Sign in to follow this  
Followers 0
Guest -tiina-

Korvikemerkin vaihto

6 posts in this topic

Elikkäs miten olette vaihtaneet korvikemerkkiä?

Vaihtamalla kertarysäyksellä vai pikku hiljaa esim. uutta merkkiä vanhan sekaan sekoittamalla?

Tuttava suositteli vaihtamaan korvikemerkkiä kun pojalla iho-ongelmaa poskissa. Olemme vaihtaneet useita kosteusvoiteita ja mikään ei tunnu auttavan. Seuraavaksi olisi sitten pyykinpesuaineet menossa vaihtoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä oon täältä palstalta ymmärtänyt niin ihan allergiatutkimuksissakin korvike vaihdetaan kerralla toiseen. Siten saadaan heti selkeä ero, muutenhan se joukkoon sekoitettu "vanha" korvike aiheuttaisi oireita edelleenkin. Mä oon imettänyt, mutta vauva on tarvittaessa saanut myös korviketta ja ollaan annettu kolmea eri merkkiä asiaa sen kummemmin miettimättä. Tutteli ja Nan maistuivat hyvin, mutta Semperistä ei selvästikään hirveästi tykännyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tuo on kyllä aivan totta. Nan on meillä ollut käytössä, nyt ostin sitten tuttelia kokeiluun. Muualtakin oon kuullut että tuo Semper ei ole maistunut tai on aiheuttanut mahavaivoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei käynyt Tutteli eikä Semper (kummastakin mahavaivoja). Nan kävi (tai Nan1 ja Nan2. Nan3:sesta tuli ihan järkyttävät vihreät kakat ja ihoreaktiot - ei uskallettu kokeilla sitä uudelleen, vaan jatkettiin Nan2:lla kunnes siirryttiin luomumaitoon). Ja Nan:ista on muuten olemassa se hypoallergenic-versiokin, kannattaa testata sekin. Hinta tosin on melkoinen ja maito on jauheena, mutta silti. smile.gif

Edited by Ninnuska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ensin oli tutteli (vatsavaivoja) siirrytiin nutrilonin ypo allergeniciin josta muuttui sitten vireäksi kakka mutta muuten toimi hyvin eli sillä mentiin.. ¤kk iässä ajattelin kokeilla jotain muuta jos saatais vihreä kakka pois ja vaihdoin tuohon nannin hypoon. hyvin toimut ja vaikka on aika hintava niin sisältöä riitää eli 10 euroa maksaa ja töntsä kestää melkein viikon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

puolet vanhaa ja puolet uutta. Pari-kolme pv näin ja sitten pelkästään uutta. Vaihdettiin kyllä vaan Nan ha1:stä Nan 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0