meidän mclarenin matkikset :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollaan hankkimassa kakkos vaunuiksi spinejä ja kokemuksia ottaisin mielelläni vastaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän kuopuskin on jo niin iso, että ei ole vähään aikaan enää nukkunut rattaissa ja puisto/kauppareissuille yhdistelmät tuntuivat liian järeiltä, joten meille kotiutui viikonloppuna Brion Spinit. Olen niitä pidemmän aikaa jo himoinnut, mutta nyt olivat OzBabyssa tarjouksessa, joten pakkohan ne oli hankkia :grin:

 

Tänään vihdoin pääsin koeajelulle uusien kärryjen kanssa ja tykästyin kovasti. Älyttömän kevyet työntää, asfaltilla kulkee kuin unelma ja sorallakin varsin kivasti, kääntyvät tosi näppärästi yhdellä kädelläkin jne. jne. :tender: Ihan tositoimissa eli yhdistelmällä kuopus kärryissä ja esikoinen seisomalaudalla en vielä päässyt testaamaan...

 

Pari miinuspuoltakin löytyi kauppareissun aikana...Tavarakori on ainakin mun mielestä pieni eli kauppakassia sinne en sinne saanut mahtumaan millään keinolla vaan jouduin purkamaan ostokset kassista sinne. Lisäksi kaipaisin edes jotain pientä taskua, johon saisi tungettua vaikka koiran kakkapussit, avaimet ja kännyn.

 

Tässä mun kokemukset Brio Spineistä syksyltä tuolta Kuomurattaat -keskustelusta...Mulla on nykyään aina nuo Spinit auton takaluukussa eli niitä tulee käytettyä lähinnä shoppailukäytössä (mahtuu kasattuna hyvin VWPolon takaluukkun). Kivasti kulkevat kyllä kauppakeskuksissakin :girl_crazy: Onhan nuo vähän leveämmät ja painavammat kuin meidän matkikset (Maclarenit), mutta ihan kätevästi niillä pääsee liikkumaan hyllyjen välissä noiden kääntyvien etupyörien ansiosta.

 

Meillä on esikoiselle BuggyBoard ja hänen mielestään siinä on vähän huono asento seistä silloinkin kun istuin on pystyasennossa (lepoasentoa+ seisomalautaa ei olla testattukaan). Työntöasento ei seisomalaudan kanssa nyt mikään ihan huippu ole (mä olen varsin lyhyt), mutta työntämistä helpottaa se, että aisan korkeutta saa säädettyä. Aiotaankin ottaa Spinit+seisomalauta mukaan myös reissuun lähdettäessä, niin esikoisellekin on paikka, jos ja kun väsy kävellessä yllättää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä myös "matkarattaina" Spinit ja siinä käytössä hyvät eli kauopoissa ja asfaltilla. Lenkkikäytössä mielestäni vähän onnettomat varsinkin metsässä, sohjossa yms. Mutta kakkosrattaina menevät mainiosti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0