Leine

Tehdäänkö Kesäkalenteri 2011 ?

177 posts in this topic

Voi mitä pikku eväsretkeilijöitä täällä oli :tender:

 

Ja mulle sopii kanssa juhannusluukun idea että on kaikille vapaa, jos pääsen/kerkeän nettiin niin laitan kanssa kuvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi mikä kesämies sieltä eväskorista paljastuikaan! lipsrsealed.gif Johan tässä tulee paineita huomiselle, kun niin hienoja kuvia kaikilla... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No teidän tyttönen on niin upea ilmestys, että ei huolta, hän hurmaa kaikki!

 

Hienoa, että juhannuksen kuvaidea sai kannatusta. Saadaan vielä vähän lisää suloisia lapsukaisia :)

Edited by tweetie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille tunnelmallisista kesäkuvista :) erityiskivoja on mun mielestä olleet kaksi viimeisintä ja reppupoika!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana! ja mä en kestä noita hiuksia, pinni! :girl_in_love:

meidän poika tuntuu vaan kaljuuntuvan entisestään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia! Pakko kysyä, Thulin, mistä oot löytänyt tuon ihanan pinnin neidin hiuksiin? Mä oon yrittänyt etsiä meidän pitkätukkabeibille sopivia pinnejä mutta kaikki on liian isoja :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thulinin tyttö on vaan niin kaunis! :girl_dance: Meillä on samanlainen peikkotukka, mut sukupuoli vaan väärä pinniä ajatellen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihanat helmimussukat kalenterissa! Kattelinkin kerralla koko kalenterin läpi ensimmäistä kertaa :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia! Pakko kysyä, Thulin, mistä oot löytänyt tuon ihanan pinnin neidin hiuksiin? Mä oon yrittänyt etsiä meidän pitkätukkabeibille sopivia pinnejä mutta kaikki on liian isoja :girl_sad:

Noi mä taisin ostaa viime keväänä laivalta, kun olin menossa Tukholmaan. Merkki on semmonen kun Checkmate. Mun mielestä isommista kaupoista löytyy myös, mm. Sokos ja Stockmann. Ja oon mä pikkupinnejä löytäny H&M:ltäkin. :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja kiitos kuvakehuista! curtsey.gif Onhan tuo pikkusisko(kin) aikamoinen tukkajumalatar. :lol: Mutta kovin mieluusti olisin ottanu näillä helteillä kaljun vauvan, voi sitä tuskan ja hien määrää! girl_impossible.gif Ja en mä kieltämättä odota kauheen innolla sitäkään aikaa, kun päivän ruokalistan voi tarkistaa neidin kiharoista...esikoisella oli pakko pestä viime kesänä pehko JOKA päivä.girl_haha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voihan söpölini lipsrsealed.gif

 

riitulle piti sanoa että pinnejä en ole vielä ostanut, mutta Bobosta kylläkin paketillisen pieniä rusetteja. Paketissa on pinkit, punaiset ja valkoiset rusetit ja ovat "tarra"kiinnitteiset ja pehmeät. Meidän tytöllä ei vielä ole ihan tarpeeksi tukkaa että saisin kunnon pinnejä kiinni. Enkä tehtyä ranskalaisia lettejä grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljon en ole jaksanut vaukkaroida viime aikoina - olen vähän puolikuntoinen ja kesäflunssassa - mutta tuota vauvaketjua olen kyllä käynyt vilkuilemassa. Toinen toistaan parempia ja hauskempia kuvia ovat ihmiset laittaneet...alkoi jo mietityttämään mitä laitan, mutta onneksi löytyi pojasta vähän kesäisempi kuva viime viikonlopulta. Hauskaa kesäkuun neljättätoista siis kaikille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos pinnivinkeistä, pitää lähteä metsästämään :girl_smile: Mä löysin kans noita limen mainitsemia tarrakiinnitteisiä rusetteja mutta ne ei oikein tahdo pysyä paikoillaan...

 

Niin ja ihanainen kuva tänäänkin :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana pikkumies ottaa lunkisti. Meidän neiti kuvan nähdessään hymyili ja alkoi nauraa. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana ilme tämänpäivän vauvelilla. Onko nuo ruohikolla makaavat valkoiset omenapuunkukkien terälehtiä? Ihana kuva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Joo, on. Kuva on otettu mummilan omenapuiden alla, siksi kun siinä oli kivasti vähän varjoa, nuo terälehdet tajusin vasta laittaessani kuvaa tänne girl_haha.gif Minustakin ne tekee kyllä kuvasta paljon ihanamman, hyvällä tuurillakin voi siis saada hyviä kuvia biggrin.gif Harmi, ettei siskoksista yhdessä tullut mitään edes lähestulkoon kelvollista kuvaa... Isosiskosta yksinään olisi kyllä myös ollut paljon kivoja, mutta päädyin laittamaan Emmistä, kun täällä on niin paljon muitakin helmikuisia vauvoja girl_wink.gif Jos päästään nettiin mökiltä, niin laitan sitten juhannuksena Mannasta jonkun.

 

Niin ja nuo aurinkolasit on otsalla siksi, kun niissä on niin pitkät sangat, ettei niitä pysty käyttämään selällään maatessa (onpa hyödylliset aurinkolasit, kun vauva kuitenkin makaa selällään suurimman osan ajasta). Mutta sekin on tässä kuvassa hyvä, koska muutenhan vauvan silmiä ei näkyisi! biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.