penguin

Minkä kokoisia taaperoita?

78 posts in this topic

Minkä kokoisia lapsukaisia teillä asuu?

 

Meidän typy oli 1,5-vuotiaana 85,5 cm ja 10,5 kiloa.

 

Kasvukontrollissa 1 v 9 kk iässä pituus oli 88 cm ja 11,5 kiloa.

 

Mä mietin tuota typykän pituutta. Onko meidän lapsi jättiläinen? :girl_crazy::girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä neidillä oli 1.5v neuvolassa mittaa kokonaiset 77,1cm ja painoa 8930g ja kontrollissa 1v.8kk:n iässä 79,4cm ja painoa 9470g.

Mielenkiinnolla odotan 2v. neuvolaa, jolloin nähdään miten mini on kasvanut. :)

 

Täytyykin yrittää löytää esikoisen neuvolakortti, koska hän taasen on aina ollut pituudessa yläkäyrällä tai ylikin ja 1v.3kk:n iässä pituutta oli jo 85.5 ja 2,5vuotiaana 99cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy mini. Täyttää ensi viikolla 2v. ja tämän päivän mitat 81,5cm ja 10465g. :)

 

Mä oon itse ollut 2-vuotiaana noin 89cm ja mun mies on ollut silloin jo 94cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkä kokoisia lapsukaisia teillä asuu?

 

Meidän typy oli 1,5-vuotiaana 85,5 cm ja 10,5 kiloa.

 

Kasvukontrollissa 1 v 9 kk iässä pituus oli 88 cm ja 11,5 kiloa.

 

Mä mietin tuota typykän pituutta. Onko meidän lapsi jättiläinen? :girl_crazy::girl_haha:

 

Meillä likka oli ton 88cm jo 1,5v neuvolassa. Hätäisillä kotimittauksilla tossa 1v 8kk iässä sellaset 89 ja rapiat. Vähän jättiläinen se kyllä on. :girl_haha:

Edited by Mirjami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän poika oli 1,5v neuvolassa 89.2cm ja 14.5kg, ja nyt 2v neuvolassa pari kk taaksepäin 92.5cm ja 14.8kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poika oli 1,5-vuotisneuvolassa, tosin 17 kuukauden ikäisenä, 81 cm ja 11,2 kg - vajaan kuukauden kuluttua lienee 82 cm ja 11,4 kg. Itse olen ollut 1,5-vuotiaana hieman alle 80 cm ja 10,5 kg, mieheni taas 85 cm ja 12,5 kg.

Edited by rouva Tossavainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikon neuvolakorttia en löydä mutta pienempi hän oli kuin sisarukset.

Kakkonen oli 1v 6 kk:n iässä 13,8 kg ja 92 cm pitkä tyttö.

Junnu vastaavassa iässä 16.2 kg ja 89,5 cm pitkä poika. Tuosta kuukauden kuluttua mitattiin sydänkontrollissa ja painoa oli jo päälle 17 kg ja pituuttakin yli 90 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän tyttö oli 1,5-vuotisneuvolassa 83cm ja 10,5kg.

 

Tosin kotona mittaamalla saatiin toi sama pituus jo paria kuukautta aiemmin, ja puistossa ja perhekahvilassa käydessä olen huomannut että tyttö on ikäisiään tyttöjä pidempi ja muutkin äidit ovat todenneet että onpa pitkä tyttö. Mutta eipä tuolla väliä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä neidillä oli 1.5v neuvolassa mittaa kokonaiset 77,1cm ja painoa 8930g ja kontrollissa 1v.8kk:n iässä 79,4cm ja painoa 9470g.

Mielenkiinnolla odotan 2v. neuvolaa, jolloin nähdään miten mini on kasvanut. :)

 

Täytyykin yrittää löytää esikoisen neuvolakortti, koska hän taasen on aina ollut pituudessa yläkäyrällä tai ylikin ja 1v.3kk:n iässä pituutta oli jo 85.5 ja 2,5vuotiaana 99cm.

 

 

Nyt voikin päivittää 2v. mitat eli synttäripäivänä paino 10305g ja pituus 81.3cm. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä likka oli ton 88cm jo 1,5v neuvolassa. Hätäisillä kotimittauksilla tossa 1v 8kk iässä sellaset 89 ja rapiat. Vähän jättiläinen se kyllä on. :girl_haha:

 

Ja nyt 2v neuvolassa 92,5cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy minimies. Juuri neuvolasta kotiuduttua 3v:na pituutta 92cm ja painoa 13.5kg. On sellainen pieni ja pippurinen pakkaus. Hyvin kasvaa omaa käyräänsä, siitä ei ole paljon poikettu kuin ihan pienenä hieman :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poika 1v 12,7kg ja 83cm.

 

 

Poika 1v 3kk 86cm ja 13,5kg.

 

Näihin päivityksenä 1,5v mitat. Ne olivat 90cm ja 14,6kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän Nuppu on ihan omaa luokkaansa painon suhteen :girl_crazy:

2-vuotisneuvolassa n.88cm ja 15,5kg, vaikka hyvähän se on että on kasvanut, kun kerran on moniallergikko, yleensähän heillä on kasvuongelmia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän tyttö oli 1,5-vuotisneuvolassa 83cm ja 10,5kg.

 

Tosin kotona mittaamalla saatiin toi sama pituus jo paria kuukautta aiemmin, ja puistossa ja perhekahvilassa käydessä olen huomannut että tyttö on ikäisiään tyttöjä pidempi ja muutkin äidit ovat todenneet että onpa pitkä tyttö. Mutta eipä tuolla väliä.

 

2-vee mitat: 92,5cm ja 12,5kg.

 

Taisi siis viimeksi vähän heittää tuo pituusmitta, en oikein usko että tyttö puolessa vuodessa kasvoi kymmentä senttiä :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now