marde

Millä viikolla synnytit?

1006 posts in this topic

Eli siinä se lyhykäisyydessään? Millä viikoilla synnytit? Oliko synnytys spontaani vai käynnistetty tai sektio?

 

 

 

Ja itse synnytin esikoiseni 37+1 ja käynnistettynä mun kovan toksemian takia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen lapsi 40+4 spontaani, toinen lapsi 40+3 myös spontaani. Mä jotenkin toivon, että tämä kolmas syntyis vähän aikaisemmin, kun kaikki ultrat ovat näyttäneet että olisi isompi kuin viikot antaa olettaa. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poika syntyi rv 41+3 ja itsestään lähti synnytys käyntiin. Olisi tuo aikaisemmin saanut syntyä. Jos vielä joskus saan toisen lapsen niin toivon, ettei ainakaan noin paljoa mene yli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

42+4. Ihan spontaanisti käynnisty, sairaalaan lähdettiin samana aamuna, kun olis ollu käynnistysaika. Ja kyllä mäkin vähän toivoin, että olis aikasemmin syntyny.. <_<:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spontaanisti 42+1 alkoi, juuri ennen käynnistystä. Vauva syntyi aamuyöstä, joten oli jo 42+2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muksu syntyi 41+1. Vedet meni 40+6, mutta tippa jouduttiin laittamaan ennen kuin muksu ulostautui. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vedet meni yöllä ja sit lähettiin sairaalaan...Neiti perätilassa ja ahdas lantio niin tehtiin kiireellinen sectio...Viikkoja oli silloin kasassa 37+2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spontaanisti käynnistyi rv. 40+5 aamuvarhaisella ja vauva syntyi juuri ennen puolta yötä samana päivänä. Minä olin jo tuolloin ihan hermona, kun yli lasketun ajan meni. :rolleyes::unsure:

Edited by Galaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käynnistettynä 41+1

- syy: lapsiveden vähyys (ja äidin kypsyys :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

sektiolla 39+2. mulla raskausmyrkytys ja vauva löytyi yllättäen perätilassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Syntyi rv 38+6. Käynnistettiin koska minulla oli korkea verenpaine, joka ei alkanut laskea lääkitykselläkään ja kohdunsuu oli jo pitemmän aikaa ollut parisen senttiä auki. Lisäksi lapsella oli pari viikkoa aikaisemmin todettu sydämen lisälyöntisyyttä (joka onneksi oli synnytyksen jälkeen hävinnyt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synnytys oli käynnistetty ja ensimmäisellä yrityksellä saatiin tulosta aikaan. Tyttö syntyi viikolla 36+5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

41+3. Lapsivedet meni sunnuntain vastaisena yönä ja supistukset alkoivat juuri ennen käynnistystä maanantai aamuna. Eli lopulta sponttaanisti käynnistyi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka käynnistettiin rv 41+2 ja poika syntyi seuraavan päivän puolella. Käynnistettiin lapsiveden vähyyden vuoksi.

 

Toka käynnistettiin rv 41+1 ja syntyi samana päivänä. Käynnistettiin tietääkseni "ihan muuten vaan".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 37+3. Aamulla meni yllättäen lapsivedet ja illalla oli poju sylissä. Eli spontaanisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now