Guest Noose

Vauvakuvat vertailussa

116 posts in this topic

^ Ihanat kuvat! Hassua muuten, että äiti ja isä ovat keskenään aika samannäköisiä. girl_smile.gif Voisitte olla kaikki sisaruksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io.lla on kyllä niin selkeä yhdennäköisyys! Ja juurikin tosi hämmästyttävän samannäköisiä isä ja äitikin keskenään!!

Ihania pellavapäitä kaikki girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä olis meidän potretti

*

 

Me tytöt ollaan vuoden ikäsiä kuvassa ja pojat on siinä 7-8kk ikäsiä

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Oho, mikä yhdennäköisyys!! Erityisesti isä ja poika mulla pisti silmään, että on samannäköisiä ja kyllä muissakin samaa on. Ja varsinkin, kun kaikki niin vaaleita niin näyttää jo siksikin niin samalta girl_sigh.gif

 

edit. Mä yhtäkkiä muistin, että pitääkin tulla lurkkimaan ootko laittanut tänne jotain, kun tästä kyselit grin.gif

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen joskus kuullut että sanotaan lapsen vauvana näyttävän vanhemmiltaan mutta kasvaessaan tulee enemmän omia piirteitä. Tämä ei taida koskea meidän lapsia koska edelleen kaikki sanovat pojan nähdessään että on ihan isänsä näköinen ja tyttökin kuulemma näyttää enemmän äidiltään kun kasvaa. Itse olen oman äitini näköinen todella paljon, samoin veli on. Mies taas ei muistuta mun mielestä yhtään veljiltään tai vanhemmiltaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi pitkästä aikaa tännekin foorumille!

Olisi kiva kuulla "tuntemattomien" mielipiteitä tästä:

*viuh*

 

Eli kuvassa meidän poika taustalla ja edessä äiti vasemmalla ja isä oikealla.

:pacifier::)

Edited by Kazan

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hauska! Ihan kuin olisi Photoshopattu. :D Isän kasvojen muoto ja silmät, äidin tukka, kulmakarvat ja suu. :grin:

 

Ihania kuvia kaikilla. Pitääkin etsiä oma vauvakuva ja skannata koneelle ja laittaa meistäkin tänne. :) Hauska idea tässä ketjussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitan nyt hetkeksi näkyville tän minun ja tyttären kuvan. :) Minä olen siis kuvassa vuosikas ja tyttäreni on nyt 9 kk.

 

--kuva pois--

Edited by Elena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elena - Todella paljon samaa näköä, vain nenä taitaa olla isältä.

 

muoks. vaihdoin oikean palstanimen toisen tilalle. Sorry!

Edited by Io.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Niin :) Olisi kyllä kiva jos tuolle tytöllekin kasvaisi samanlaiset kiharat kuin mulla joskus 1-3-vuotiaana oli. Takaa ihan kikkarat vaaleat hiukset siis. :D Nyt sillä on ainakin hyvin samanlaiset hiuksetkin kuin mulla suunnilleen saman ikäisenä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmi kun täällä ei enää moni kuva näy!

 

Iät n. 4 kk.

 

viuh...

Edited by aquarosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ eka ja keskimmäinen voisi olla kyllä yksi ja sama tyyppi! En tiedä, onko eka kuvassa sinä vai miehesi, mutta kyllä on samasta muotista valettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia täällä! Aquarosalla tosiaan kahdessa ensimmäisessä kuvassa ihan samannäköinen söpöliini!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now