Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Tumppu

Vauvalle bändivaatteita

17 posts in this topic

Heippa!

 

 

Rakaus on edennyt jo jonkin aikaa, ja ajattelin, että olisi hauska koota tulevalle isälle isyyspakkaus. Hauska idea olisi varmasti laittaa pakkaukseen mieheni lempibändin joku vaate (paita, body tms.) mutta mistä tuollaisia voisi löytää? Kyseessä on siis jenkkiläinen, tunnettu punk-bändi. Olen etsinyt ja googlettanut ympäriinsä, mutta vielä toistaikseksi en ole löytänyt mitään osumia.

 

Apuja ja vinkkejä otetaan mieluusti vastaan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää nyt ei just tasan vastaa sun kysymykseen, mutta mä löysin yhdestä nettikaupasta ( tikkunekku ja joku muukin nettikauppa möi) bodyn, jossa luki "My dad rocks" ja isälle t-paidan jossa lukee "Daddy rocks"

Että jos ei sitä suosikkibändin logolla/nimellä varustettua bodya löydy, niin miten olis joku tollanen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miksipä ei! Ihan hauska idea tuokin, kiitos!

 

Monesti olen myös just miettinyt tuota, kun vaikka katselee noita kuvia isyyspakkauksista, niin sinne on laitettu mitä hauskimpia printtivaatteita yms. Mistä tuollaisia saa?? Mistään perus City Marketeista ei tosiaankaan löydy sellaisia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainakin Baobabkidsin nettikaupassa on bändien logoilla varustettuja ja muutenkin rock-henkisiä bodyja, merkki on muistaakseni Ruthless & Toothless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M myy myös joitain bändivaatteita, tällä hetkellä edustettuina ovat muistaakseni Beatles, Rolling Stones, Doors ja AC/DC.

 

Jos haluaa jonkun tietyn bändin logolla olevan eikä sellaisia ole tarjolla, voi toki tehdä niin, että tulostaa logon, ostaa sopivan vaatteen ja painattaa sen jossain t-paitapainatuksia tekevässä liikkeessä. Mä suunnittelin toteuttavani tämän vaihtoehdon, koska haluaisin tyypille samaa sarjaa olevan bodyn/t-paidan kuin mitä isänsä kaapista löytyy eikä niitä takuulla ole noin pienessä koossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä painatin bodyyn itse tekstin, kun en haluamaani mistään löytänyt. Miehen isyyspakkauksessa oli kaksi bodya vauvalle, molemmat siis painatettu, toisessa on teksti MÄ :lipsrsealed: ISKÄ sillä I :lipsrsealed: NY -tyylillä ja toisessa lukee "I listen to Metallica fith my daddy", Metallica on sillä bändin logofontilla. Käsittääkseni ei ole laitonta tämä, kun vain omaan käyttöön tulee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainakin Baobabkidsin nettikaupassa on bändien logoilla varustettuja ja muutenkin rock-henkisiä bodyja, merkki on muistaakseni Ruthless & Toothless.

Mä kävin liikkeessä tänään, ja siellä tosiaan oli paljon bändipaitoja ja -bodyja. Tarjolla oli mm. Sex Pistols, Ramones, The Who, Slash, AC/DC, Guns n' Roses, Red Hot Chili Peppers, Led Zeppelin ja Iron Maiden. Kaikki ovat mun käsittääkseni saatavilla myös nettikaupassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikki ovat mun käsittääkseni saatavilla myös nettikaupassa.

 

Kiitos tiedosta! Täytyykin vähän katsella valikoimia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideaparkista löytyy myös se yksi kauppa joka myy mm. ramones ja misfitsin bodyja .. Nimeä en nyt tietenkään muista, vaikka ohi tänään taas kävelinkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä painatin bodyyn itse tekstin, kun en haluamaani mistään löytänyt. Miehen isyyspakkauksessa oli kaksi bodya vauvalle, molemmat siis painatettu, toisessa on teksti MÄ :lipsrsealed: ISKÄ sillä I :lipsrsealed: NY -tyylillä ja toisessa lukee "I listen to Metallica fith my daddy", Metallica on sillä bändin logofontilla. Käsittääkseni ei ole laitonta tämä, kun vain omaan käyttöön tulee.

 

Kokeilin jossain netissä(missä sai itse suunnitella paitoja yms.) teettää kaverille lahjaksi erikoisempaa bändipaitaa,mutta ei mennyt läpi. Kuulemma tarttis olla bändin ''lupa'' toteuttaa tällänen..:girl_sad: Tiedä sitten oliko kyseinen bändi tehnyt jonkun eston yms. mutta näin siis mulla kävi..:hysteric:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0